ג'ימין אסף אותי מבייתי ונסענו לביתו.
יש לו תמיד בית ריק כי ההורים שלו בקושי בבית וחשבתי לעצמי זאת הזדמנות מעולה לתשאל את ג'ימין לגבי מה שרציתי לדעת...תמיד הנסיעות עם ג'ימין טובות.
הוא תמיד שם את השירים שאני אוהבת, המזגן עובד באופן מושלם, הנסיעה רכה ובכללי עצם העובדה שאני נוסעת עם בנאדם שאני אוהבת זה גורם לנסיעה להיות פי אלף יותר טובה.הגענו לביתו וכל הזמן שהלכנו לכניסה של ביתו הוא דיגדג אותי.
הוא זרק אותי בעדינות על אחת ממיטות השיזוף בחצרו והתחיל לדגדג אותי ,התחלתי להחזיר לו גם.ג'ימין לקח אותי בשני ידיו (כמו שחתן לוקח כלה) וזרק אותי לבריכה.
"מה לעזאזל אתה עושה?!?!?" צרחתי בגלל שהיה לי קר.תוך פחות מכמה שניות ג'ימין קפץ לבריכה וחיבק אותי בגלל שרעדתי מקור.
השיער הרטוב של ג'ימין היה עדיין ניראה טוב.טמנתי את ראשי בחזהו והוא נישק את ראשי בזמן שצחקק לעצמו.
פתאום התגלו לי הקוביות של ג'ימין מבעד לחולצה הלבנה שהשתקפה מהמים.
הוא קלט אותי מסתכלת לשם וצחקק לעצמו בזמן שליטף את ראשי.המראה הרטוב של ג'ימין הדליק אותי, רציתי להרגיש אותו אבל האם זה הזמן הנכון?
הוא לקח אותי על כתפיו כמו שק של תפוחי אדמה והוציא אותי מהבריכה לכיוון חדרו.
הוא הוציא כמה מהבגדים שלו והביא לי כדי שאוכל להחליף.הוא סיים להחליף לפני וחיכה לי על מיטתו, התקרבתי אליו לאט והתיישבתי על ברכיו עם פני לשלו.
שפתיו העבות והרכות נפגשו בשלי.
כמו תמיד הוא לוקח את הפיקוד ואני אוהבת את זה.הרגשתי איך ידיו זחלו לי מתחת לחולצה ומלטפות לי את גבי מה שגרם לי לצמרמורת קלה.
הורדתי את חולצתו לאט לאט לאט והשכבתי אותו על הגב בעדינות כך שאוכל להיות מעליו.
לפי הבעת הפנים שלו הבנתי שהוא אוהב את זה.ליטפתי עם ציפורני את בטנו ונישקתי אותה קלות , עברתי לאט לאט לצווארו כדי להשאיר לו כמה איקים קטנים וכל זה בזמן שהוא מלטף את גופי .
מצווארו עברתי לשפתיו ושם הפיקוד שלי כבר נגמר. ג'ימין סובב אותי כך שעכשיו הוא מעלי.
שפתיו הרכות והעבות נפגשו בשלי, הרגשתי שהוא שולט בי ואני אוהבת את זה.
התנתקנו והוא והוא ירד ממני מבלי להבין למה."למה הפסקת?" שאלתי בהיסוס.
""אני עוצר את עצמי מדברים שאולי את עדיין לא רוצה או לא מסכימה אליהם".
"כמו מה?"
"תראי, רק התחלנו לא ממזמן כזוג וכבר לשכב, אני מרגיש שזה נכון מה שיש בנינו אבל אני לא רוצה שנעשה משהו ואת תפגעי אחר כך" הוא אמר בקול דאגני.
קמתי ובאתי אליו בחיבוק, "אני אוהבת אותך" אמרתי ונישקתי לשפתיו נשיקה מהירה.
"גם אני אותך בייב" הוא אמר את זה בקול כלכך חושני שזה גרם לי לצמרמורת בכל הגוף .
"תגידי, מה דעתך שנעשה ערב של גלידה וסרט?" הוא שאל בזמן שליטף את ראשי.
"רק אם יש גלידת פיסטוק"
"זאת הגלידה היחידה שיש במקרר שרק את אוכלת אותה" הוא צחקק.
ג'ימין שוב לקח אותי כמו שק תפוחי אדמה על גבו לכיוון הסלון.
הוא הניח אותי בעדינות על הספה, הוא הלך להביא את האוכל בזמן שאני בחרתי את הסרט.שנינו התיישבנו והתכיסנו באותה שמיכה.
נזכרתי במה שרציתי לשאול אותו אבל שוב, לא רציתי להרוס את הרגע הזה.למרות שכשחושבים על זה אני לעולם לא אצליח לשאול אותו כי כל הזמן יש רגעים שאני לא רוצה להרוס אז בנתיים שעוד לא הדלקנו את הסרט אני חושבת שזה הזמן.
"צ'ימי יש לי שאלה"
"כן בייב?"
YOU ARE READING
MY BOY~•° (הושלם)
Fanfiction"רוצה שנעשה לך סיבוב בבית ספר?" "באת באוטו יוקרתי, את עשירה?" "את מכירה את פארק ג'ימין?" ואיבדתי אותם כבר מרוב שהם לחצו עלי שאענה... ג'ימין קם והסתכל עלי כאילו הוא מחכה שגם אני אקום. יון נרי (Yeon Nari)נערה בת 17 , חברת ילדות טובה של פארק ג'ימין. מא...