12. fejezet

94 11 6
                                    

Külső szemszög •


A nyolc harcos egyszerre rohant egymásnak. A kettő újonnan érkezett tag is Quinquét használt, mindkettő Ukaku típusút. Ők távolról támadtak, míg Hana és a másik ember közelharcban próbálták legyőzni Fuyukóékat. Amelia teljes erejéből csapkodott a kagunéjével Hana felé, akit lassú mozgása miatt nem volt nehéz eltalálni. Amíg a többiek lefoglalták a maradék Kabóca-tagot, Amelia sarokba szorította Hanát.

"Te kis idióta!! Azt hiszed, hogy olyan erős vagy, csak mert gazdag családod van??" Üvöltötte Amelia ingerülen, miközben Hana támadásait kerülte el. Amelia egy gyors mozdulattal suhintott az ellenfele felé, akit sikeresen eltalált a támadás. A sérült vállát fogva, fájdalmában összerogyott a földre.

"A fenébe! Nem veszíthetek ilyen könnyen!" Kiáltotta Hana, és felugrott a földről. A kagunéjét ismét kieresztette, és újult erővel támadott Ameliára.

Eközben Fuyuko egyszerre harcolt kettő emberrel, a Rinkaku kagunéjét elképesztő pontossággal használta. A két ellenfél hamar megadta magát, viszont Fuyuko nem ismert kegyelmet. Mosolyogva vetett véget a riadt ügynökök életének.

Liam és Yūtō a csapatmunka tökéletes formáját alkalmazva harcolt az erősebbnek bizonyuló Quinque használó ellen. A két fiúnak beszélnie se kellett ahhoz, hogy megértsék egymást, pedig alig pár napja, hogy ismerik egymást.

Hamar legyőzték a három csuklyás alakot, már csak egy volt hátra. Hanát még mindig Amelia foglalta le, bár már gyengülni bizonyult. Liam észrevette, és rögtön a segítségre sietett. Mivel már nem volt több élő ellenség, mindenki Hanát vette célba.

"Yūtō-kun! Amelia-chan! Ti harcoljatok vele, én és Liam-kun elmegyünk Miukiért, rendben?" Kiáltotta Fuyuko, amint elkezdett futni arra felé, ahonnan elindultak. Liam szorosan a nyomában haladt.

"Fuyuko.. Ha valami baja lesz Miukinak..." Fenyegette a fiú Fuyukót, miközben az utcán rohantak.

"Ne félj. Van egy emberem, ő segít neki!"

"Basszus, ki az egyáltalán??"

"A neve William. Jelenleg a Kabócáknál raboskodik."

"És akkor hogy kéne Miukinak segítenie?!" Liam hangja egyre kétségbeesettebb és ingerültebb lett.

"Oh, hát úgy, hogy Miuki is ott van! De ne félj-"

"TE TELJESEN MEGŐRÜLTÉL, FUYUKO?" Liam megállt, és torka szakadtából üvöltött Fuyukóra.

"...Lehet.." A lány is megállt. A hófehér haját a szél borzolta. A szemeibe könnyek szöktek, és elmosolyodott.

"Miuki.... Miuki meg fog halni." A fiú reményt

"Nem. Nem fog..."

"ÉS MI A SZART FOGUNK MONDANI A TÖBBIEKNEK? FUYUKO...."

"N-nem tudom..." Fuyuko zokogott. A hangja remegett. "Én ezt nem így akartam... Miuki..."

".......Ha megmondjuk nekik... H-hogy megtaláltuk Miuki holttestét.. Akkor... Addig mi megkeressük őt. És visszahozzuk."

"Liam-kun... Nem. Én nem vagyok rá méltó... Én tettem tönkre az életét. Ő meg már bizonyára tudja ezt... Haha.... Csak egy kívánságom van. Hadd haljak meg az ő keze által. Öljön meg ő. Nem is kell kiszabadítani.. Eljön, és megöl engem. Tudom..."

"D-de Fuyuko!! Nem mondhatsz ilyet! Nem... Nem halhatsz meg..."

"De. Én meg fogok halni.."

A két fiatal egymás előtt állt az utca közepén. Valami szörnyű köd volt a levegőben, amitől olyan nyomott volt a hangulat..

"Fuyuko.. Gyere, mondjuk el a többieknek, hogy Miuki halott... Most azt hiszem, jobb ha nem tudják az igazságot."

"Rendben.."

Elkezdtek sétálni visszafelé az eső áztatta szűk utcán. Lassan odaértek Ameliához és Yūtōhoz, akik kimerülten ültek egy padkán.

"Fuyu-chan! Végre itt vagy! Sajnos elmenekült, nem tudtuk már követni..." Számolt be a történtekről röviden Yūtō.

"Yūtō.. Amelia. Miuki nem élte túl." Mondta Liam a fejét lehajtva, végtelen keserűséggel a hangjában.

"M-mi? MIUKI?! MEGHALT?! NEM... AZ NEM LEHET..." Üvöltötte Yūtō.

"A testét megtaláltuk... Úgy gondoltam, jobb ha nem látjátok."

"AZ A KIS IDIÓTA!!!...."

"Gyertek."

A négy ghoul csendben ballagott az utcán. Yūtō arcán könnyek folytak, Amelia a földet bámulta. Az a nyomasztó köd egyre csak sűrűbb és sűrűbb lett...

ʀᴀɢʏᴏɢó ᴠöʀöꜱ • ᴛᴏᴋʏᴏ ɢʜᴏᴜʟ ғᴀɴғɪᴄᴛɪᴏɴ [HUN]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora