Friend with Benefits: 9

6.5K 51 8
                                    


"Saznala sam ko je otac deteta." Keanna mi je pričala dok smo sedele na kauču u mojoj dnevnoj sobi. "Mislim." dodala je.

"O moj bože, kako to misliš?? BOLJE BI TI BILO DA SAZNAŠ ŠTO PRE."

"Rekla sam mu da mi je napravio dete. A znaš šta je on meni rekao? Rekao mi je" Želim da uradiš DNK test", a ja sam bila u fazonu ti si otac deteta. "rekla mi je.

" Da Ali ti to ne znaš... Otac deteta može biti i Joey, rekla si da si se jebala sa njim odmah posle. "

" U pravu si to je samo... Na čijoj si ti jebenoj strani Autumn?... "počela je da plače.

    Pogledala sam je u čudu, MOJA KEANNA ne plače.

" Naravno da biram tvoju stranu, ali moraš znati tačno ko je otac. "rekla sam

" Ti čak ni ne znaš zašto plačem. "rekla je plakajuci još više.

" Zašto? " smejala sam se.

" NE MOGU SE JEBATI DEVET MESECI. "

" To nije tačno. Možeš imati sex kada si trudna. "rekla sam pomerajuci joj koleno.

" Ozbiljno? " smrcnula je.

" Ozbiljno. " rekla sam joj.

KUC KUC KUC KUC

Pogledala sam na sat bilo je 8:35 uveče.

" Znam ko to može biti. "Rekla je smejući se.

" Ne znaš. " rekla sam ustajući.

" Ko bi drugi mogao doći kod tebe u 8:30 uveče?"

Prevrnula sam očima i otvorila vrata.

Killa je odmah sa vrata krenuo da me ljubi. Sve dok nije primetio da je tu i Keanna. Odmah se osvojio od mene.

Samo sam se nasmejala i sela.

"Ko si ti?" pogledao ju je šokirano.

"Trebala bih te pitati isto?" Rekla je.

    Znala je ona ko je on ali nije htela da kaže.

"Ne znaš me? Ja sam Killa" rekao je začuđeno i seo je.

"Zašto bih trebala da znam ko si?" prevrnula je očima.

    Kao što sam rekla pre, zna šta radi.

"Ja sam od tvoje drugarice drug" krenuo je da se smeje.

"Izgledate kao da ste nešto više od drugova." rekla je kroz smeh.

"To je pola istina. Ustvari mi se samo jebemo." rekao je podižući ruke u vis.

NISAM MOGLA DA VERUJEM DA JE TO JEBENO UPRAVO REKAO. KEANNA JE ZNALA DA SE MI JEBEMO ALI OPET!!!

Gledala sam ga bez reči. Keanna je videla  da sam ja popizdela.

"Pa ja moram da idem da prošetam uhhh... Idem da prošetam mačku." nasmejala je se i izletela napolje.

"A gde smo mi ono stali?" krenuo je da me ljubi.

ON NE MOŽE BITI OZBILJAN!!! Opalila sam mu samarčinu. Izgledao je ljuto njegove oči su postale crne... Koji je ovo kurac?

"Autunm za koji je kurac ovo bilo?" derao je se na mene.

"KOJI SI JOJ KURAC TI ONO REKAO;"SAMO SE JEBEMO"? " vristala sam.

" Ohhh znači ja sam trebao da lažem? Ti si meni rekla da se samo jebemo i nista drugo, ništa osim prijatelja sa povlasticama u prevodu da se samo jebemo. " derao je se.

" NIKAD TO NISAM REKLA. "vristala sam ponovo.
      
       Bila sam toliko besna... ali zašto? To je bila istina... Samo sam se htela igrati.

" DA! nesecaš se noći kada smo bili naduvani. "i dalje se derao.

" OČIGLEDNO DEBILČINO. "vristala sam.

" PAZI SA KIM TAKO PRIČAŠ MALA, NE ŽELIM DA TE POVREDIM. "rekao je povlačeci njegovu majcu pokazivajuci pištolj.

" Ooooh znači ja treba da budem uplašena od tog malog pištolja?"vristala sam uzimajući jedan od mojih pištolja iz kuhinje. Samo me je gledao.

" Ja Imam vojni pištolj, tako da jebi se kurvo. " rekao je izlazeći iz mog apartmana zalupivsi vrata toliko jako da su mi stvari pale.

" LOMI MOJE STVARI AKO TO HOĆEŠ. "vristala sam." PLATICES ZA TO SRANJE. "rekla sam podižući stvari sa poda.

     " Opa pogledaj to, polomio mi je tiater. Izgleda kao da će potrošiti pare.

Otišla sam u moju sobu i krenula da spavam jer posle plakanja najbolje je spavati.

DING DONG To je bilo zvono na mojim vratima u sred je ene noći!

"KOJI KURAC" pogledala sam koliko je sati i vilo je 3:20 ujutru. "Ko god da je ispred vrata nek uđe." rekla sam uzimajući kaiš sa mojeg noćnog stočića.

Otišla sam do vrata i brzo ih otvorila. Pištolj sam odmah prislonila uz nečiju glavu, i onda sam shvatila da je to Killa.

"Ejj bre spusti taj pištolj dole" smejao je se.

"Koji ces ti kurac ovde?" rekla sam spuštajući pištolj dole.

"Kupio sam nam hranu i dbsibsuia jer ubsisbsu osbus idbkshsuhb."

     Ljudi sve što sam ja čula bila je to hrana.

"Mhm... Ulazi." zgrabila sam mu ruku i krenula sa njim na krevet.

Ooohh sećanja sa ovog kauča.

Stavio je hranu na sto i počeo da je raspakuje.

"Hvala ti puno, probudila sam se gladna." nasmejala sma se.

"Nema problema. Pa kao sto sam rekao ranije hajde da pričamo o sebi jedno drugome." rekao je 

Koji kurac? Želi da zna nesto o meni? Mislila sam da je došao samo da bi me pojebao.

"WOW,oke,uhh koje ti je pravo ime?" pitala sam.

Bila sam se skoncentrisala dok je pričao koje mu je pravo ime.

"Moje ime je Jelani Rashaw Anderson, reci bilo koje to i jebacu ti mater." smejao je se.

Znači to je to, Killa na ulici je... Jelan...

"Koja je tvoja prošlost?" pitao je.

" Pa moj tatica je Michael Battles je, pa bio je jedan od najvećih drog dilera na svetu. Onda su ga ubili." pogledao me je kao da je bio šokiran.

   Krenula sam da plačem ispred njega. Zagrlio me je i stavio mi glavu na njegovo rame.

" Hoćeš da ti ja prvo ispričam koju prošlost pa ces ti onda meni tvoju? "rekao je i prestao da me grli, ali moja glava je idalje bila na njegovom ramenu.

" Da, želim da čijem tvoju, ali daj prvo ja da završim moju. "Rekla sam " oke kada je moj tata umro moja mama moj brat i ja smo sve izgubili. Moj tata je ispao iz igre pa je moj brat Mike Mike ušao u igru. "dodala sam.

" Ne"prodrao je se. "Ko ti je je eno rekao da je Michael Battles, pa tvoj otac, da je mrtav?" dodao je.

"Moja mama, on je JEBENO mrtav kako to misliš?"derala sam se.

" Smiri se Michael Battles nije mrtav, upravo sam bio kod njega, Mike Mike je isto bio sa mnom tboj brat. "rekao je."

"TBOJ BRAT" "TVOJ BRAT" "TBOJ BRAT"
^to mi je ozvanjalo u glavi.

ZNALA SAM DA MI OTAC NIJE ŽIV MOJ BRAT SE NE BI USUDIO DA TO SAKRIJE OD MENE.

    Jelain mě je sada gledao dok sam ja samo plakala na njegovom ramenu.

To bi trebala da mi bude porodica!





Friends with Benefits ~prevod na srpski~Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora