Friends with Benefits: 13

2.5K 27 4
                                    

7:35
"Cekaj, zgodni Mike te je prozivao" Keanna se derala

"Eww odvratno, i da moj rođeni brat." Popizdela sam.

"Znaš koliko mi je drago što  je onaj tvoj bio tu za tebe" rekla je  kroz osmeh.

"On nije moj, jeste da smo sinoć vodili ljubav ali svakako."prosaptala sam.

" Ne vi ste se jebali, velika je razlika!!!"proderala je se.

" Nope, rekli smo jedno drugom da se volimo i sve ostalo. "

" O MOJ BOZE, moraš ga zadržati. "

" Ne znam. "

" JAO ZAJEBI VIŠE TOG MARCUSA, bilo bi bolje da ste se jebali, da nije ono sve bilo uzalud "opet je počela da viče.

" Probaću, ali znaš da imam problem sa poverenjem... "

" Prevazidji više to"

"Oke, moram da idem da se spremam Jell... ovaj Killa me izvodi večeras." nasmejala sam se.

"Nema šanse!!!Moraš se jebati sa njim."

"Prvo idemo da gledamo film." nasmejala sam se.
...

Ustala sam iz kreveta i oprala sam guzu. Izasla sam Iz kupatila i obukla sam preslatku haljinu koja mi lepo ističe guzu.

Sišla sam dole kada sam čula kucanje na vrata

"Cao"rekla sam otvarajući vrata.

" Cao bebo "rekao je ljubeci me u obraz." Izgledaš neverovatno. "rekao je grickajuci usnu.

" Znam. " nasmejala sam se, a on me je curno pogledao." Samo se salim." smejala sam se.

" Bolje bi ti bilo"rekao je udarajuci me po dupetu. Odveo me je do svog auta i otvorio mi suvozacevo mesto. Pogledala sma ga iznenadjeno.

" Hvala ti DADDY"Nasmejla sam se. Pogledao me je ispod oka i produzio do svog auta.

Dosli smo do najboljeg restorana u Atlanti.

"Jejj, nisam ovde bIla bas, bas dugo"nasmejala sam se.

"Otvpricu ti vrata" uzvratio mi je osmeh. Izasao je i otvorio mi vrata.

Da me jebete ne znam zasto je talo ljubazan.

Usli smo unutra. I naravno docekala nas je prelepa konobarica, koja je buljila  u Killu i plus je griclala usnu.

"Treba li ti labelo? Sad cu da ga nadjem." Pocela sam da preturam po torbici.

Jelani se nasmejao i uhvatio me za ruku. A ova mala kurvica je prevrnula ocima, bolje joj je da se pazi.

"Pratite me."rekla je nadrkano.

Seli smo za sto i poceli da gledamo meni.

"Sta zelite?"rekla je ne skidajuci pogled sa Jelani-ja.

"Samo smireno,samo smireno." Ponavljala sam sebi.

Pogledala sam je jos jednom, bila je stvarno prekrasna.

"Ja cu uzeti pomfrit i ...."

"Nisam se tebi obratila."prevrnula je ocima. Videla sam da me je jelani gledao.

Pokusala sam da se smirim. Jelani me je dodirnuo ispod stola, to me je malo smirilo.

Nisam mogla vise da izdrzim, skocila sam sa stolice i unela joj se u lice.

"Pazi kako to  razgovaras sa mnom, kurvetino jedna."proderala sam se i samim tim privukla paznju.

"Jedi govna" proderala je se i ona.

Gotovo je sad mi je pala klapa.

Jelani je pokusao da me zadrzi, ali nije uspeo. Pobesnela sam.

Kad sam bila mala imala sam problema sa besom, porodicni problemi su to izazvali.

Zgrabila sam tu kurvetinu za majcu i oborila je na pod. Zatim sam je udarala u lice,sve dok nisam cula da neko zove policiju. Tako da sam momentalno zgrabila Jelani-a za ruku i krenula da izlazim.

"NE MOZES DA IDES, POLICIJA DOLAZI!!!" Jedan radnik je se proderao.

Jel on retardiran?

"Pa zato i odlazimo" uzvratila sam mu, ne ispustajuci Jelanin-u ruku.

Izasli smo iz restorana. Zatim smo se uputili ka njegovom autu,pa do mog apartmana.

Stigli smo u moj apartmam.

"Al me je ona debilka iznervirala."rekla sam.

"Vidim" Jelani se smejao.


"Narucicu nam Kinesku.Svakako nam ne treba ta hrana iz tog budjavog restorana "

"U pravu si "nije prestajao da se smeje.

"Izvini " rekla sam Ulazeci u sobu.

"Zbog cega?" Rekao je priblizavajuci mi se i naslanjajuci kurac na moje dupe.

"Unistila sam nam sastanak" rekla sam .

"O da jesi, ali to je u redu. Bice ih jos mnogo" rekao je stiskajuci mi dupe.

Nasmejala sam se i sela na kauc. Kroz glavu mi je prolazilo" bice ih jos mnogo" zanimljivo.

"Okej, idi i donesi nam hranu." nasmesila sam se.

"Vazi, brzo se vracam." rekao je. Cim je izasao iz mog stana otisal sam da se istusiram.

   Obrijala sam se, sredila kosu zatim sam namazala celo telo. Izgledala sam bruka. Navukla sam na sebe samo moj svileni bademantil.

pokucao mi je na vrata. Otvorila sam mu vrata,a on je buljio u moje telo.

" Uzeo sam Hon Kong chiken i piletinu sa rizom." rekao je stavljajuci hranu na sto.

 "Superr."nasmejala sam se. Seli smo u dnevni boravak i krenuli da jedemo.

"Pricaj mi nesto o tvom zivotu...Sigurno znas sve o mom" smejala sam se.

"O da znam." rekao mi je kroz smeh "Imao sam veoma tesko detinjstvo. Moj otac nas jej tukao sestru,majku i mene. Ubio mi je majku,hteo je da ubije  sestu i mene pa kasnije da izvrsi samoubistvo. Sestra i ja smo ziveli u hraniteljskim kucama.Razdvojili su nas,bas mi nedostaje. Usvojila me je mama mojih najboljih prijatelja Glena i Jackson-a, a ostatak je istoriija" pogledao me je ocijuh punih suza. Srce mi se slomilo,malo je falilo zaplacem.

"Tvoja mama pazi na tebe"poljubila sam ga u obraz..... Mislila sam da je moje detinjstvo bilo tesko.....Bukvalno je ista u poređenju sa njegovim.

Otisala sam da operem zube u kupatilu koje je bilo povezano sa mojom sobo. Kad sam izasla Jay jos nije bio u sobi,vratila sam se u dnevnu sobu i on je bio tamo sa spustenom glavom.

Pomilovala sam ga po leđima " Bebo sta  nije u redu?"

Podigaoje pogled i zatim me poljubio "Hoces li da budes moja?"rekao je ozbiiljnim glasom. U zivotu ga toliko ozbiljnog nisam videla. Moram da kazem da sad nema nazad

"Naravno." nasmejala sam se. Gurnuo mi je prst bez upozodenja..... Znate sta se posle dogodilo....

Friends with Benefits ~prevod na srpski~Where stories live. Discover now