⚠️⚠️⚠️בפרק זה יהיה פירוטים מיניים הקריאה בשיקולכם בלבד!⚠️⚠️⚠️
התעוררתי מצלצול השעון, השעון הראה שהשעה 7:00 בבוקר וזה הזמן להתכונן לבית ספר.
צחצחתי שיניים, התלבשתי, התאפרתי , סידרתי שיער, אכלתי ויצאתי לכיוון הבית ספר.
משום מה האוטו של ג'ימין לא היה מחוץ לבית שלי אז חשבתי שכנראה שהיום אני אלך ברגל.לפני שהתחלתי ללכת התקשרתי אליו כדי להבין מה קרה אך הוא לא ענה וזה טיפה הפחיד אותי מהמחשבה שאולי קרה לו משהו אז רצתי לביתו.
דפקתי בחוזקה בדלת הבית ופתחה לי אימו.
"בוקר טוב נרי" אימו של ג'ימין בירכה אותי.
"בוקר טוב גברת פארק, ג'ימין בבית?" שאלתי.
"ג'ימין בחדר שלו" היא ענתה בחיוך וחייכתי אליה בחזרה.למה ג'ימין עדיין בחדר שלו עוד מעט הבית ספר מתחיל ואין לי כוח לאחר!
דפקתי בדלת של החדר שלו חלש ולא נשמע שום קול.
פתחתי את הדלת וחיפשתי את ג'ימין שלא היה בחדרו .התחלתי לסדר לו את המיטה כי אני שונאת שהמיטה שלו מבולגנת כל הזמן וכשסיימתי לסדר אותה פתאום הדלת של המקלחת בחדרו נפתחה וג'ימין יצא רק עם מגבת על פלג גופו התחתון.
סקרתי את גופו ואהבתי את מה שראיתי.
(הערה של הכותבת :נו בטח זה פארק ג'ימין 😂)
ג'ימין חייך לעברי והתקרב אלי לתת לי חיבוק.ג'ימין סידר את שיערי מאחורי אוזני.
"באת להפתיע אותי בייב?" ג'ימין לחש לי בחושניות לתוך האוזן ונשך לי את תנוך אוזני מה שגרם לי לצמרמורת.
נהנתי מהרגע הזה כלכך, הרגשתי כמו בחלום עד שהסתכלתי בשעון הקיר בחדרו וראיתי שאנחנו ממש מאחרים לבית ספר!התנתקתי מהר מהחיבוק בשביל להביא לו בגדים אך היא תפס המפרק ידי וסובב אותי כך שעמדנו אחד מול השני.
"א- אנחנו מאח." לא הספקתי לסיים את המשפט וג'ימין נישק את שפתי בקצרה.
"לא צריך למהר לשום מקום " הוא אמר בזמן שליטף את גבי ולאט לאט עבר לישבני וליטף אותו.
כאשר קלטתי את זה לקחתי את ידי הימנית ושמתי על האיבר שלו וליטפתי אותו לאט לאט. "שניים יכולים לשחק במשחק הזה" אמרתי והתגרתי עם פני .
ג'ימין נשך את שפתיו העבות בחושניות מה שגרם לי לרצות אותו יותר.
הוא הוריד את החולצה והחזייה שלי והשכיב אותי על המיטה שלו בעדינות.הוא התחיל להעביר נשיקות ומציצות עדינות מהבטן שלי אל הצוואר, לאט בעדינות הוריד את החצאית שלבשתי.
"חוטיני שחור עם דובונים?" הוא שואל בזמן שהוא מסובב אותי ככה שאני על הבטן.
"כן זה חוטיני עם דובונים" הוא גיחח צחקקתי ביחד איתו.
הוא הוריד לי את התחתונים במהירות "את לא צריכה אותם נכון?"
"מה אתה מתכוון לעשות איתם?" שאלתי בסקרנות.
"אני מחרים לך אותם להיום." הוא אמר בזמן שהוא שם את זה מעל הארון שלו במקום גבוהה ככה שאני לא אצליח להגיע אליהם.
