24/ Queen of mean

329 30 16
                                    

  Nečekala, že bude v jídelně dříve, než Alya a holky. Nijak se tím ale nerozptylovala a zasedla ke stolu. Těšila se domů. Těšila se na svůj pokoj a balkon, kde trávila většinu času. Ikdyž Alye slíbila, že jí řekne všechno, nemohla ji zatěžovat něčím takovým. Bude dělat, jakoby nic. To jí šlo nejlépe.
  ,,Sluší ti to..."
  ,,...Marinette" přisedly si k ní.
  ,,Jen by to chtělo více veselých barviček." Usmála se Chloé. Mari pokrčila rameny.
  ,,Hádám, že se člověk moc nezmění."
  ,,To ano, ale i malinká nepatrná změna udělá hodně." Objala ji kolem ramen Alya. Nakonec se k nim připojili i Nino s Lukou. To bylo pro Marinette jak maturita. Byla nervózní, že kdyby mohla, tak se s ní třepe i stůl. Nesměla ale dát na sobě nic znát.
  Oběd byl pro Marinette noční můrou. Luka se na ni ani jednou nepodíval. Jak to věděla? Co pár minut o něj koutkem oka zavadila. Byla z toho nervózní. Tak si přála, aby Adrien lhal, ale zatím všechno co řekl, pasovalo. Lámalo jí to uvnitř.

  ,,Moji milí!" Usmála se Tikki a spolu s ostatními vedoucími se postavila doprostřed jídelny tak, aby na ně všichni viděli. ,,Chtěla bych vyhlásit hodinový odpolední klid. Po odpoledním klidu budou následovat ještě menší přípravy. Chtěla bych poprosit hochy, aby se po odpoledním klidu hlásili u Pagga s Trixx, aby pomohli s technikou. Děvčata přijdou za Pollen a Duusu. Já, Wayzz a Nooroo se postaráme o zbytek. Nyní máte rozchod." Usmála se.

  Účastníci campu se se smíchem odebrali do svých pokojů. Marinette šla vedle Alyi, která si zrovna povídala s Ninem, jenže tu jí někdo položil ruku na rameno.
  ,,Marinette." Otočila hlavu a uviděla červenovlasou vedoucí. ,,Pojď prosím na chvíli se mnou."
  ,,Počkám tě na pokoji." Ujistila ji Alya a spolu s holkama odešla. Marinette nervózně následovala Tikki do její kanceláře, kde se posadily. Tikki za svůj pracovní stůl a Mari na židli před stolem.
  ,,Volali mi tví rodiče. Prý chceš odjet." Řekla mile, ale vážně. ,,Je to kvůli tomu incidentu s Kimem?" Zeptala se starostlivě.
  ,,Nenene! To není kvůli toho! Já jen..." Zhluboka se nadechla. ,,Je tady opravdu krásně... To, co tady děláte je úžasné a určitě bych to doporučila každému, kdo miluje hudbu, tanec a i výtvarku. Ale... Tohle není pro mě." Řekla omluvně. Tikki zvedla obočí.
  ,,Náš program není pro tebe?"
  ,,Ne ten program... To prostředí... Je tu... Nejsem zvyklá být obklopena tolika lidmi. Jsem introvert a mám ráda své soukromí a zkrátka nejsem ten typ člověka, kterému dělá dobře být tak moc mezi lidmi." Vysvětlila. Bylo v tom něco víc, to Marinette sama věděla nejlépe, ale nechtěla, aby to věděl každý. ,,Proto jsem chtěla poprosit, aby to zůstalo jen mezi námi. Nechci aby o tom věděl celý tábor." Věnovala jí prosebný pohled a Tikki si povzdechla.
  ,,Nemám s tím problém ti vyhovět Marinette, ale pokud se něco děje, potřebuju to vědět. Můžeš mi teda zaručit, že je všechno v pořádku? Kromě toho důvodu, kvůli kterého ses rozhodla odjet?" Marinette nechtěla Tikki lhát. Chtěla ji říct, aby si dávala pozor na Adriena, ale sama dobře věděla, že proti němu nemá šanci. Jenom se modlila, aby neudělal něco, čeho by pak musela litovat.
  ,,Ano. Nic jiného v tom není."řekla sebejistě. Tikki se lehce pousmála a pobídla Marinette k odchodu.
  ,,Asi si potřebuješ sbalit. Nebudu tě tedy nadále zdržovat. Jakmile tvoji rodiče dorazí, dám ti samozřejmě vědět." Marinette se usmála.
  ,,Děkuji." Postavila se a opustila hlavní budovu.

  ,,Alyo?! Neviděla jsi někde můj hřeben?!" Zakřičela Marinette z vrchního patra na svoji kamarádku, která jí pomáhala balit, ale zrovna se nacházela v přízemí.
  ,,Měla jsi ho na poličce nahoře v koupelně!"
  ,,Díky!" Zaběhla pro kartáč a vrátila se zpátky.
  ,,Máš všechno?" Alya vyšla po schodech nahoru, aby pomohla Mari s kufrem dolů. Hudební nástroje měla už sbalené a nachystané u hlavních dveří.
  ,,Snad ano. Pokud něco zapomenu, tak mi to můžeš poslat poštou." Usmála se na ni. Alya se s ní zasmála, ale pak jí úsměv rychle zmizel z tváře.
  ,,Co se děje?" Vzala Alyiny dlaně do svých.
  ,,Už teď mi chybíš." Zalesklo se jí v očích. Mari bodlo u srdce, když ji viděla a rychle ji objala. Alya ji sevřela tak, že ji nehodlala pustit.
  ,,Budu pořád s tebou. Budeme si volat každý den." Snažila se ji uklidnit, ale sama neměla daleko od pláče. Nakonec se jí Alyu podařilo zklidnit. Podívala se na ni.
  ,,Tentokrát jsme si vyměnily role matky a dcery jo?" Uchechtla se Alya a utřela si neposlušnou slzu, která jí jako poslední stekla po tváři.
  ,,Děkuju kočko." Usmála se a ještě ji rychle objala. ,,Měly bychom ti ten kufr odnést dolů." Mrkla na Marinette a společnou silou snesly kufr i zbytek věcí dolů k hlavnímu vchodu.
  ,,Tak..." Sedla si Alya do visutého křesla. ,,Nevím jak ty, ale já asi zajdu za holkama. Jdeš taky?" Zeptala se.
  ,,Promiň Alyo, ale ještě musím něco udělat. Pak za vámi přijdu." Usmála se. Alya jenom přikývla a odešla.
  Jakmile byla Marinette sama, vytáhla si z batohu bílo béžový provázek a korálky. Když se vracela od Tikki, stavila se do výtvarné učebny, kde si vypůjčila materiál. Měla v plánu udělat něco, co vždy chtěla udělat, ale nebylo proč. Teď ano. Chtěla udělat náramky přátelství. Měla štěstí, jelikož našla i kovové přívěšky se zvířátky. Z nich vybrala lišku, včelku, berušku a dva draky. Usmála se. Náhoda to byla velká, jelikož takové měly přezdívky. Náramky byly pleteny z bílo béžového provázku. Uprostřed se nacházely hlavní kovové zvířecí přívěšky a po obou stranách byly tři menší korálky ve stejné barvě.
  Marinette měla berušku s červenými korálky, Alya měla lištičku s oranžovými korálky, Chloé měla včelku se žlutými korálky a dvojčata měla draky s černobílými korálky, jelikož připomínaly Jin Jang. Byla dost zručná, takže náramky měla během patnácti minut hotové. Schovala je již do předem nachystaných obálek a uložila do tašky.
  Vyšla ven a namířila si to k pokoji Chloé. Jenže to by nebyla Marinette, aby do někoho nenarzaila.
  ,,Omlouvám se, nechtěla jsem-" srdce jakoby zamrzlo. Pohled, kterým se na ni Luka podíval, jen tak nezapomene.
  ,,P-promiň L-uko..." Podívala se na zem. Luka nic neříkal a pokračoval dál. To Marinette ale nevydržela a zavolala na něj.
  ,,Proč jsi to udělal Luko?!" Zastavil se. ,,Myslela jsem, že jsi jiný! Co jsi tím získal?!" Byl k ní otočený zády, ale slyšel každé slovo, co řekla.
  ,,Nemám ponětí, o čem to mluvíš." Řekl v klidu ledovým hlasem. Marinette přešla k němu a před obličej mu dala fotografii, kterou dostala od Adriena.
  ,,Myslím, že víš moc dobře, o čem mluvím. Proč jsi mi tvrdil, že mě miluješ, ale přitom máš přítelkyni?!" Lukovi ztuhla krev v žilách. Adrien to měl všechno do detailu naplánované. Kde fotografii sehnal nevěděl, ale věděl, že je pravá. Bolelo ho se takhle chovat k někomu, jako Mari, ale dělal to pro její bezpečí. Musel hrát Adrienovu hru.
  ,,Do toho ti nic není. A teď mi dej pokoj. Už tě nechci vidět. Můžeš si za to sama, že jsi dopadla tak, jak jsi dopadla. A teď mi uhni." Obešel ji a pokračoval dál. Hnusil se sám sobě. Tohle nikdy nechtěl udělat. Neměl sílu se otočit. Neměl sílu na nic. Přísahal ale jednu věc. Jestli tohle někdy skončí, udusí Agresta vlastníma rukama.
  Marinette stála na místě a přehrávala si jeho slova pořád dokola. Tohle vše zapečetilo. Jestli si myslela, že se po Adrienovi změnila, tak teď je úplně jiný člověk. Sevřela dlaně v pěsti a tím zkrčila fotku. Po tváři jí stékaly slzy smutku a nenávisti.

