,,Marinette!!!!" rozkřikla se Alya přes celý pokoj. Marinette k ní přiběhla jak nejrychleji to šlo.
,,Alyo?! Co se děje?!" Mari byla v tu chvíli v bojovém postoji a připravena na boj.
,,Já nevím, které plavky si mám vzít!" Marinette si povzdechla, narovnala se a přešla k Alye. Chtěla jí na to něco odpovědět, ale spíše ji překvapilo to, co uviděla.
,,Kolik sis těch plavek vzala?!" na posteli a podlaze se válelo asi osm druhů plavek a další dva držela Alya.
,,Marinette já opravdu nevím!!! Mám si vzít bikiny, kraťaskové plavky, jednodílné nebo-"
,,Alyo dost!" vykřikla Mari, jelikož by ji jinak Alya nepustila ke slovu. ,,Nikdy jsi takhle nevyšilovala a obvzlášť, kvůli plavkám." Alye lehce zrudly tváře a odložila plavky. ,,Je to kvůli Ninovi, že jo?" složila si Marinette ruce na hrudi a s povytáhnutým obočím se podívala na Alyu. Ta jen přidala na barvě.
,,Dobře fajn ano je to kvůli Ninovi! Spokojená?!" rozhodila Alya rukama a Marinette se jen potichu zasmála. Nakonec k ní přešla a položila jí ruku na rameno.
,,Pokud tě má Nino rád tak, jako ty jeho, tak se mu budeš líbit taková jaká jsi. Vezmi si ty plavky, které máš ráda." usmála se na ni.
,,Jenže já mám ráda všechny." řekla Alya lehce uraženě. Mari se nad tím jen s povzdechem usmála. Pak se nakonec podívala na všechny její plavky a po minutě jí jedny podala. Alya se na ni jen s tázavou tváří podívala.
,,Proč zrovna tyhle?" Marinette nad tím pokrčila s úsměvem ramena.
,,Pasují mi k tobě nejvíc." řekla a dala je Alye do ruky. ,,Teď se převlečem jo?" usmála se a zalezla si se svýma plavkama do koupelny.
Po deseti minutách byly obě dvě děvčata nachystané. Každá ještě rychle popadla osušku a sluneční brýle a vyšly ven, kde na ně před vchodem už čekaly Emma s Erikou.
,,Páni holky, vám to..."
,,...strašně moc sluší!" pochválily je.
,,Vám to taky sluší." usmála se Mari.
,,Jdeme?" usmála se Alya a všechny se odebraly směrem k fontáně, kde na ně už čekali Nino s Lukou. Když si jich všimli, chvíli stáli, jako opaření, čemuž se holky musely zasmát, ale nakonec se odvážili k tomu jim zamávat.
,,Ahoj kluci! Jdeme?" řekly sborově dvojčata a zasmála se.
,,No jasně! Čeká se jenom na vás děvčata." mrkl na ně Nino a pak se nenápadně s rádiopřehrávačem na rameni přesunul k Alye. ,,Sluší ti to." usmál se. Alya se lehce začervenala a usmála se.
Emma s Erikou si spolu povídaly a smály se. Marinette se nad pohledem na ostatní usmála. Neměli žádné starosti. Lehce posmutněla.
,,V pohodě?" ucítila ruku na svém rameni. Jejich pohledy se setkaly a Mari na chvíli přestala i dýchat. Když se jí ale Luka zeptal po druhé, tak se vzpamatovala a nasadila lehce falešný úsměv. Luka věděl, že Marinette lže, ale zároveň věděl, že o tom nechce mluvit. Až přijde pravý čas, tak mu to řekne.
,,Kdo bude první..."
,,...na břehu?!" zavolaly se smíchem Emma s Erikou a rovnou se k němu rozeběhly.
,,To není fér!" zasmála se Alya, popadla Marinette za zápěstí a rozeběhla se za nimi. Nakonec se za nimi rozeběhli i Luka s Ninem.
Po campu se rozezněl smích šesti jeho členů, kteří se blížili k břehu.
,,Vyhrály jsme!" zasmály se dvojčata a skočily do vody. Alya s Marinette doběhly a kluci už je jenom došli. Nino položil rádiopřehrávač na ručník, který nachystala Alya a spolu vybírali co pustí. Marinette zatím jen stála a užívala si pohledu na třpytící se hladinu. Periferním viděním zachytila pohyb po své levé straně.
,,Je to krása, že?" řekl svým melodickým hlasem, až z toho Marinette vyskočila husí kůže.
,,Ano je." usmála se. Luka se nadechl, že něco řekne, ale Nino ho přerušil.
,,Tak jo lidi! Je na čase to tady rozjet!" zvolal za jásotu ostatních a spustil písničku, na kterou děvčata okamžitě začala zpívat a tancovat. Tancovaly ve vodě, která jim byla po kotníky, ale to nikomu nevadilo.🌸📷🌻🌼
April, May, June, July!🌸📷🌻🌼
Summer sunshine hot guys
On the beach and getting a tan
Summer sunshine (oh, oh)
ČTEŠ
Camp Firefly
FanfictionMarinette je 17 letá dívka, která žije se svými rodiči v Paříži a věnuje se její největší vášni, hudbě. Je uzavřená a chce mít s okolním světem co nejmenší možnost komunikace. To všechno se změní, když ji rodiče posílají na letní měsíční camp, Camp...