2.BÖLÜM: Tanışıp Kaynaşma

209 131 34
                                    

MEDYADA;AKIN SOYKAN

İthaf;nursnisi

Herkese Merhaba; Biliyorum burda yeniyim ama şunu söylemeden geçmek istemiyorum; bölümleri atınca büyük bir heycanla paylaşıyorum ama iki hafta oldu ve okuyucu oranı ve oy oranı arasında dağlar kadar fark var ve bu beni üzüyor sizden ricam okuyunca oy vermeden ve yorumlamadan geçmemeniz.

''SİZİ SEVİYORUM UMARIM BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ...''
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

ELİS'TEN;
Yaseminle korkuyla kapıya koşunca aynı anda Eylül ve Ebru'nun da odadan çıktığını fark ettim. Biz merdivenleri seri adımlarla inerken,mutfakta annem ve babamın çok sert tartıştıklarını ve çığlık atanın da annem olduğunu anlamış olduk.

Babamın annemi yatıştırdığını görünce korkuyla Eylüle döndüm onunda bana baktığını görünce tam konuşacaktım ki annemin ordaki varlığımızı farketmemesine şaşırmıştım. Çünkü bizim yanımızda asla babamla tartışmazlardı-bizi farkettmeme-kuşkusunu beli ettirerek babama hem mimikleriye hemde gerilen yüz kaslarıyla yüksek sesle''Ben anlayamıyorum nasıl böyle birşey yapar üstelik evli olduğunu hatta boyun kadar kızın olduğunu bilmesine rağmen gerçekten delireceğim''demesiyle babamın onunn sesine nazaran daha sakin bir ses tonuyla '' Hayatım inan bana bilmiyorum kaçkere uyardım demek anlamamış hem sen bana inanmıyormusun''dediğinde. Annem derin bir nefes alarak çatık kaşlarını gevşetti ve konuşmak için açtığı ağzını-varlığımızı farkettmiş olmalı ki-bize dönerek kapattı ve tekrar açarak''Günaydın kızlar ve hiçbir sorun yok hade hazırlanın ve kahvaltıya gelin yoksa okula geç kalacaksınız''demesiyle annemin bu kadar saçma sıralanmış cümleleri üzerine gerçekten ciddi manada bir sorun olduğunu anlamış oldum.

Annem düzgün türkçesiyle hiçbir şekilde yanlış sıralanmış cümleler kurmaz ve dil bilgisi kurallarına uygun cümleler kurardı. Ben annem ve babam arasındaki gerginliği anlamak için aralarında mekik dokurken babamın kaslılmış çenesi ve gergin halliyle ''Evet çocuklar kesinlikle hazırlanıp biran önce okula gitmelisiniz yoksa geç kalacaksınız.'' Deyip önce aneme sonra bize bakarak mutfağı terk etti.

Bu durum beni her ne kadar huzursuz etsede tek kelime bile etmedim ve huzursuzluğumu gizlemeye çalıştım. Ama Eylül'ün ''Neden tartışıyorsunuz '' sorusuna bakılırsa huzursuzluğunu gizleyemediğini anlamış oldum. Annemin sorsuna gülümseyerek ''Önemli değil'' cevabına pek tatmin olmasada birşey demedi ve kızlarla mutfaktan çıktı.

Annemle yanlız kalınca gülümseyerek ona baktım ve ''tartışmayın''dedim. Annem ise hüzünle sadece tebesüm etti ve başını usulca saladı. Okula gittmek için odamdaki banyoya gittim ve hızlıcana yüzümü yıkadım ve saçlarımı taradım. Etegimi ve tişörümü giyince salık bıraktığım saçlarımı düzeltim ve çantamı alınca aşağı inmeye başladım. Salonda oturmuş kızları görünce aklıma aniden gelen bir fikirle sırıtarak kızlara yaklaştım ve Eylül'ün asık suratını kendine getirmek için''Delilik yapmaya ne dersiniz''diye sordum.

Benim bu soruma anlamsız bakışlar atan kızlara sinsice olduğunu düşündüğüm bir gülüşle '' okuldan sonra motor yarışı var bizde gidelim hem eğleniriz hemde kafa dağıtırız'' diye açıklayınca. Yasemin ve Eylül de benim gibi sırıtmaya başladılar ama sokrates Ebru ''bizim motorlar yok''deyince gözlerine deviren Eylül oldu ve bilmiş bir edayla '' bizim motorlar ne güne duruyor''deyip tek kaşını kaldırınca Ebruda bize katılmış oldu.

Biz sırıtarak kapıdan çıkıcaktıkki anemin mutfaktan''kızlar kahvaltı yapmayacakmısınız'' bağrışına Ebru'nun ''okul da yaparız teyze''cevabıyla dışarı çıktık.

DUA'M (Aşkı Fısıldayan Adam)#Wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin