Jimin
Başım çok kötü ağrıyor, her tarafım garip bir şekilde ağrıyordu göz kapaklarımı zorlanarak açmaya çalıştım ışık yüzünden gözüm tekrar kapandı,tekrar açmayı deneyip zorda olsa gözlerimi açmıştım bu sefer ışığa bakmamak için kafamı ters çevirmiştim. Kafamı çevirdiğim yerde elimi tutup kendi kolunun üzerinde yatan taehyung'u gördüm, ben niye buradayım neler oldu.
Yazar
Jimin aklı karışmış bir şekilde kalakalmıştı taehyung'u uyandırmak için diğer elini uzatacakken karnındaki ağrı ile acı bir şekilde bağırmıştı. Jimin'in bağırmasıyla hemen uyanan taehyung ne olduğunu anlamadan yerinden fırlamıştı, ayağa kalktığı gibi jimin'le göz göze gelmişti. Taehyung gözleri dolmuştu çok özlemişti onu hemen jimin'e yaklaşıp ellerini tuttu,yanağından öptü hemen ardından geri çekilip,
'İyi misin bebeğim, seni çok özledim'
"Beni öpmeyi kesip nolduğunu anlatacak mısın?"
Taehyung geri çekilip gözlerini cama sabitler.
'Tamam en baştan anlatıcam.'
Derin bi nefes alıp anlatmaya başlar
'Evlere gitmek için arabalarımıza binmiştik bana eve gideceğini söylemiştin, bende aynı şekilde öyle yapacaktım ama yoldayken kardeşim aradı buraya geldiğini ve havaalanında beni beklediğini söyledi. Hemen havaalanına gidip onu alıp eve geçtim. Sende gelmiştin o ara yu jin beni öpüp içeri gittiği sıra bizi gördün ama herşeyi yanlış anlamıştın.'
Gözündeki akmak isteyen yaşları serbest bırakır.
'Gözlerin dolmuştu hemen arabaya binip gaza bastın, koşarak yetişmeye çalıştım ama sen dalmıştın galiba arabaya çarpmamak direksiyonu kırdın. Sonra arabayla elektrik direğine çarptın.'
O anlar aklına gelince tekrar gözleri dolar,
Jimin ise pür dikkat taehyung'u izliyordu.
'Arabayı görünce hızla arabanın yanına koştum ama o sırada araba patladı.'
Gözlerindeki yaşları silip devam eder,
'Sonra yerde yatan seni gördüm yanına ilerledim karnına arabadan kopan cam saplanmıştı hemen ambulansı aradım o zamana kadar öptüm seni bütün acılarının geçmesi için ambulans geldi hastaneye geldik uzun bir ameliyat geçerdin tedbir amaçlı yoğum bakıma alındın yanına gelip şarkı söyledim, sana çok korktum ben seni kaybedicem diye ama bunuda atlattın.'
Kafasını kaldırıp dolu gözleri ile jimin'e bakar
'Yalvarırım beni dinle jimin gördüğün hiçbir şey doğru değil kardeşim o benim yu jin fransa'dan geldi süpriz oldu banada ben eve geçerken aradı ben geldim diye bende onu almaya gittim yemin ederim hatta gel arıyalım evdekilere soralım gerçekten doğruları diyorum.'
"Ka-kardeşin miydi o yani, beni kandırmıyorsun dimi?"
'Jimin yemin ederim kardeşim hatta sizi tanıştıracaktım, güven bana sevgilim lütfen'
Jimin pişmandır onu dinlemediği için orda yanına gelip onu dinleseydi belki bunlar olmıcaktı.
"Özür dilerim taehyung seni dinlemeliydim, sana güvenmeliydim ama işte"
"Beni affeder misin sevgilim seni çok üzdüm dimi?"
'Hayır bebeğim sen bizim için yaşadın, bizi bırakıp gitseydin seni affetmezdim.'
Taehyung ayağa kalkıp jimin in yanağına öpücük kondurup burnunu boynuna koyar, kokusunu doyasıya içine çekip,
'Kokun herşeye bedel bu kokusuz yaşıyamazdım.'
'Sana çok aşığım park jimin'
"Sana çok aşığım kim taehyung"