008; (nie)popularne opinie o serialach: part 2.

606 56 150
                                    

━━━━━━━ ♙ ━━━━━━━

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

━━━━━━━ ♙ ━━━━━━━

buenos dias. 

dawno mnie tu nie było, ale wreszcie ogarnęłam swoje życie i mogę powiedzieć, że zdecydowanie już wracam na wattpada. 

dzisiaj ponownie pogadamy sobie o serialach, bo szczerze powiedziawszy przez ostatnie dni nie znalazło się nic, o czym szczególnie chciałabym tu napisać, a seriale to zawsze dobry temat. 

to jest najbardziej nieuporządkowana notka wszech czasów, ale chciałam wreszcie coś tu wstawić. 

let's get this bread. 

━━━━━━━ ♙ ━━━━━━━

— misfits i shameless (wersja us oczywiście) to złoto i diamenty jeśli chodzi o humor i są to chyba jedyne seriale, które potrafią sprawić, że zaśmieję się na głos. są cholernie niedoceniane i zasługują na więcej, mimo że "misfits" już się dawno skończyło a nowy sezon "shameless" nie jest jakiś super. 
jeśli ktoś zna seriale w podobnych klimatach z takim dość kontrowersyjnym humorem to polećcie mi coś, please. 

— nowe odcinki "gotham" to jakiś kosmos. 
ja naprawdę już nie ogarniam, co się dzieje w tym serialu, ale jestem bardzo ciekawa w jaki sposób oni to wszystko zakończą, bo praktycznie cały czas rozpoczynają nowe wątki, a to już ostatni sezon. 

— bruce i selina są  c u d o w n i 
i'm trash for batcat 

— oswald i edward wreszcie dostali jakiś wspólny wątek i chyba znowu shipuję. chociaż w sumie nigdy nie przestałam ich shipować, ale ostatnie odcinki przypomniały mi, że warto. everyone say thank u gotham. 

— jerome >>> jeremiah 
and that's the tea sis 

— minęło już sporo czasu, a ja dalej jestem wkurzona jeśli chodzi o śmierć jerome'a. umarł w strasznie głupi sposób, nawet jak na niego. 

— netflix wypuścił teaser do nowego sezonu "lucifera", bo jakiś czas temu przejął ten serial i bardzo bym chciała, żeby ten sezon był mroczniejszy i trochę bardziej wulgarny (nie potrafię znaleźć dobrego słowa, if you know you know) niż poprzednie. potrzebuję tego, a lucifer to taki trochę zmarnowany potencjał pod tym względem. 

— o ile serial "the umbrella academy" się spisał pod tym względem to komiksy to jedno wielkie XD jeśli chodzi o zróżnicowane etniczne tych postaci. w sensie, jakiś typ adoptował sobie gromadkę dzieci, każde z innego końca świata i to dość mało prawdopodobne, że wszystkie będą białe, but who am i to judge? 

ミ☆ | EAST OF EDEN ━ RANTS & OPINIONSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz