12

279 42 13
                                    

Taehyung

Jimin'le o günden beri hiç konuşmadık bi anda gene benden uzaklaşmıştı. Gene dışarda onu bekliyordum, gelmesine az kalmıştı yanına gidip konuşucaktım. Bir kaç kızın çığlığı ile birlikte geldiğini anlamıştım,kapıya bakmadan ayağa kalkıp kapıya doğru yönelecekken gördüğüm kişilerle yerimden kıpırdayamadım. Gözlerim doldu, en son omuzunda ağlayıp benimle gülen jimin bu sefer onun yanındaydı taemin'in elini tutarak kapıdan içeri giriyordu. Gözlerim dolu kalktığım yere geri oturdum, sonra bi hışımla ayağa kalkıp bana bakan, bağıranları umursamadan okuldan çıktım. Onun yanına gidecektim, beni tek rahatladan kişi oydu yanımda olmasada.

Jimin

Taemin ile barışmıştım, isteyerek değil zorla, bana v'nin taehyung olduğunu eğer onunla tekrar olmazsam taehyung'a zarar vericeğini söylemişti yapmak zorundaydım onun için. Bugün okula onla el ele girdim bütün herkes bize bakıyordu, ama ben tek bir kişiyi aramakla meşguldüm. Gözlerim taehyung'u bulunca öylece ayaktaydı birleşik olan ellerimize bakıyordu sonra yerine yavaşça oturdu ve bi hışımla kalkıp gitti. Arkadaşları bile anlayamamıştı, arkasından bağırsalar bile takmadan gitmişti. Bana çok mu kızmıştı ama yapmak zorundaydım onun iyiliği içindi herşey, taemin'in ismimi çağırmasıyla herşeyi aklımdan silip yalancı gülümsemeyle gülerek ona döndüm.

Tm:Gidelim mi bebeğim?

"Gidelim sevgilim."

Yazar

Taehyung hızlı adımlarla mezarlığa gelip kim min so yazan mezarlıkta durdu. Gözyaşları kendiliğinden akmaya başlamıştı bile,

'Seni çok özledim noona'

'Kalbim ilk defa bu kadar çok acıyor.'

'Sana anlattığım tüm yıldızlardan bile güzel olan çocuk kalbimi acıtıyor'

Yağmur yağmaya başlamıştı, taehyung'un saçını ıslatıyordu her bi tutamını,

'Onu kullanan sevgilisine gitmişti gene, bugün el ele geldiler ilk defa canımın bu kadar yandığını, kalbimin bu kadar acıdığını hissettim.'

Taehyung yağan yağmur'a aldırmadan noona'sının yanına uzanıp,

'Kollarını bana acıp beni sıkıca sarıp saçlarımla oynamanı özledim,seni çok özledim noona.'

Taehyung ağlayarak yağrumun altında uyuyakaldı.

Jimin

Taehyung gelmemişti ve okul bitmek üzereydi aklımda ondaydı korkuyordum kendine zarar vermesinden, dersi doğru düzgün dinleyememiştim nerde olduğunu deli gibi merak ediyorum. Zil sesini duyar duymaz ayağa kalkıp hızlıca dışarı çıktım. Taehyung'un arkadaşlarının yanına gidip,

"Şey taehyung, nereye gitti haberiniz var mı?"

Beyaz tenli olan bana doğru dönüp,

Yg:Hayır, bilmiyoruz bi anda fırlayıp gitti.

Uzun boylu bu sefer konuşup,

Nj:Telefonu'da kapalı nereye gitmiş olabilir, ufak bi fikrim yok

Yakışıklı yüzlü olan bu sefer konuşup,

Jn:Pek emin değilim ama bir yer biliyorum.

"Neresi hemen gidip bakalım."

Jn:Tamam hadi gidip bakalım.

Yazar

Jimin telefonundan taemin'e mesaj atıp acil işinin çıktığını söylemişti. Jin mezarlığa girince kim min so ismini arayıp, hemen yanında yatan kişinin yanına koştu. Taehyung ağlamaktan şişmiş gözleri, yağmurdan dolayı ıslanmış bir şekilde titreyerek yatıyordu. Jin taehyung'u sallarken koşarak diğerleri gelir. Jimin gördüğü bedenle olduğu yerde çakılır kalır. Gözleri dolu hemen taehyung'un yanına koşar. Diğerlerine bağırarak,

"Jin hyung ambulans çağırın lütfen!"

Jin kuzenini ilk defa böyle görmüştü, hepsi şok olmuş şekilde taehyung'a bakar. Jin jimin'in bağırmasıyla telefonunu çıkartıp ambulansı arar, taehyung'un yanına çöküp ağlamaya başlamıştı. Jimin taehyung'a sarılmış kokusunu içine çekerek ağlıyordu, şuan ne diğerleri ne taeminin söyledikleri aklındaydı taehyung'dan başka bir şey düşünmüyordu. Sonunda ambulansın sesi duyulmuştu, ambulans hemen durduğu gibi görevliler inip taehyung'u hemen sedyeye ambulans'a alırlar. Jimin hemen ambulans'a binip taehyung'un elini tutmuştu,diğerleri de bindikten sonra ambulans hastaneye doğru yol almıştır.

Nasıl gidiyoruz?
İnşallah saçmalamamışımdır
Sizleri Seviyorum, İyi Okumalar 💜

LİGHTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin