Friends with Benefits: 12

4.5K 43 8
                                    

Došli smo do mog apartmana kako bih ja mogla da se spakujem, i odmah smo krenuli kod njega.

"Autonom?"Killa mi je rekao, skrecicu u garažu.

" Mhmm? "

" Da li bi mi rekla šta se dešava? "

" Nah, ne bih. Recicu ti kada se istuširam." Rekla sam mu, stezuci njegovu butinu.

                Izašli smo iz auta i ušli u kuću.

"Meni to odgovara."

            Popeli smo se uz stepenice. On je otišao u svoju sobu i seo na krevet, a ja sam ušla u kupatilo da napunim kadu. Dok se kada punila otišla sam do Kill-e.

"Hvala ti sto si bio tu za mene." blago sam se nasmejala.

"Nema na cemu bebo."

             Prišla sam mu i poljubila ga, a onda sam ga zgrabila za ruku i odvela ga u kupatilo. Polako sam mu skinula majcu, pa je on onda skinuo moju. Tako smo svukli i ostatak odeće. Ušli smo u kada i ne nismo se JEBALI, jednostavno smo se prali.

Izašli smo iz kade i on je počeo da mi maze losion.

"Pa reci mi sta se desilo?" rekao je mazajuci mi telo.

"Pa tata mi je rekao da je i mama znala da je on živ, i nisu mi rekli da bi me zaštitili, i da moj tata je bio 13.god u zatvoru. I tako mi je sve objasnio. I kada sam pitala brata što mi nije rekao njega je bilo briga, i to me je jako povredilo, čak ni njemu nije stalo do kojih osećanja. " rekla sam i krenula sam da plačem.

" AJOJJJ, znam da te to boli. "rekao je trljajuci losion na moju nogu.

" Vidiš u sta ga je ulica pretvorila. "

" Znam dušo, ali njemu je stalo uveren sam u to. "

          Poljubila sam ga i on mi je uzvratio, to se pretvorilo u ljubljenje  " vatanje",jezici su nam igrali zanosnu igru...

      Počeo je da mi ljubi celo lice, onda se polako spustio do mog vrata i lagano ga sisao. Bog sam zna koliko mi je napravio šljivica. Onda je se polako spuštao do mojih sisa i njih je sisao, dok je lagano ubadao svoje prste u mene.

Polako se spustio niže.

"Ahhhh." prostenjala sam.

    Osećaj kada njegov vreo jezik dotica moj vreo kliktoris je neverovatan.

"Uuuuugh DADDY." plakala sam.

Ubrzavao je tempo sa prstima. Njegove pune usne su tako dobro išle uz moje 😈. AKO ZNATE NA ŠTA MISLIM.

"JEBENO te vo...." prostenjala sam

Trebala sam to da kažem.... TREBALA SMA TO DA KAZEMMM.

            Pogledao me je i zgrabio je kondom.

       Kao i obično bila sam preplasena, i stalno sam se preispitivala zašto želim da se jebem sa likom koji ima ovoliki kurac.

Počeo je da zavija svoj VELIKI debeli kurac u moju picku, polako i postepeno.

"Eemmmm." prostenjala sam.

Počeo je da ubrzava tempo.

"DAAAAADDYY" nisam prestajala da stenjem.

"Mhh...Svidja ti se to?" jedva cujno me je pitao tik uz moje uho.

"Mhm" prostenjala sam veoma glasno.
Suze su mi krenule od velikog zadovoljstva....

Prevrnuo me je na stomak i počeo žestoko da se zabija.

CLAP CLAP CLAP

Moje dupe je se pomeralo.

"Uuuuhhh daddy... Volim te Jelani..... JEBENO te volim." rekla sam mu gledajući ga od pozadi. Ništa nije rekao,nisam to očekivala.

Naterala sam ga da prestane da me jebe, i brzo sam nas prebacila tako da sam ja sada bila na njemu.

Počela sam žestoko da se nabijam na njega.

"O  boze Autonom." prostenjao je.

Tačno radim ono što treba, ne prestajem. Skačem po njegovom kurcu kao jebeni jahač.

"Uuuhhhh" stenjao je

"Mhhhh" stenjala sam sa njim.

Prevrnuo me je u misionarsku pozu, moje noge su bile obavijene oko njega i on je se polako zabijao u mene. Ponovo je počeo da mi sisa vrat  ostavljajući šljivice. Ubrzava je tempo, kako sam ja glasnije stenjala. Sve vreme me je ljubio.

"I ja tebe volim." rekao je između poljubaca.

"Dadyy!!!!" vrisala sam.

Išao je sve brže, i brže i brže, noge su počele da mi se tresu. NISAM VIŠE MOGLA DA IZDRŽIM, počela sam da "bežim" od kurca, a on me je privukao bliže.

"JEBEM TII." vrisala sam  "Blizu sam da svrsim Jay." jedva sam uspela to da kažem od stenjanja.

"Izdrži još malo bebo i ja sam takođe." stenjao je.

"Daddy ne mogu.... Ne mogu vise da izdržim." plakala sam.

"HJDE bebo svrsi samo za mene."

Moji zidovi su počeli sa se skupljaju oko njegovog kurca....

"Ahhhhhhhhhhhhhhhhh" rekla sma dok sam svrsavala.

"Uuhhh, Jebote." rekao je dok je svrsavao.

Samo smo legli tako goli. Brzo sam zaspala sa Jelan-om u svojim mislima. Stvarno volim ovog lika.

KILLA AKA JELANI POV

    Moram da priznam ova devojka mi je ušla pod kožu. U početku mi je bila smao jedna u nizu devojaka sa kojim sam se zajebavao.... Ali sada sam počeo da osećam nešto prema njoj i to u opšte ne valja. 

U pocetku je bila nedodirljiva, i to me je bas palilo. posle je postala laka za dobiti i onda. sam se malo oladio.

         Nisam znao da gajim ovoliko emocija za njum. Ja nisam zaljubljen u nju ali je volim..... Svakako, nisam siguran da li sam spreman za vezu još.

Autonom i ja smo sjajan par. Znate kako kažu....

"Znate da ste u ljubavi ako se stalno svadjate"
       to smo Autonom i ja, uvek je svadjamo oko nečega.

Njena picka je tako dobra uff... Ne smem je izgubiti ni po  tačkom razno.

               ...

AUTONOM POV

Probudila sam se tako slaba, čak jisma mogla ni da ustanem. Tako mrzim oco, mislim volim ja kurac, ali mrzim posledice... Ustala sam i krenula ka kupatilu.

"Sranje" proatenjala sam u boli.

NISAM TREBALA TAKO GLASNO.

"Gde ides?" pitao me je Killa.

"Na tuširanje" nasmejala sam se.

Htela sam da mu kažem ,,molim te nemoj i ti da udjes "

Umorio je se, a ja sam znala šta sledi.

"Ne troši mi račun" nasmejao je se.

Nisam to očekivala.

"Salim se" rekao je ulazeći u kupatilo i skidajući majcu.

"Uradimo to" rekla sam.

Friends with Benefits ~prevod na srpski~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang