Autumn POV
Probudila sam se srećna. Pogledom sam tražila moju torbu. Bila sam pripremljena na ovo. U torbu sam stavila moj Dove sampon, četkicu za zube, i donje rublje. Okrenula sam se da vidim Killu, idalje je spavao. Izgleda tako sexy kada spava, o moj boze već sam se navlazila.
Pokušala sam da ustanem, ali nisam mogla "Sranje" mumlala sam. Gurnula sam se sa kreveta i jako udarila od pod "Auć" nasmejala sam se. Bila sam gola na njegovom podu. Ustala sam i otišla u kupatilo. Ušla sam u tuškabinu da se operem. Posle nekoliko trenutaka osetila sam hladan vazduh. Okrenula sam se u videla Killu kako stoji ispred mene. Stavio je prst u mene, nasmejala sam se ali me boli. O MOJ BOZE ovo boli. Krenuo je da mi ljubi vrat, a o da je prošlo io kurac na moje dupe.
"Izvini Killa, ali boli me" mumlala sam, dok mi je glas podrhtavao.
"Onda klekni"
Sagnula sam glavu j kleknula. Zgrabila sam njegov veliki debeli kurac, i celog sam ga stavila u usta. Pomerala sam glavu napred nazad. Onda sam prešla na jaja, sisala sam ih.
"Uhhh" srenjao je dok su mi njegova jaja bila u ustima. Očigledno sam znala kako da ga dovedem do ludila. Kada sam završila,otisla sam i oprala zube 3.puta. Namazala sam losionom celo telo i naparfemisala se. Dap ponela sam i parfem. Navikla sam njegovu majcu, jel sam ja svoju zaboravila. Kada sam se obukla namirisala sam BRUKA doručak.
"Ovo je bukvalno kao u filmu." promumlala sam silazeći niz stepenice.
On je sexy, ali netreba mi veza sada a on mi pravi doručak. Ovo nije dobro, nije dobro... Ušla sam u kuhinju bez i jedne reči. "Šta bi trebalo da se kaže posle seksa??" razmišljala sam. Sela sam i sačekala i njega da sedne, pa da zajedno jedemo.
"Znači... Nećeš da pričaš?" rekao je kroz polusmeh.
"Cao Killa." odg sam
"Šta ima mala?" rekao je
"Zbog čega sve ovo?" pitala sam
"Oooh, ne smem da ti napravim doručak." smejao se.
"mislim možeš. Nasmejala sam se
Zavrsila sam doručak" Vidimo se Killa, i hvala na dorucku"uzela sam torbu i otišla. On je samo stajao i buljio u mn.
Autumn POV
"Ispricaj mi sve." Keanna je vristala, dok je vozila.
"Ništa se nije desilo." lagala sam."Nisam ga čak ni poljubila." dodala sam.
"Neverujem ti da ga nisi ljubila. Znam da ste se jebali, samo mi reci. Jel mu veliki? Jel te bolelo? Jesi li uživala?Hajde sve mi Ispricaj." vikala je.
"Oke. Oke, bio mu je ogroman. Mislila sam da je manji, mnogo manji. U početku me je bolelo, ali posle je osećaj bio bozanstven. Kao da sam na sedmom nebu. I DA UŽIVALA SAM. Kada sam ustala nisam mogla da se pomerim,onda sam pala na pod. Zatim sam otišla da se istuširam. Dok sam se tusirala došao je iza mene, pa sam mu ja popušila. " rekla sam.
" Tooo bre. Tvoj prvi put je popunjen, spremom. "smejala se." Sada vise ga nikada ne moraš videti"dodala je.
"Napravio mi je doručak." smejala sam se.
Gledala me je nekih 20. sekundi, pre nego što je rekla."o ne, to nije dobro. To znači da hoće nešto više." rekla je uplašeno.
"Moram biti oprezna. Toliko sam dobra u krevetu, sviđa mi se to. Možda bi trebalo opet da se jebemo, uživala bi ponovo."
"da je i se s'njim, ali neka ovaj put bude izazov. Neodustaj umori ga."
"Razumela." smejala sam se.
Stigle smo do faksa, i ušle u učionicu. Posle škole sam otišla na razgovor za posao, u frizerski salon. Mislim da je vreme da ispunim svoje snove.
STAI LEGGENDO
Friends with Benefits ~prevod na srpski~
Narrativa generale- sex kontent, pogresan jezik, bitan humor ... Kada Autumn upozna Kingrip (Killa) na jednoj zurci, sve se menja. Killa i Autumn postaju FRIENDS WITH BENEFITS. ... Hoce li oni postati nesto vise? Procitajte pricu�...