Autumn POV
Da razjasnim svima neka sranja. Samo zato sto imam 19.god i nevina sam. To neznaci da nisam radila nista bezo razno. Ispunjavala sam svoje nagone stalno. Zadovoljavala sam i Marcusa stalno.
...Probudila sam se oko 10 bila je subota, kao i obicno. Odvezla sam se u McDonald's da uzmem kobasice McBride's. Znam McDonald's nije zdrav, ali morate priznati ta sranja su dobra. Jedem i idem na posao.
Ja i Keonna radimo u istoj poslasticarnici. Ne počinjemo dan bez pricanja."Hey Kee." rekla sam ulazeci u hladnu poslasticarnicu.
Ovde imaju stvarno dobrih dezerta. Necu lagati, pojela sam par kolaca bez da platim. Hey zaboravila sam rucak, moram nesto pojesti.
"Hey" rekla je.
"Dag, sta nije uredu sa tobom?"
"Nisam imala sex sa nekim sinoc." rekla je pretvarajuci se da place. "Moramo ici na jos jednu zurku." dodala je.
"Aww, nesrecnice mala, i NE."
"Dobijas sto god hoces. Ivo mi je 3. Dan bez kurca, nemam vazduha Autumn."
"Zao mi je to sto cujem." rekla sam cisteci bife. "Ali nisam zavrsila Esej za Ms. Gro."
"Moras da razumes da ti netreba diploma za cosmetology (to je neki predmen vljd) zar ne? Jos ne dobijas diplomu. Tek smo zavrsile prvu godinu.
"Veoma sam se potrudila za ovo."
"Autumn neces raduti nizakoga, radis za sebe zapamti, zadrzi prodavnicu.
Pretpostavljam da je u pravu. Ali zelim da uradim okret u porodicu. Bicu prva osoba u porodici koja je IKADA isla na fakultet i zavrsila ga.
" Znam Ali.... Ja... "
" Nema ali, budi spremna veceras zurka u 8."rekla je izlazeci iz poslasticarnice. Gledam je, gde ona jebeno ids, idalje imamo smenu.
" Htela sam malo da budem dramaticna. "rekla je smejuci se.
" Vidim. "krenule smo da se smejemo, i cekali kupce.
...
Evo mene ulazim na zabavu neodlucno.
" Damn ova zabava je mnogo bolja od juverasnje. "rekla sam Keonni sarkasticno.
Protrljala je ruke, i otisla do bara.
Seli smo za barske stolice, ona je uzela vodku, ja sam uzela margaritu
Tverkovala sam, i igrala svuda. Vec duze vreme nisam je videla. Igrala sam i povracalo mi se u isto vreme. Zamalo da nisam povratila. Kada je se naslo misicavo telo iza mene. Hteo je da mu igram na kurcu.
"Aaaaayyyyy." rekla sam tverkujuci mu.
"Ooomemn yeah mhmm." mrmljala sam tverkujuci. Onda mi je zgrabio ruku.
"Sta koji ku.. kurac. Sta koji kurac radis?" rekla sam otimajuci ruku.
"Podji samnom." rekla je cimajuci me.
Videla sam mutno, ali koliko mogu videti to je Killa. Nisam se htela otimati, samo sam se prepustila stagod.
Jelani A.K.A Killa POV
Bio sam u klubu neka devojka mi je radila lap dance(ples u krilu) kada sam video onu devojku od juce.
"Veoma je losa." cuo sam mog druga Glena da mumla.
"Znam." rekao sam.
"Mozes li obratiti oaznju malo na mene. DAA." devojka koja mi je tverkovala je rekla.
"Aye, pazi kome jebeno to govoris." rekao sam devojci derajuci joj se na uvo.
"Pretpostavljam da me moras kazniti." rekla je.
Obisao sam je. Okrenuo sam se i video Glena kako se smeje, namignuo sam mu, i usao u toalet.
Rekao sam sebi, ona ima prelepu slatku pizdu. Izasao sam iz toaleta cesusi gace kada sam video devojku sa zurke, stajala je luckasto na sceni.
Nasmejao sam se. "Yoo gde sam ja bila sve ovo vreme.
Glen i ja smo joj gledali u njeno dupe, dok je ona tverkovala u vazduhu grubo. Onda je pocela povracati.
" O moj boze. "rekao sam drzeci moju ruku preko face.
" Brate, moras pomoci maloj. "smejao se.
" Sta kazes da ti to uradis?"
"Nep"
"Mrzim te." rekao sam penjuci se da joj pomognem.
*****Uneo sam je u auto.
"Bolje ti je da ne povratis." rekao sam pokazujuci.
"Nemogu nista obbbecaaatiiii."rekla je kikocuci se. Konacno sam dosla do moje kuce. Vozili smo se 35 minuta, a ona je spavala.
" Hajde mala. "
" Hmmm? Kako znas gde ja zivim. Spijunu. "rekla je zatvorenih ociju.
Oh vec je zaspala. Izasao sam iz auta, otisao do njene strane auta i uzeo je. Bio sam zgadjen koliko je povracke bilo na njoj.
Hteo sam da pobracam, nzm kako da joj pomognem, nikad nisam bio dobar prema devojkama. Usao sam u moju veliku kucu i odneo je na sprat.
"Ovo ce biti nelagodno ujutru joj objasniti kada se probudi" smejao sam se spustajuci je u kadu.
Proverio sam da li je voda bila dobra i topla spustio sam je u kadu. Spustio sam je pazljivo golu u kadu. Divio sam se njenom telu iako joj je odeca prljava od povracke, ali je idalje mirisala na losion. Polako sam joj skinuo pantalone, veoma neodlucno
"Ovi totalno nije nacin na koji sam te hteo videti golu, po prvi put." rekao sam glasno.
Prao sam joj telo kao da je moje. Naravno da je bilo malo cudno i teze, bilo je i cudno kada su na red dosle njene prepone, ali uradio sam to.
Kada sam je okupao, obukao sam je u jednu moju belu majcu. Koja je izgledala veliko na njoj, ali ne prevelika. Svakako bila je slatka. Onda sam je spustio u moj krevet. Bilo je malo cudno, zato sto nikad pre nisam spavao sa devojkom. Obicno sami jebem em... i onda to je to.
Znam ujutru ce se hteti osveziti, pa sam otisla u prodavnicu i kupio cetkicu za zube, neke sitnice, majcu i neke pantalone.
Autumns POV
Probudila sam se sledece jutro, veomaudobno, ali glava me je jako bolela. Polako sam otvorila oci, nisam prepoznala gde sam. Ispravila sam se, i onda koga sam videla u kupatilu paralizovalo me je
YOU ARE READING
Friends with Benefits ~prevod na srpski~
General Fiction- sex kontent, pogresan jezik, bitan humor ... Kada Autumn upozna Kingrip (Killa) na jednoj zurci, sve se menja. Killa i Autumn postaju FRIENDS WITH BENEFITS. ... Hoce li oni postati nesto vise? Procitajte pricu�...