|Το δωμάτιο του|9

133 14 4
                                    

Άνοιξα τα μάτια μου και κοίταξα αμέσως έξω από το παράθυρο, είχε ξημερώσει. Κοίταξα το δωμάτιο γύρω μου και αμέσως σχηματίστηκε ένα χαμόγελο στα χείλη μου. Βρισκόμουν στο δωμάτιο του. Στο δωμάτιο του... Με την μυρωδιά του. Η καρδιά μου φτερούγιζε με κάθε ανάμνηση που έφερνα στο μυαλό μου με εμένα και εκείνον σε αυτό το δωμάτιο, σε αυτό το σπίτι. Ήταν ο ένας μήνας που μας σημάδεψε και τους δύο μας. Μας σημάδεψε...
Τεντωσα το σώμα μου στο απαλό στρώμα του κρεβατιού του και απλά συνέχισα να έχω αυτό το χαζό χαμόγελο και να παίζω στο μυαλό μου διάφορες στιγμές μαζί του.

FLASHBACK

"Καληνύχτα μικρή" Μου ψιθύρισε ο Στέφανος και γύρισε πλευρό.

Ένιωθα νευρικότητα,δεν ήμουν ακόμη έτοιμη για ύπνο.

"Στέφανε;" Ειπα και τεντωθηκα για να ακουμπήσω το πηγούνι μου στον ωμο του.
"Ναι;"
"Ξερω οτι ειμαι λιγο μεθυσμένη και ότι πριν μαλωσαμε,αλλα..."
"Δεν πρόκειται να κάνω σεξ μαζι σου,για αυτο σταματα να παρακαλάς" Ειπε με την πλάτη του ακόμη γυρισμένη.
"ΤΙ? Οχι!" Φώναξα.

Ο Στέφανος γέλασε και γύρισε και με κοιταξε τρυφερά.

"Τι ειναι,μικρή;"

Αναστέναξα

"Αυτό" Ειπα και ακούμπησα το κεφάλι μου στο στήθος του και τον αγκαλιασα σφίγγοντας το κορμί μου πάνω του οσο πιο πολυ μπορούσα.

Εκείνος κοκαλωσε και σήκωσε τα χερια του ψηλά,σαν μην ήξερε πως να αντιδράσει.

"Εισαι όντως μεθυσμένη"
"Το ξέρω"

END OF FLASHBACK

Ακούμπησα τις πατούσες μου στο ξύλινο δάπεδο και σηκώθηκα πάνω. Έβαλα το σορτς μου και μια μεγάλη μαύρη μπλούζα του Στέφανου. Άνοιξα την πόρτα και κατέβηκα κάτω.

"Καλημέρα" Είπα στην Εμυλι και τον Ντανιέλ που καθοντουσαν αγκαλιασμενοι στον καναπέ βλέποντας τηλεόραση.
"Καλημέρα" Μου είπαν και οι δύο χαμογελαστοί.

Πήγα στην κουζίνα και έβγαλα ένα μπολ  από το ντουλάπι και έβαλα μέσα δημητριακά και γάλα.

