שלום לכולם!!!
אני חייבת לכולם התנצלות על כך שהפסקתי לכתוב די באמצע הספר ואני באמת ניסיתי ועדיין מנסה להמשיך לכתוב כי אני רוצה לסיים את הפאנפיק הזה.
לא אוכל להבטיח שאני עכשיו המשיך להעלות פרקים בקצב אבל כן אנסה.
קריאה נעימה ❤*המשך לפרק הקודם*
"2 ויסקי בבקשה" היא אמרה לברמן והוא עשה כבקשתה.
"אני רואה עלייך שעבר עלייך יום לא טוב... בוא תשתה משהו עלי " היא אמרה בזמן שהעבירה לי את הכוסית ויסקי.
הודתי לה וישר שתיתי את כל הכוסית.
"אז מה ילד בגיל שלך עושה פה?" היא שאלה.
"חברה שלי.. " אמרתי באנחה
"מה איתה?"היא שאלה
"היא נחטפה... אני ממש דואג לה..."
"ילד תראה,לפעמים יש דברים שאולי אנחנו לא שמים לב אליהם וגם אם הם קטנים יש להם חשיבות גדולה ובן רגע יכולים להיעלם." האישה אמרה בחיוך היא קמה ויצאה מהבר מה שגרם לי לחשוב על המשפט שהיא אמרה.
"עוד כוסית" ביקשתי מהברמן ועשה כבקשתי.
רק שאחרי ששתיתיי הרגשתי מסוחרר ואני ראיתי מטושטש....נ.מ כללית
ג'ימין היה מטושטש, בקושי הגיב לדברים .
אחת מהנשים בבר התנדבה לקחת אותו לביתו.
"נ -נרי" ג'ימין גימגם."נרי לא פה, נרי עזבה אותך!" הבחורה הדגישה כל מילה במשפט בכעס .
הבחורה בעלת השיער הבלונדיני והמוכר הסיעה את ג'ימין לביתה .
הבחורה השכיבה את גימין על מיטתה והתחילה להוריד את חולצתו המכופתרת לאט לאט.., ג'ימין לא התנגד כיוון שהיה מסומם.
"ג'ימין" צעקה מוכרת נשמעה מהצד השני של החדר.
הבחורה התחילה להסתער על שפתיו ולאט לאט עוברת לצווארו .
הצעקה המוכרת לג'ימין נשמעה שנית.
"נרי?" ג'ימין אמר בשקט וניסה להבין מאיפה הקול המוכר הזה מגיע.
הוא הבחין בבחורה שהוא מכיר , בבחורה שהוא חיפש כל הזמן הזה, נרי.הוא לא ידע להבחין אם זאת היא או לא אך ניסה להאמין שזו היא.
כאשר ג'ימין הבחין בנרי הוא התחיל לצעוק בשמה והבחורה השתיקה את ג'ימין ונרי בכך שהדביקה סלוטייפ על פיהם.
"תשתקו, אתם מגעילים אותי" הבחורה צעקה.
הבחורה התקרבה לשידה, פתחה את אחת המגירות ו לקחה מזרק שהיה מלא בחומר לא מזוהה ותקעה בג'ימין מה שגרם לו ללכת לשינה עמוקה...
*למחרת בבוקר*
ג'ימין התעורר בחדר שלא ניראה כמו החדר שלו, חדר שלא מוכר לו.
הכאבי הראש המטורפים שהיו לו הקשו עליו מרגע לרגע.
הוא הביט מסביב וראה את הבחורה עם השיער הבלונדיני שניראת טיפה מוכרת עומדת ליידו, הוא לא יכל לראות מי זאת בוודאות בגלל שעיניו ראו מטושטש.
הוא ניסה לקום אך קלט שגופו אזוק באזיקים אפורים למיטה.
YOU ARE READING
MY BOY~•° (הושלם)
Fanfiction"רוצה שנעשה לך סיבוב בבית ספר?" "באת באוטו יוקרתי, את עשירה?" "את מכירה את פארק ג'ימין?" ואיבדתי אותם כבר מרוב שהם לחצו עלי שאענה... ג'ימין קם והסתכל עלי כאילו הוא מחכה שגם אני אקום. יון נרי (Yeon Nari)נערה בת 17 , חברת ילדות טובה של פארק ג'ימין. מא...