Jimin
Hastaneye gelmiştik ve taehyung'u acil servis'e almışlardı. Gelene kadar elini tutup ağlamıştım, kendimi kötü hissediyordum kalbimde sebepsiz yere bi ağrı vardı, onu kaybetmekten korkuyordum. Doktor çıktığı gibi yanına koştum.
"İ-iyi dimi doktor?"
-İyi korkulacak bir durum yok, birazdan odaya alıcaz geçmiş olsun.
"Teşekkür ederim tanrım"
Doktor yanımızdan gittikten sonra biraz daha rahatlamıştım. Birazdan onu görebilecektim yerime geri oturacakken, taehyung'un servisten çıkışını görünce hemen yanına adımladım elini tuttum, odaya doğru ilerlemeye başladık. Odaya gelmiştik elimi bir saniye olsun taehyung'un elinde ayırmamıştım. Odaya girince görevliler taehyung'u sedyeden alıp yatağa koymuşlardı hemen yanına oturup elini tuttum. Hemşire bize dönüp,
-Birazdan uyanır,geçmiş olsun.
Hemşire uyuyan taehyung'la bizi başbaşa bırakıp gitmişti. Şimdi taehyung'un yanında elini tutarak uyanmasını bekliyordum.
Taehyung
Gözlerimi yavaşça açmaya çalışıyordum fakat gözlerim her seferinde geri kapanıyordu. Nerde olduğumu bilmiyordum, elimi birinin tuttuğunu hissediyordum. Elini yavaşça sıkmaya başlayınca ayak sesleri duymaya başladım. Gözlerimi zorlayarak açmaya çalıştım, başarmıştım bu sefer etrafı inceleyerek gözlerimi gezdirince hastanede olduğumu anladım.
Sırasıyla yoongi hyung, namjoon hyung ve jin hyung'u gördüm. Kafamı diğer tarafa çevirince gördüğüm uyuyan bedenle şok olmuştum. Jimin buradaydı ve elimi tutuyordu şaşırmıştım ama bir o kadar mutlu olmuştum kafamı gülerek yastığa geri koyup gözlerimi tekrar kapatıp onun kokusunu içine çekerek uykuya daldım.
Nasıl İlerliyor Hiçbir Fikrim Yok Saçmalıyor Olabilirim
Yorumlarda Belirtin Güzellerim💜🌹
Sizleri Seviyorum, İyi Okumalar💜