2.4

7K 567 385
                                    

-Gökçe-

Kapı çaldığında heyecanla oturduğum yerden kalktım. Annem de bana eşlik edip ayağa kalktı.

"ayy geldi çocuk."

"Anne neden benden daha heyecanlısın?"

Annem heyecanla kapıyı açtı.

"Hoşgeldin yavrum.".

Erkut anneme bakıp gülümsedi. Ben de aynı şekilde ona bakıp gülümsedim. Elindeki kabı anneme uzatıp bana baktı.

"Annem yolladı yaprak sarma."

Hızla kabı elime aldım.

"İçeri gelsene."

Kafasını sallayıp ayakkabılarını çıkardı ve içeri girdi.

Salona geçip koltuklara oturduk. Erkut'un pembe puantiyeli çoraplarına bakıp güldüm.

"Ne gülüyorsun be seninki daha kötü ne deseni o?"

"pizzalı en azından."

"Ablamın çorabını giydim ne yapayım dalga geçme."

"Dalga geçmiyorum çok beğendim."

Dedim dudaklarımı ısırarak. Kaşlarını çatarak ayaklarımın üzerine bastı. Ayaklarımı çekip onun ayaklarının üzerine koydum.

Hangimizin ayağı üstte kalacak oyunu oynuyorduk. Gülüp ayak parmaklarımla ayağının altını gıdıkladım.

Ayağını çekince gülüp ayağımı ayağının üzerine koydum.

Elinde tepsiyle salona giren annem sinirle bana baktı.

"Uğraşma misafirimle!"

Kafamı başka tarafa çevirip içimdeki gülmeleri boşalttım ve ciddi bir ifade yapıp kafamı tekrar çevirdim.

Kurabiye çok güzel kokuyordu. Elime aldığım parçayı Erkut'un ağzına doğru görtürdüm.

Elimi altına koyup ısırmasını bekledim. Gülümseyip kurabiyeyi ısırdı.

"Kondim de yiyobulurdım."

"Şşş ağzın doluyken konuşma.'

Gülüp ağzındakini yuttu. Ben de ona ısırttığım kurabiyeden ısırdım.

Annem tekrar salona girip bize baktı.

"Oğlum ben çıkıyorum şimdi siz de uslu durun tamam mı?"

Gülüp kafamı salladım.

"Dururuz."

Buna gerçekten canı gönülden inanmış mıydınız?

Kapı kapanır kapanmaz Erkut'a baktım. Kaşlarını kaldırıp bana baktı.

"Ne?"

Ona doğru yaklaşmaya başladığımda kolduğa daha da yaslanıyordu.

"Ben seninle küsmüştüm en son?"

Dudaklarını ısırıp kafasını salladı. Birden yakamdan tutup kendine çekti ve dudaklarımızı buluşturdu.

Bu kadar hızlı olacağını düşünmediğim için dengemi kaybedip daha da üzerine abanmıştım.

İnleyip elini saçlarıma götürdü. Dillerimiz buluştuğunda ikimiz de kendimizi kaybetmeye başlamıştık.

Kapıdan gelen kilit sesiyle hızla beni itip yerinde düzeldi. Ben de eski yerime oturup saçlarımı düzelttim.

"anahtarımı unutmuşum."

Annem bize bakıp gözlerini kıstı. Sehpanın üzerinden arabanın anahtarını alıp bize el salladı ve evden çıktı.

Kapının kapanma sesi geldiğinde ikimiz de kahkaha atmaya başladık.

"Tipe bak kıpkırmızı oldun."

"Asıl kendine bak."

Gülmeyi zar zor kesmiştik. Kafamı dizlerinin üzerine koyup uzandım.

Televizyonu açıp çizgifilm kanallarında gezmeye başladım.

Ellerini saçlarımda gezdirmeye başladığında gülümsedim. Kafasını eğip burnuma bir öpücük kondurduğunda gülümseme sırası bana gelmişti.

Güzel bir kanalda durup kumandayı bıraktım. Her dokunuşu içimin huzur dolmasına sebep oluyordu.

Gülümseyip yerime iyice yerleştim. Kafamı kaldırıp yüzüne baktım. Onun yanında olmak beni çok mutlu ediyordu...

--

Ben bunlara smut yazıcaktım aslında 3ndjekkekeke

Sonra çok ponçik buldum yazamadım k.b

Siz ne diyorsunuz?

Son olarak okulun da  hocaların da aq

Tşk.

🐜

Rezillik(Gay) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin