━━━━━━━ ♙ ━━━━━━━
hello.
na początek szybkie pytanko (powiązane z tematem oczywiście), bo wiem, że sporo osób nie czyta tych notek do końca, więc specjalnie umieszczę to na początku, żeby więcej osób zobaczyło.
ostatnio w mojej głowie narodził się pomysł, żeby stworzyć roleplay z "gry o tron". z tego co zauważyłam, na polskim wattpadzie są tylko dwa takie rp (obydwa nieaktywne), a po zakończeniu serialu wypadałoby podtrzymać jakoś ten fandom przy życiu.
nie miałoby ono jednak aż tak dużo wspólnego z kanonem serialu, ponieważ byłoby to modern au, a wszystkie postacie zostałyby przeniesione do czasów współczesnych. myślałam nad tym, żeby zrobić z tego w dodatku high school au lub college au (na twitterze jest cała masa takich grupowych rp, ostatnio nawet do jednego dołączyłam i bardzo miło mi się tam pisze, więc postanowiłam przenieść to na wattpada), ale jeśli ktoś ma inny, lepszy pomysł na fabułę to jestem otwarta na propozycje. wiem, że takie rp może wydawać się banalne, ale potrzebuję czegoś takiego, a poza tym od dawna zastanawiałam się nad stworzeniem własnego rp.
jeśli chciałbyś/chciałabyś dołączyć do roleplay z "gry o tron", rozgrywającego się w czasach współczesnych (jeśli ono powstanie) zostaw tutaj kropkę ---->
━━━━━━━ ♙ ━━━━━━━
przechodzimy do sedna!
[zawiera spoilery do całego sezonu ósmego, więc jeśli ktoś jest w trakcie oglądania wcześniejszych sezonów to niech lepiej wróci do tej notki później]
SO I AM CONFUSION.
jak pewnie większość z was wie, wczoraj był finał "gry o tron" i, oh boy, czuję się zawiedziona. ostatni sezon nie był jakiś wybitny, sporo rzeczy wydawało mi się wymuszonych lub niepotrzebnych i miałam wrażenie, że był po prostu robiony na siłę. zamiast jakoś ładnie zakończyć tę historię, próbowano na koniec upchnąć całą masę wątków i to naprawdę jest widoczne.
━━━━━━━ ♙ ━━━━━━━
zacznijmy od tego, że bardzo jest mi przykro z powodu śmierci daenerys.
może nie do końca z powodu tego, że umarła, bo wszyscy dobrze wiedzą, jaki mam stosunek do tej postaci, ale przez to, w jaki sposób umarła. zasłużyła na śmierć po tym, co zrobiła w stolicy, ale było mi smutno, kiedy zdałam sobie sprawę, że dany jednak umarła w ramionach mężczyzny, któremu zaufała.
CZYTASZ
ミ☆ | EAST OF EDEN ━ RANTS & OPINIONS
Random⠀ 𝐄𝐀𝐒𝐓 𝐎𝐅 𝐄𝐃𝐄𝐍. moje opinie dotyczące poszczególnych tematów, głównie związanych z fandomami, w których jestem. bo wattpad jest już wystarczająco zapchany, więc czemu by nie zaśmiecić go jeszcze bardziej? rants & opinions/mis...