Friends with Benefits: 7

8.2K 49 4
                                    

Neću više da slušam ta stanja. "Keonna se derao, na nekog preko telefona.

Kada smo se Killa i ja probudili on je otišao." Auuu, bez dorucka?" rekla sam mu dok je izlazio. Samo je se nasmejao i potresao glavu.

" Ličio je kao da je se dobro naduvao. "smejala sam se.

" Iiii, jeste li se jebali?? "pitala je.

" DA!!! JESI LI TO HTELA DA ČUJEŠ, DA JEBALI SMO SE!!"derala sam se. Ona je samo odjednom počela da vrišti.

" oke, oke. Dopusti mi da malo razjasnim. Došao ti je u kuću u 3am, pustila si ga. Onda ste se napušili, i naposletku pojebali. A ti si rekla da se više nikada, ama baš nikada nećeš jebati sa njim??? Gospođice to je samo na jednu noć. Rekla sam tiii." nije mogla da dođe do vazduha, koliko je bila srećna.

" Mislim da bij mi on mogao biti mala sex igračka. Šta misliš o tome? "pitala sam je.

"Nemam pojma. Mislim da bi ga trebala pitati. I da videla sam ga danas sa Chelsea kada sam išla po malo gasa." smejala se. 

Meni nije bilo smešno. Jedino što želim jeste da se jebem sa njim, da odmah rajasnimo to! Znate uvek ima ta jedna veza ,gde oni nisu zajedno,ali nisu ni sa kim drugim (ako me rauzmete na sta mislim).Ja sam u toj vezi.

" YEA, moram ici da nađem kurac,moram da se opustim." smejala se.

" HMMM... vidimo se posle."  spustila sam slusalicu,i otišla da se istuširam. Killa i ja se cak nismo ni tuširali yajedno!

. . . 

Spremala sam se za moj pri dan u Beauty Beautician.Stigla mi je poruka od Kille.

od Kille

" Srecno na prvom danu u FWB 😘"

Odlučila sam da ga dodam u kontakte.Nisam zanla šta da stavim.

I ko mu je koji kurac rekao da počinjem da radim? Ouć ,mislm da sam mu ja reklal . Mrzim kad se naduvam, uvek kazem istinu.Jel me je ovaj lik upravo nazvao njegovim prijateljem sa povlasticama (Friends with Benefits)???

Kada sam pogledala u telefon videla sam 23 propustena poziva od brata i mame. Mora da sam se jebala sa Killom kad su zvali.EHHH , zvaću ih kasnije.

. . . 

Posle dugog dana na poslu .Brzo sam došla kući kako bih mogla nešto pojesti pre predavanja.Morala sam i da kakim usput. trcala sam do mojih comdo vrata ,jedva sam ključ ubacila i otključaka.I kada sam konačno otključala vrata koga sam videla više mi se nije kakilo.

" MAMA! MIKE!!!!" PRODRALA SAM SE.                                                                                                                             "Koji kurac nam se nisi javljala na telefon.Jako sam se zabrinula."bila je besna.

" Izvini mama ,bila sam veoma zauzeta.Veoma sam srećna što vas oboje vidim!" nasmejala sam se.

" Živimo na 15.min od tebe. Mogla si doći videti svoju majku." mumlala je.

" Mama ako je sve što ćeš da radiš da se žališ ,onda je bolje da ni nepričamo. Kao što si mi rekla kada sam bila mala da gurnem negativnost dalje od mene." rekla sam hrabro. Sada više nisam nede,jebala sam se.Ali sam i dalje bila njeno dete. Pogledala me je zbunjeno.

" Razumem,ali pazi sa kim tako pričaš.Mike zar nećeš reći nešto sestri?" derala je se.

" NE okej sam." rekao je . " Hey brate, kako teživot tretira?" dodao je semjući se.

" Nisam ti jebeni brat." rekla sam udarajući ga u glavu. " Život je supper, konačno sam dobila posao." reklas sam.

" To je super. Moja beba je dobila posao." nasmejala je se." Na legalan način" dodala je,

Pogledala sam brata i neugodno spustila pogled. Ne želim takav život za brata,ali to je njegov način,plus ja sam jebeni diler !!!!

" Mama opasno me nerviraš. Sad možemo kući bezbedna je ."  zagrlio me je i krenuo da izlazi.

" On  nema pojka koliko je ulica opasna,ona ga ne voli.Drži se podalje likova kao što je on."  rekla je dok je krenula prema vratima.

" Mama ja sam sama ,kao i uvek." rekla sam.

" Svaki dečko bi bio srećan da te ima." prodrala se." OKEJ idemo." dodala je povlačeći Mike za sobom.

" Vidimo se , volim te brate." nasmejao je se pre nego što je izašao. Pokazala sam mu srednjaka.Došla sam do vrata da zaključam.I kada sam prišla vrata su me udarila u lice.Čula sam smejanje.Killa je ušetao.

" Izvini.Ko je bio onaj lik sto je izašao iz tvog stana."  Killa je rekao strogo. pogledala sam u tog lika kao da je lud.......

" Kada već igramao.Ko je bila ona likuša sa tobom u restoranu?"

" Moja sestra." rekao je približavajući mi se.

" Moj brat." rekla sam .

" lažljivice." reklao je prevrćući očima.

" Nemoraš mi verovati." rekla sam pomalo besno.

" NAHH,verujem ti prijatelju sa povlasticama.

" Šta radiš ovde?" konačno  sam pitala

" Ma znaš, pokušavam se malo zabaviti." rekao je lizući ujsta.

Približila sam mu se.Onda sam se setila da sam  htela da serem,ali kada su me moji iznenadili,sve je prestalo.... Šta ako Killa hoce da se jebe. Ne bi mogla da pognesem kurac!

" JEBENO IYLAZI!"                                                                                                                                                                      Ali sam morala.

   .     .     .

Friends with Benefits ~prevod na srpski~Where stories live. Discover now