🌸
I'm so tired of pretending
Where's my happy ending?

🌸
I followed all the rules
I drew inside the lines
I never asked for anything that wasn't mine
I waited patiently for my time
But when it finally came
He called her name
And now I feel this overwhelming pain
I mean it's in my veins
I mean it's in my brain
My thoughts are running in a circle like a toy train
I'm kinda like a perfect picture with a broken frame
I know exactly who to blame

🌸
I never thought of myself as mean
I always thought that I'd be the queen
And there's no in between
'Cause if I can't have that
Then I would be the leader of the dark
And the bad
Now there's a devil on my shoulder
Where the angels used to be
And he's calling me the queen

🌸
Being nice was my pastime
But I've been hurt for the last time
And I won't ever let another person take advantage of me
The anger burns my skin, third-degree
Now my blood's boiling hotter than a fiery sea
There's nobody getting close to me
They're gonna bow to the Evil Queen
Your nightmare's my dream
Just wait until they fall to my wicked schemes

🌸
I never thought of myself as mean
I always thought that I'd be the queen
And there's no in between
'Cause if I can't have that
Then I would be the leader of the dark
And the bad
Now there's a devil on my shoulder
Where the angels used to be
And he's calling me the queen of mean
The queen of mean
The queen of mean

🌸
Something's pulling me
It's so magnetic
My body is moving
Unsure where I'm headed
All of my senses have left me defenseless
This darkness around me
Is promising vengeance
The price that I'm willing to pay is expensive
There's nothing to lose
When you're lonely and friendless
So my only interest is showing this princess
That I am the queen
And my reign will be endless! (endless)

🌸
I want what I deserve
I want to rule the world
Sit back and watch them learn
It's finally my turn

🌸
If they want a villain for a queen
I'm gonna be one like they've never seen
I'll show them what it means
Now that I am that
I will be the ruler of the dark and the bad
'Cause the devil's on my shoulder
Where the angels used to be
And he's calling me the queen of mean
The queen of mean

🌸
I want what I deserve!

  ,,S láskou definitivně končím..." Řekla do ticha s nechutí a nenávistí v hlase a pokračovala v cestě do chatky od dvojčat.

Emoji znázorňující postavy, které co zpívají:
🌸 Marinette

1.85K přečtení? Haló? Vy jste moji blázinci!!! Bože jak já jsem za Vás ráda! Moc děkuji za vaši podporu a snad Vám začátek týdne trochu zlepší další kapitola Camp Firefly 💙 Přeji všem hodně štěstí!💙

Chci jen ještě upozornit, kdo neví, tak jsem před nedávnem založila a zveřejnila ASK book. Kdo by měl jakoukoliv otázku, pište a nebojte se😄 Nikoho nesoudím. Beru samozřejmě i názory a návrhy co se týče příběhů, výtky a podobné věci taky.😊

Vaše Calimë Mermaid 💙

Camp FireflyKde žijí příběhy. Začni objevovat