|Αναμνήσεις|5

150 17 0
                                    

FLASHBACK

Εβελυν POV

Ήπια μονορούφι το άλλο μισό της μπύρας και πήρα μια βαθιά ανάσα.
Τον τράβηξα απο την μπλούζα και έριξα τον κορμό του πίσω στο κρεβάτι,έπεσα και γω μαζί του και ενωσα τα χείλη μας τα οποία άρχισαν να κουνιούνται αργά και απαλά .
Όσο περισσότερο έμεναν τα σώματα μας κολλημένα,τόσο περισσότερο τρελαινομουν. Έφερα το σώμα μου απο πάνω του και τύλιξε τα πόδια μου γύρω απο την μέση του και του εβγαλε την μπλούζα. Το φιλί μας άρχισε να γίνετε γρήγορο και έντονο. Άνοιξα το στόμα μου και η γλώσσα του κινήθηκε μέσα του.

"Σε θέλω" Ψιθύρισα,φιλώντας τον.

Ο Στέφανος τραβήχτηκε  πίσω και γω τον κοίταξα με περιέργεια. Ξεκόλλησε τα σώματα μας και απομακρύνθηκε λίγο.

"Μισο λεπτό" Ειπε βαριανασαινοντας.

Έσφιξα πιο πολύ τα πόδια μου γύρω του.

"Δεν...δεν ειναι σωστό,μικρή. Δεν χρειάζεται να το κάνεις αυτό" Μου είπε σιγανά.

Το γεγονός ότι ο Στέφανος δεν είχε  κοιμηθεί με καμιά περίπου ενα μήνα που σίγουρα αυτό είχε σπάσει το ρεκόρ,με συνδυασμό την αναπάντεχη αντίδραση μου,έκαναν την στύση του να φαίνεται ξεκάθαρα απο το παντελόνι του.
Τον ξανά τράβηξα πάνω μου και έφερα τα πρόσωπα μας πολύ κοντά . Τον κοίταξα.

"Μην με κάνεις να σε παρακαλέσω" Είπα ψιθυριστά καθώς δάγκωσα το κάτω χείλος της.

Όρμησε στα χείλη μου και άρχισε να με φιλάει σαν να ηταν η τελευταία φορά που θα το έκανε.

Έπιασα πιασε την μπλούζα του και άρχισα να την τραβάω προς τα πανω, ώσπου του την εβγαλε και την πέταξα στο πάτωμα ενώ εκείνος άρχισε να αφήνει υγρά φιλία στο λαιμό μου. Μου έσκισε την μπλούζα  και βρέθηκε και εκείνη με την σειρά της στο πάτωμα. Κατέβασε τα πόδια μου απο την μέση του για να βγάλει το παντελόνι του,και στην συνέχεια ξεκουμποσα και εγώ το σορτσάκι μου.

Πρωτου προλάβω να σκεφτώ οτιδήποτε είχαμε βρεθεί και οι δύο γυμνοί.
Όταν τα δάχτυλα του Στέφανου άγγιξαν το γυμνό μου δέρμα,βογκηξα. Ήταν η πιο τρομερή αίσθηση που μπορούσα ποτέ να φανταστώ.
Όλες οι αρτηρίες μου είχαν παγώσει καθώς η καρδιά μου πήγαινε τρομακτικά γρήγορα.
Αγκάλιασα την γυμνή του πλάτη και τον κοίταξα στα σκούρα καστανά μάτια του.
Ξέρω ότι θα το μετανιώσω...
Τα δάχτυλα του γλιστρησαν στο απαλό δέρμα μου και αμέσως αναστέναξα αργά και τρεμουλιστα.
Με φίλησε πεταχτά στο στόμα και άπλωσε το χέρι του στο συρτάρι του κομοδινου και το άνοιξε. Πήρε στο χέρι του ενα προφυλακτικό και το άνοιξε με τα δόντια του. Το φόρεσε και χαμήλωσε ανάμεσα στα πόδια μου,αγγίζοντας τα πιο ευαίσθητα σημεία μου με τα δικα του. Με κοίταξε βαθιά μέσα στα μάτια και ξαφνικά ολα γύρω που πάγωσαν. Πιεσα τα δάχτυλα μου στην πλάτη του. Πλησίασε το πρόσωπο του στο δικό μου και με φίλησε τρυφερά.

Sober Nights Where stories live. Discover now