פרק 17

466 20 10
                                    

מה קורה?❤
אני מצטערת שנעלמתי לכלכך הרבה זמן, התקופה שעוברת עלי כרגע לא משהו ולכן לקח לי כלכך הרבה זמן להעלות פרק.
תודה לכל מי שקורא.ת❤❤


קריאה נעימה 🎉

קמתי בבוקר בחדר של ג'ימין, במיטה של ג'ימין, לייד ג'ימין מבלי להבין איך אני נמצאת פה ואז הבנתי שכנראה נרדמתי אצלו אז חזרתי לישון.

ידו החמימה נכרכת מסביב מותניי ומלטפת את בטני בעדינות הגורמת לצמרמורת להסתער בכל הגוף .

לאחר מכן הוא זז ומתקרב יותר קרוב אלי ככה שהרגשתי כל סנטימטר בגופו, הסתובבתי עם פני ועם גופי באיטיות. התחפרתי עם ראשי בחזהו כאשר אני מחבקת אותו.

הרמתי את ראשי לכיוון השעון הלבן שממול המיטה וראיתי שהשעה כבר 8:00 בבוקר והיום כן יש לימודים. הרמתי את השמיכה במהירות והתכוננתי לקום אך ידו של ג'ימין אחזה במפרק ידי, הוא הסתכל עלי בפרצוף קצת תחמן אבל מתחנן שאשאר איתו במיטה.

"יש בית ספר היום וגם ככה אנחנו ממש מאחרים אז צריך לקום!" אמרתי במהירות בזמן שאני מנסה לשכנע אותו לקום אך ללא הצלחה.

ג'ימין משך ביידי, איבדתי שיווי משקל ונפלתי על המיטה ליידו.

"היום זה יום מיוחד וחבל שאנחנו נבזבז אותו בבית ספר" הוא אמר עם קולו הנמוך והצרוד משינה.

"רגע ואמא שלי יודעת שאני כאן?"

" כן אל תדאגי נרי, הכל תחת שליטה" הוא אמר בביטחון בזמן שחיזק את החיבוק וליטף לי את הגב.

רגע למה הוא התכוון שהיום הוא יום מיוחד?

שיט!, נזכרתי שהיום זה היום הולדת של ג'ימין ואני לא קניתי לו שום מתנה וגם לא ערכתי שום מסיבה או משהו אני פשוט חברה גרועה!

זרמתי עם זה שהיום אנחנו בבית אז אני אבשל ארוחת בוקר רומנטית בשבילו אך בנתיים אני נהנית מהכירבולים שלנו.

מאוחר יותר באותו יום התחלתי להכין ארוחת בוקר במטבח , הכנתי מקושקשת בצורת לב עם פירות וירקות חתוכים בצד בצורה יפה וכוס קפה ליד.
את כל זה הבאתי לו על מגש למיטה.

"יום הולדת שמח אהובי" אמרתי בזמן שאני נותנת לו נשיקה קצרה במצח.

החיוך שלו כשהוא קיבל את האוכל מילא לי את הלב .
בזמן שהוא אכל חשבתי על מה אפשר לעשות היום ולא כלכך עלו לי רעיונות אז החלטתי לשאול אותו.

"מה אתה רוצה לעשות היום ?" אמרתי בזמן שאני מחבקת אותו חיבוק אחורי ושמה את ראשי על כתפו.

"אני רוצה להיות איתך אז לא כלכך אכפת לי מה נעשה" הוא לקח את ידי וליטף אותה.

"מה דעתך שנלך ללונה פארק?"

MY BOY~•° (הושלם)Where stories live. Discover now