<10>

568 32 12
                                    

Tom wszedł do swojego pokoju i usiadł na otwartym oknie wystawiając nogi na zewnątrz. Chłopak wyciągnął piersiówkę.

-To twoja wina jędzo-rzucił metalowy pojemniczek za okno.

Tord westchnął i wyszedł z domu. Po drodze zabrał ze sobą paczkę papierosów i cygar. Podszedł do śmietnika i je wszystkie wyrzucił.

Tom doskonale go widział ze swojego okna, szybko nabazgrał coś na kartce i rzucił ją na Karmelka. Szarooki spojrzał na Toma i uśmiechnął się kącikiem ust. Podjął zgniecioną kartkę z trawy, rozwinął ją i przeczytał na głos.

"Ja też zrezygnowałem z nałogu, leży pod tujami"

Komunista uśmiechnął się lekko po czym opuścił posesję ze spuszczoną głową. Poszedł do parku z myślami krążącymi wokół Toma. Czarnooki w tym czasie położył się na łóżku i zasnął. Przez ciążę zrobił się ostatnio senny.

*time skip*

Jeżyk wciąż spał a karmelek zdążył już wrócić do domu. Szarooki przechodził obok jego pokoju. Zajrzał przez szparę i uśmiechnął się widząc ten rozkoszy obrazek. Chłopak wszedł do pokoju i przykrył swojego ukochanego a na dobry sen cmoknął go w czoło. Karmelowowłosy po chwili zastanowienia, położył się obok Toma bardzo ostrożnie. Przytulił go lekko, a zarazem czule.

-Już noc...?-jego ukochany otworzył swe cudne oczy.

-Nie...już idę - westchnął i go puścił.

-To ja chyba wrócę do spania-wzruszył ramionami i rozebrał się na oczach Torda.

-Potulić cię..?

-Czarnooki się uśmiechnął. - Najpierw się rozbierz i chyba zapomniałeś, że dziś mieliśmy spać razem

-Nie zapomniałem-wyższy chłopak rozebrał się do bokserek z uśmiechem.

-Palcówka nadal aktualna? - Tommy uśmiechnął się lekko.

-Oczywiście skarbie-uśmiechnął się rumiany.

*time skip*

Tom dyszał.

-M-mam chusteczki w szafce..

-Już, już - Rogaś wyciągnął z niego palce. Wziął chusteczki i wytarł siebie a później wylizał Tomusia z głupim uśmieszkiem.

-a-ah~! - z ciała Toma wpłynęło więcej płynów. Szarooki wciąż go lizał do momentu, w którym był czysty. Na koniec ubrał go i przytulił. Czarnooki zrobił mu malinkę na szyi.

-Mokrych snów ~

-Z tobą zawsze ~~-Rogaś położył się i zamknął oczy. Gdy tylko Tom go cmoknął, oboje zasnęli.

___________

WSZYSTKIE negatywne komentarze zostaną usunięte. Nie chodzi o krytykę, chodzi o to, że ludzie często wytykają innym błędy, nie widząc swoich lub po prostu chcą się na kimś wyżyć niepotrzebnie. Najczęściej dochodzi w tedy do dyskusji w komentarzach. A po co ma mi to zapychać powiadomienia? I tak mam "+99" dwa razy w ciągu dnia. Tak więc to jest przestroga.

&quot;Are You...Pregnant?&quot;Where stories live. Discover now