"Πως κοιμήθηκες; " Με ρώτησε η Εμυλι.
"Καλά. Μου έλειψε όλο αυτό, το να μένω εδώ, να κοιμάμαι στο δωμάτιο του..."
"Θα βγει σύντομα Εβελυν" Μου είπε ο Ντανιέλ και γύρισε να με κοιτάξει.
"Το ξέρω. Είναι ο Στέφανος. Γουστάρει κάτι τέτοια" Είπα και ο Ντάνιελ με κοίταξε περίεργος.
"Τι εννοείς" Με ρώτησε η Εμυλι και γω γέλασα.
"Λέω απλά ότι ο Στέφανος δεν θα βγει από την φυλακή νόμιμα" Ο Ντανιέλ με κοίταξε για άλλη μια φορά και έπειτα σηκώθηκε πάνω.
"Που το ξες" Με ρώτησε.
"Δεν είμαι χαζή Ντανιέλ! Ο Στέφανος δεν θα καθόταν ποτέ φυλακή χωρίς να προσπαθήσει να αποδράσει"
"Δεν θα προσπαθήσει  καν" Ειπε ο Ντανιέλ.
"Κάτι τέτοια για αυτόν είναι παιχνιδάκι" Συμπλήρωσε.
"Well εμείς μάλλον δεν ξέραμε που μας παν τα τέσσερα"
"Δεν είναι έτσι" Μου απάντησε.
"Μπορούσαμε να τον βγάλουμε εκείνη την μέρα αλλά δεν το κάναμε" Ειπε και γω γούρλωσα τα μάτια.
"ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΝΤΑΝΙΈΛ;"
"Ο Στέφανος φανταζόταν ότι κάποια στιγμή θα προσπαθήσεις να τον βγάλεις, για αυτό μας πήρε τηλέφωνο από την φυλακή και μας είπε να μην σε αφήσουμε να το κάνεις μα επειδή ήξερε ότι ό, τι και να σου πούμε εμείς δεν θα μας ακούσεις μας είπε απλά να πάμε με τα νερά σου και στο τέλος να σου πούμε ότι δεν γίνετε να τον βγάλουμε. Βλέπεις σε είχε προλάβει, μάντεψε κάθε κίνηση σου"
"Με δουλεύεις τώρα ε;" Ρώτησα άφωνη και εκείνος κούνησε το κεφάλι του αρνητικά.
"Μα γιατί να μην θέλει να τον βγάλουμε; "
"Γιατί απλά δεν ήθελε να μπλέξεις σε όλο αυτό" Ειπε ο Ντανιέλ και κούνησα το κεφάλι μου.
"Και γαμω τα μυαλά ο Στέφανος" Ειπε η Εμυλι και γέλασε.
"Νομίζω ότι η φυλακή τον ωρίμασε λίγο, γιατί παλιότερα μου την έσπαγε τόσο πολύ" Συμπλήρωσε.
"Κάτσε να επιστρέψει και θα σου την ξανά σπάει" Της είπα εγώ και γελάσαμε όλοι μαζί.
"Δεν τον πιστεύω!" Γύρισα και είπα στον Ντανιέλ και εκείνος χαμογέλασε.

Άφησα το μπολ με τα δημητριακά στο πάγκο και ανέβηκα πάνω για να πάω στο μπάνιο.

Πέρασα έξω από το δωμάτιο του Στεφάνου και σταμάτησα για λίγο.

FLASHBACK

Γυρίσαμε στο σπίτι και μια σκέψη μου πέρασε απο το μυαλό και αμέσως το πρόσωπο μου πηρε μια φατσα αηδίας

"Τι;"  Ρώτησε ο Στέφανος.
"Δεν υπάρχει περίπτωση να κοιμηθώ στο κρεβάτι σου!"
"Γιατι;"

Τον αγριοκοιταξα. Η μπερδεμένη έκφραση του με έκανε έξαλλη.

"Δεν κοιμάμαι εκει πέρα! Ενας Θεός ξέρει τι έχει εκεί πάνω!Θα κοιμηθώ στον καναπε" Είπα αποφασισμένη
"Δεν θα κοιμηθείς στον καναπέ θα κοιμηθείς στο κρεβάτι μου!"
"Δεν πρόκειται!Αηδιαζω και μονο με την σκέψη" Είπα κάνοντας έναν μορφασμο.
"Δεν εχει κοιμηθεί ποτέ κανείς στο κρεβάτι μου εκτός απο εμένα"

Τον κοίταξα εκνευρισμένη

"Ασε μας,μωρε!"
"Σοβαρολογω. Κανω σεξ μόνο στον καναπέ. Δεν τις αφήνω να μπουν στο δωμάτιο μου"
"Και τοτε γιατί εμένα μου επιτρέπεις να κοιμηθώ στο κρεβάτι σου;" Ρώτησα.

Ο Στέφανος χαμογέλασε πονηρά

"Σκοπεύεις να κάνεις σεξ μαζι μου απόψε;"
"Οχι!"
"Γι'αυτο. Αντε προχώρα τώρα"

Τον αγριοκοιταξα και μετα έκανα απρόθυμα ο,τι με διέταξε.

"Παω στο μπάνιο να αλλαξω" Ειπα και πηρα τις πυτζάμες μου απο την βαλίτσα.

Ο Στέφανος κούνησε το κεφάλι του και μπηκε στο δωμάτιο του.

END OF FLASHBACK

Γέλασα χαμηλόφωνα και μπήκα στο μπάνιο.
Κοίταξα στον καθρέφτη και χαμογέλασα.

"Σε περιμένω" Ψελλισα.

××××××××××××××××××××××××××××××××××××

Μαρεσει να βάζω αποσπάσματα από παλιά κεφ. Εκείνα τα κεφάλαια τα ζουμερά.. Τα ωραία.

Sober Nights Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora