Jimin
Bugün yeni okulumda ilk günüm ve lanet olsun ki telefona baktığımda ilk günden geç kaldığımı anlayıp yataktan kalkıp sevmediğim üniformamı giyip aşağı indim hızlıca yemek yemeden hemen ayakkabılarımı giydim, koşarak otobüs durağına ilerlemeye başladım.
Taehyung
Lanet olası okul için erken uyanıp üstümü giyindim, ayakkabılarımı giyip yürüyerek gidebileceğim okuluma geldim. Okula gelince yavaş adımlarla sınıfıma doğru ilerledim, içeri girer girmez arka sıralardan boş yer bulup oturdum, sanki beni bekliyormuş gibi hemen arkamdan çok sevdiğimiz matematikçi gelmişti. Girdiği gibi derse başlamıştı tahtadaki sorularla bakışmamızın ardından kafamı sıraya koyduğum gibi gözl.
Jimin
Okula geç kaldığım yetmemiş gibi otobüsüde kaçırmıştım, okulu görünce daha da hızlanıp koşarak okula girdim, önceki gün müdürden öğrendiğim sınıfıma doğru ilerleyip kapıyı çalmadan nefesimi düzenleyip sarı saçlarımı düzenledim kendime gelince kapıyı çalıp hocanın gir demesini beklemeden hemen içeri girdim. Ben içeri girdiğim gibi bir kişi harici bütün gözler üstümdeydi.
"Hocam özür dilerim geç kaldım"
-Sen yeni gelen öğrenci misin?
"Evet efendim"
-Peki , tanıt bakalım kendini
"Merhaba ben park jimin, 18 yaşındayım busan'dan geldim."
-Evet jimin şuanlık taehyung'un yanı boş oraya geç
Yavaş adımlarla uyuyan adının taehyung olduğunu öğrendiğim çocuğun yanına gelip , elini onun omuzuna vurup uyanmasını bekledim. Yerinde biraz kıpraşıp uyumaya devam etmişti elimi kaldırıp tekrar dokunduğumda gözlerini yavaşça aralayıp bana baktı.
"Şey yanın boş olduğu için hoca gönderdi."
Boş tarafı gösterip,
"Geçebilir miyim?"
Taehyung
Omzuma dokunan ikinci sefer ki elle gözlerimi açıp elin sahibine bakmıştım, onun gözlerine dalmıştım ne dediğinin farkında bile değildim. Hızlanan kalbine anlam veremeden onun seslenmesi ile ayağa kalkıp yer vermiştim. Önümden geçerken kokusunu istemsizce içime çekmiştim, ona dönüp baktığım sırada bana dönüp gülümsemişti,
"Teşekkür ederim bu arada ben jimin, park jimin"
Uzattığı minik eline baktım, gülümseyip elini tut ellerinizin uyumuna baktım, fazla uyumlulardı.
'Taehyung, kim taehyung'
Gözlerim hale daha ellerimizdeydi, onun kısa tombul elleri benim uzun damarlı ellerim arasında kaybolmuştu ve bu nedensizce bana fazla sevimli gelmişti.
"Memnun oldum taehyung iyi geçinelim."
Gülerek kafamı kaldırıp tekrar onun gözlerinin içine baktım.
'İyi geçinelim jimin.'
İlk kitabımı düzenleyip atıyorum, şimdiden iyi okumalar 💜