"ואיך אני אהיה בלי תחתונים היום כשאני עם חצאית?"
"למה את לובשת חוטיני כשאת עם חצאית?בכל מקרה את תקבלי אותם אחר כך אבל רק אם תהיי ילדה טובה" הוא אמר בזמן שהסתכל עלי עם המבט החרמן שלו.
"אני מבטיחה לך שאהיה ילדה טובה" אמרתי בקול תמים.הוא הניח את ידו על איברי והתחיל לשפשף שם מהר. התחלתי להוציא גניחות קטנות ושקטות.
ג'ימין הלך לנעול את הדלת והוא הוציא מהשידה שלו חומר סיכה, הוא שם קצת על אצבעותיו והוא הכניס שתיים מהם אל תוך איברי והתחיל להכניס ולהוציא לאט בקצב ומייגע."מ- מהר יותר~" גנחתי והוא עשה כמו שביקשתי.
ג'ימין הוציא את אצבעותיו, שם קונדום על איברו והוא החדיר את האיבר שלו לתוך שלי והוא התחיל לזוז למהר.
"אע- ג'ימ- ין יות-ר מ-הר" גנחתי.
מכאב זה הפך לעונג.
הוא זז כלכך מהר שהרגשתי שעוד שנייה אני מתפוצצת.
הוא הרים את אחת מרגליי אל הכתף שלו כך שהחדירה תהיה יותר עמוקה.
הרגשתי שהוא פגע בנקודה אצלי והרגשתי שאני גומרת."ג'ימ- ין א- אני גומ-רת" גנחתי עם הכוחות האחרונים שנשארו לי והוא יצא ממני וגמר לי על הבטן.
הסתכלתי על שעון הקיר והשעה הייתה מאוחרת וכבר לא היה לי אכפת אם אנחנו מאחרים או לא אבל מה שכן שזה היה הסקס הראשון שלי והוא היה מהיר וטוב.
ג'ימין נשכב ליידי בחיבוק כמו תינוק קטן ונירדם, שיחקתי עם שיערו מה שגרם לי להירדם גם.
*************************
התעוררתי וקלטתי שאני וג'ימין מכוסים בשמיכה, ערומים ומחובקים.
חייכתי אל ג'ימין וליטפתי את שיערו ופניו.
קמתי לחפש את הבגדים שלי כדי להתלבש אבל נזכרתי שהתחתונים שלי על הארון למעלה ואני לא יכולה להגיע אליהם .
ניסיתי לקפוץ להגיע אליהם ולא הצלחתי ושמעתי את ג'ימין מצחקק."מה מצחיק אותך?" שאלתי בכעס.
"שאת קופצת ערומה ולא מצליחה להגיע לתחתונים שלך" הוא אמר בגיחוח.
"אני שמחה שזה מצחיק אותך פארק ג'ימין שאני לא מגיע לתחתונים שלי"אמרתי בכעס.ג'ימין קם והביא לי את התחתונים מלמעלה , הוא נישק אותי במצח "אל תהיי עצבנית זה הכל מאהבה" הוא אמר כאשר ליטף את פניי וצחקקתי.
גם כששנינו ערומים ואני בשיא הכעס אני לא יכולה לכעוס עליו כי אני יותר מידי אוהבת אותו...
❤אז.... זאת הפעם הראשונה שלי שאני כותבת סמאט או בכללי פרק בצורה כזאת.
מה דעתכם? יש עוד מה לשפר?
YOU ARE READING
MY BOY~•° (הושלם)
Fanfiction"רוצה שנעשה לך סיבוב בבית ספר?" "באת באוטו יוקרתי, את עשירה?" "את מכירה את פארק ג'ימין?" ואיבדתי אותם כבר מרוב שהם לחצו עלי שאענה... ג'ימין קם והסתכל עלי כאילו הוא מחכה שגם אני אקום. יון נרי (Yeon Nari)נערה בת 17 , חברת ילדות טובה של פארק ג'ימין. מא...