Poruke
Jeani!"Odvedi me kod tate, spremna sam."
Pročitano u 12:34pm"I samo ces da da me pitaš?"
"Molim te."
Pročitano u 12:50am"Krećem."
...
Kao što vidite vidite promenila sam mu ime, nije više Killa sa znakom pitanja, sada je Jelani sa znakom uzvika.
***
"Naljutio je se na mene ZATO ŠTO SAM SELA U SPERMU...... daaa sela sam na deo kauča gde je bila sprema... Sedela sam tamo gde je on jebao svoju asistenticu." derala sam se preko telefona pričajući sa Keann-om."Šta JEBACU MU MATER KADA GA BUDEM VIDELA. A rekla sam ti da su tvoje priče uvek bolje od mojih. "bila je razočarana.
" o ne, ne, ne tvoje su bolje. Ne mogu da verujem je Ke'andre otac deteta, jel srećan?? "
" Jebeno nije!!! Izalje tvrdi Pazar. Msm ono debilu video si DNK test, ne lažem.... I njegova jebena kučka je plakala kao mala kućica, dok sam ja bila u ćošku srećna. "smejala je se.
" O moj Boze, ne seri! "krenula sam i ja da se smejem.
" Mhmm"
DING DONG
"Čujemo se posle" rekla sam
prekidajuci.Za susret sa mojim tatom odlučila sam da nosim moje plave patike, crne uske farmerke sa crnom jaknom, ništa pre cute. Michael i Michael Jr nisu ništa posebno. A Mike će dobiti svoje...
"Cao" Jela i je rekao ulazeći u moj apartman.
"Cao, sačekaj samo da uzmem moju packetbook (bukvalan prevod je džepna knjiga tkd...)" rekla sam uzimajući moju plavu torbicu.
Osetila sam da je njegovo visocanstvo došlo iza mene.
SLAP
Dupe mi je bridelo.
"Koji ti je kurac Jelani." vrisnula sam.
"Nauci da me poštuješ. Očigledno ti treba treninga" rekao je.
"Meni netreba nikakav trening, nisam ti ja pas." rekla sam, prelazeći rukom preko dupeta u nadi da će me manje boleti.
"Imam nesto za tebe, ali ces tok dobiti kada se vratimo." rekla sam izlazeći.
"Oh stvarno?" nasmejao je se.
"Oo daa, tučemo se."
"Ima da te prebijem" smejao je se.
"Doslovno... Ali ja sam ljuta na tebe tako da ostavi me na miru." rekla sam trčeći sve do Mercedes Benz-a.
"I ja sam ljut na tebe, nemoj da mislis da sam zaboravio ono od juce." poceo je da se dere.
"Samo iz radoznalosti, sta sam ja to tacno uradila???" rekla sam stavljajuci pojas.
"Na sta mislis.... Mozda na tucu sa mojom asistenticom." rekao je paleci auto.
"Ispravka. Ja sam je samo zgrabila. Nisam ja neki nasilnik, samo sam je htela naučiti malo pristojnosti."
"Šta ti je rekla?"
"Dovoljno je rekla, da ja popizdim i da je bacim na tvoje noge."
Smejao je se"Ne mislim sta ti je tačno rekla? "
"Jel ti je ona devojka? Ili se vi samo jebete? "
Video je na šta radim. IGNORIŠEM MU PITANJE.
ESTÁS LEYENDO
Friends with Benefits ~prevod na srpski~
Ficción General- sex kontent, pogresan jezik, bitan humor ... Kada Autumn upozna Kingrip (Killa) na jednoj zurci, sve se menja. Killa i Autumn postaju FRIENDS WITH BENEFITS. ... Hoce li oni postati nesto vise? Procitajte pricu�...