Pizzalar gelmiş taehyung güzelce sevgilisini yedirmiş yanına uzanıp ona bakıyordur. Jimin ise gözleri kapanmak üzeredir ama sevgilisine bakmak istiyordur doyasıya, sanki her an yanından gidicekmiş gibi sımsıkı sarılıyordur sevgilisine..
Jimin kafasını kaldırıp sevgilisine baktı, taehyung konuşacağı sırada dolgun dudaklarını onun ince dudaklarına bastırıp yavaşça oynatır.
Taehyung hemen öpüşüne karşılık verdi özlemle.Öpüşmeleri tutkulu bir hal alınca jimin taehyung'u kendi üzerine çekti, taehyung ilk şaşırsada kollarını jimin'in iki yanına koyup destek alıp öpmeye devam etti.
Jimin'in elleri taehyung'un gömleğinin düğmelerini gidip yavaşça açmaya başlar açtığı gibi gömleği omuzlarından sıyırır, nefesleri bitince yavaşça ayrılır jimin derin bi nefes alıp taehyung'un gömleğini çıkartıp atar tekrar sevgilisini çekip öpmeye başlar.
Bu sefer ellerini yavaşça aşağı indirip kemeri açıp pantolonun düğmesini açar taehyung olayı yeni fark edip sesli bir şekilde ayrılır.
'Jimin durmalıyız dikişlerin var'
"Ama dayanmak istemiyorum senin olmak istiyorum artık"
'Bende benim olmanı istiyorum ama dikişlerin var'
'Biraz daha dayanamaz mısın?'
"Acırsa söylerim taehyung, bırakırsın hemen"
'Söyliceksin ama'
Jimin bir şey demeden taehyung'u kendine çekip öpmeye başlar pantolonun fermuarını indirip ayrılır, taehyung yerinde dikleşip sevgilisini kaldırıp giydirdiği tişörtü çıkartıp yere atar ellerini eşofmanın iplerine atıp çözer.
Jimin'i yavaşça yatırıp eşofmanı yavaşça çıkartıp yere atar elini jimin'in bacağına koyup okşayarak yukarı çıkar eğilip jimin'in boynunu öpmeye başlar. Jimin'in inlemeleri onun daha çok etkilenmesini sağlarken boynun her tarafına morluk bırakmıştır yavaşça öperek yukarı doğru çıkıp dolgun dudakları öpmeye başlar.
Jimin ellerini taehyung'un sırtında gezdirirken öpmesiyle kendine çekip ellerini ensesine atıp ordaki saçlarıyla oynar.
Taehyung bilerek yavaşça ona sürtünüp inlemesini sağlar gülerek ayrılıp şimdiden terlemiş saçlarını geriye atıp alnını öper.
'Sevgilim eminsin değil mi, bak dikişlerin acırsa söyle bırakırım hemen'
Jimin kafa sallayıp taehyung'u ayağa kaldırıp kendide kalkar, taehyung'u yatağa yatırıp pantolonu yavaşça çıkartıp yere atar. Elini taehyung'un boxerına attığı zaman kapı büyük bir gürültü ile açılır. Taehyung kapıya baktığı zaman jungkook'u görmesiyle jimin'i kendine çekip üstlerini örter.
Jk:Hyung ben öz-
'Jeon jungkook kaç!'
Taehyung
Jungkook koşar adımlarla odadan çıkmıştı, jimin ise kollarımın arasından zorla çıkıp eşyalarını alarak banyoya koşmuştu. Kendimi soyulmuş tavuk gibi hissediyorum, üstümdeki yorganı atıp ayağa kalktım. Kafamı eğdiğimde zaman ufaklığın uyandığını görmüştüm kıyafetlerimi yerden alıp yatağa attım. Yavaşça giyinirken banyonun kapısı açılmıştı, içeriye üstünü giyinmiş jimin dönmüştü. Kızgındım ona ilk önce tahrik edip sonra utanıp banyoya saklanmıştı, pantolonumu giymeden sırtıma atıp banyoya doğru ilerlerken kolumu parmakları sardı. Kafamı çevirip ona baktım,
"Özür dilerim, ben utandım sadece öyle yakalanmamıza"
'Önemli değil.'
Bir şey demesini izin vermeden parmaklarından kurtulup banyoya ilerleyip içeri girdim kapıyı kilitleyip sırtımı duvara yaslayıp telefonumu çıkardım, fotoğraflara girip jimin'in fazla sexy oldu fotoğrafı bulup küvetin yanına gidip suyu ayarladım ılık olduğuna emin olduktan sonra yavaşça içine girip kendimi suya bıraktım sağ koluma bakıp,
-O zaman hayırlı işler
Duşumu aldıktan sonra belime havlu sarıp küvetten çıktım, banyodan çıkıp odaya ilerledim. Jimin'e baktığım zaman uyumuştu, bende üstümü değişip koltuğa uzandım, çok geçmeden gözlerimi kapatıp uykuya daldım.
Smut Sandınız Dimi dödödmfmfmgm
Sizi Seviyorum İyi Okumalar