━━━━━━━ ♙ ━━━━━━━
hello!
postanowiłam, że zacznę tę książkę od czegoś bardziej związanego ze mną, a jako, że po tym co widziałam w komentarzach chcieliście trochę poznać mój gust muzyczny, w tej notce przedstawię listę osób, których jestem fanką. oczywiście słucham wielu innych wykonawców, ale ci są dla mnie najważniejsi i wywarli największy wpływ na moje gusta muzyczne oraz charakter.
będzie to stan lista w 100% muzyczna, bo po pierwsze nie lubię zbytnio bawić się w stanowanie aktorów, a po drugie tych aktorów, których już jestem w jakimś stopniu fanką nie ma znowu tak dużo i nie jestem do nich jakoś mega przywiązana.
przy każdym z wykonawców napiszę coś krótkiego i postaram się zrobić tak, żeby to wszystko wyglądało ładniej i estetycznie (mam nadzieję).
━━━━━━━ ♕ ━━━━━━━
ONIKA TANYA MARAJ
(NICKI MINAJ)― ❛ i remember when i couldn't buy my mother a couch.
now i'm sitting at the closin', bought my mother a house. ❜THE MOTHERFUCKING QUEEN. onika to osoba, z którą "jestem" najdłużej, bo już jakieś sześć lat. odkryłam ją, kiedy byłam bardzo bardzo młoda (don't laugh pls) i na początku słuchałam tylko tych bardziej popowych i znanych piosenek. po jakichś dwóch od tego czasu zaczęłam bardziej wciągać się w jej mocniejsze kawałki, a aktualnie jestem na etapie, gdzie znam na pamięć jej wszystkie albumy, znaczną większość mixtape'ów oraz sporo niewydanych utworów. nie lubię tego pisać o znanych ludziach, ale zawdzięczam jej naprawdę wiele i cieszę się, że się o tym dowiedziała (<3). wielokrotne obejrzenie jej dokumentu utwierdziło mnie w przekonaniu, że wszystko jest możliwe i mimo że jej przeszłość była, jaka była to onika zdecydowanie udowodniła, że wszystko jest możliwe.
w lutym zobaczę ją na żywo po raz pierwszy i będę bardzo blisko sceny. mam nadzieję, że nie zejdę tam na zawał.
CZYTASZ
ミ☆ | EAST OF EDEN ━ RANTS & OPINIONS
Losowe⠀ 𝐄𝐀𝐒𝐓 𝐎𝐅 𝐄𝐃𝐄𝐍. moje opinie dotyczące poszczególnych tematów, głównie związanych z fandomami, w których jestem. bo wattpad jest już wystarczająco zapchany, więc czemu by nie zaśmiecić go jeszcze bardziej? rants & opinions/mis...