Friends with Benefits: 8

7.2K 39 2
                                    

"Nećeš mi verovati šta se desilo prošle noći." derala sam se preko telefona dok sam pričala sa Keanna, kao i obično.

"Ti nećeš verovati šta sam ja otkrila sinoć!!! " derala se i ona.

"Šta?"

"TRUDNA SAMM." vrištala je.

"opaaaa, čestitam ti, ali sećaš li se kaaaa smo se dogovorile da ćemo da zatrudnimo u isto vreme!" njene priče su uvek bolje nego moje.

"To što sam trudni nije najbolji deo." smejala je se.

"Pa šta je onda?"

"Ne znam ko je otac deteta!"

"O moj boze Keke, bolje malo razmisli."

"Milsim da je onaj dečko Joey, ali njegov kurac nije toliko bio dobar. A on je jako bogat, šta ako hoće da me oženi??"krenula je da plače.

" Kada si poslednji put imala sex? "

" Sinoć. "idalje je plakala.

" O MOJ BOŽE Keanna. A kada si imala zadnji zadnji put?? "

" Uhhhh... Stvarno ne zna, možda pre dve nedelje sa onim likom Ke'andre"govori kroz suze.

"A kada ste se ti i Joey zadnji put jebali?"

"Jedan dan posle, mene i Ke'andre."vikala je." Sutra idem kod doktora pa cu znati u kojoj sam nedelji. "dodala je.

" Jebiga trebala si držati tu gumicu"smejla sam se. " Bićeš ti super mama."

"Hmmm... Sta si ti imala da mi kažeš?"

"Juče mi se stalo i kada sam uletela u kuću od jednom mi se vise nije stalo jel su bili kod mene mama i brat. OA MI RECI ZAŠTO KADA SU ONI OTILSI DOŠAO JE KILLA I HTEO DA ME JEBE. I više mi se nije stalo." objašnjavala sam.

Ona je se gusila od smeha " O moj bože, tvoja prica je bolja" plakala je od smeha.

"Neee, ti si trudna i još ne znas ko je otac."

"Nadam se da je dete Ke'andre-ovo. Javiću ti kada saznam. Neću imati sex dok ne saznam ko je otac." smejala je se.

Kada sam rekla Killi da izađe nisam očekivala da će... Očekivala sam da će da ode ali on nije hteo nego je uradio>

"Znas li ti sa kime pričaš." rekao je besno gledajući unaokolo. "Pazi sta govoriš, pošto cu ja provesti je enu noć sa tobom."

"Izvini, ali ja moram da se istuširam imala sam dugačak dan." rekla sam prevrćuci ocima.

"Da trebala bi,jel smrdiš." smejao je se.

Smejala sam se i ja.

"Pa sta kažeš da se ja tusiram sa tobom??" rekao je prilaze i mi bliže.

"Okej ja moram da serem. Jel je to ono što si hteo da čuješ??"

"To je sve što si trebala da mi kažeš. Prijateljice sa povlasticama. Idem da se opustim na kauču dok ti radiš svoja posla. Posle dobro operi dupe😉. Čekam te"

"uhhhh okej." nema načina da ga se itarasim tako da...

Izašla sam iz kupatila u 9:00pm

Namazala sam se losionom, stavila dezodorans i naparfemisala se. Zatim sam se obavila oko peškira. Ušla sam u dnevnu sobu gde je Killa. Prišao mi je i kinuo moj rozi peškir. Pogledao je u svoj telefon i ostavio ga je na stočiću. Onda se otkopcao svoje farmerke i stavio ruku na svoj kurac zatim se seo na krevet.

"Igraj za mene." rekao mi je.

    Ja i Keke smo išle na pole dance kada smo imale 17. Nasi roditelji ne znaju za to.

   Počela sam da navijam, izbacila sam dupe. Svukao je dole svoje farke,a ja sam mu svukla majicu. Kurac mu je bio savršen. OVAJ LIK IMA KURAC KAO ONI U PORNICIMA. Toliko je velik, da svaki put kada ga vidim, želim da me jebe svo vreme.

    Spustila sam mu farmerke do listova, a on ih je skroz skinuo. Okrenuo me je u doggy položaj i počeo me je jebati.

"Uuuhhh jeboteee." stenjala sam gledaju ci da onako preko ramena. Zabacio je glavu pozadi i proste jao glasno.

"Reči mi ime." derao se.

Htela sam mu reći "JEBENO PRESTANI PRIČATI I UNIŠTI MI PICKU" ali sam odlučila da to zadržim za sebe.

"Killa." prostenjala sam.

"Koje mi je JEBENO ime AUTUMN."

"Paaaaapí" plakala sam

"Tako je" rekao je zabijajuci se sve jače i jače.
RING RING RING. DAP to je bio zvuk njegovog telefona DOK SE JEBEMO. Prevrnuo me je u običnu pozu i počeo jebati.

"Jebote." stenjala sam.

"Šta je bilo" rekao je dok me je i dalje jebao.

"........."

"Šta su uradili!?" derao se i počeo da me jebe još brže.

"uuuuh Daddy." stenjala sam dovoljno glasno, da bi me osoba preko telefona čula. Tako da znaju da je malo zauzet. Killa me je samo pogledao. I dalje je pričao telefonom dok je vadio njegov veliki debeli kurac iz mene. Pogledala sam ga u fazonu "šta radis koji kurac? "i onda je ubacio dva prsta u mene.

" Stssststsgt"stenjala sam. Bacila sam glavu iza. "Uhhh ne mogu da podnesem više." ne prestajem da stenjem.

"Ne brate" rekao je gledaju ci me. "To je JEBENO odlično Marcus, vidimo se za 1h."prestao je da me jebe prstima i poliza ih je.

" Moram da idem do trap kuće... Dirty poziv. Video sam sta radiš, pretvarala si se da ne možeš više da podnese samo da bi te on čuo?"smejao je se.

" probala sam sta da radim. Osećaj je bio neverovatan. "

" Pa... Moram da idem vidimo se posle prijatelju sa povlasticama. "rekao je oblačeci se.

U početku sam ignorisala to što me zove njegovim prijateljem sa povlasticama, to počinje da bude dosadno i izluđuje me. Sledeći put kada bude došao neće dobiti. Dal dobro ste me čuli ima da pričamo. Ništa od seksa to će biti teško za frika.

Gledala sam ga kako odlazi on uopšte ne zna šta mu se sprema.


Ovako ljudi izvinite sto nisam bila aktivan. Ali od sada svake subote će izlaziti po jedan nastavak, možda ponekad budu i dva u nedelji. Sledeći nastavak izlazi 7.9.2019




Friends with Benefits ~prevod na srpski~Kde žijí příběhy. Začni objevovat