Korkusuz

155 6 1
                                    

Eger benim gibi biriyseniz ve dogaustu yaratiklari gorebiliyorsaniz normal bir hayat suremezsiniz . Bay Pipo'nun anlattigina gore annemle babam da benim gibilermis ve bu yuzden hayatlarini kaybetmisler. Sirf beni korumak adina ... Bay Pipo mu kim ? Ona hikayenin ilerleyen bolumlerinde fazlasiyla rastlayacaksiniz. Ama ozetlemek gerekirse o benim yasam kocum ( Gercekten o olmazsa sanirim bir catlak katil tarafindan porselen bebek haline geliyordum .) Ve ayni zamanda ulkenin en iyi dogaustu olaylari arastiran dedektiflerdendir . Ah , ben mi kimim ?

Ben Alexandra kisacasi bana Alex diyebilirsiniz . Size hikayeyi en basindan (Daha dogrusu 6 ay once.) anlatacagim.

6 ay once ...

Amcam Rock cok zor bir adamdir. İnanin bana onla tanismak istemezsiniz. Teyzem Cameron cok tatli bir insandir fakat amcamin boyundurugu altindan bir turlu kalkamamis ve amcamin baskilarina dayanmaya calisan guclu bir kadin olmustur. Boylesine dimdik ayakta ve hayat dolu olmasi hala beni sasirtiyor dogrusu. Ancak ben bu kadar guclu olamadim ve amcamin egosuna katlanamayip evden kacma kararini aldim . Tabi ki bunu size onermem ( Tabi benim gibi ozel gucleriniz yoksa asla denemeyin. Aslinda olsa da denemeyin .) cunku pek 21 yasindaki bir kiz cocuguna uygun degil . Amcamin bana olan fazlalikmisim hissi beni bunaltti ve dayanamayip bu karari almak zorunda kaldim . Bir pazartesi sabahi bu egoist evden kurtulup kendimi London sokaklarina attim . Bu bana pek yabanci sayilmaz cunku hayatimin 18 yilini yetimhanede bi basima gecirdigim icin yalnizliga ve caresizlige alisik bir durumdayim . Annemle babam ben 2 yasindayken bir trafik kazasinda ( ki ben buna hi inanmadim .) Hayatlarini kaybetmisler . Bu yuzden caresizlik denince akla gelen isimlerden biri olmusumdur hep .

Sokakta her zamanki bunalmislik hissiyle dolasirken bir duman ve bir patlama sesi duydum ve derhal oraya kostum . Ben ilerledikce duman kokusu yogun bir hal almaya basladi . Duman kokusu plasik yanigi ve tarcin karisimi bir kokuydu . Pek hos sayilmazdi yani . İlerledikce patlama sesinin de aslinda bir cigliga benzedigini anlamaya basladim . İlerledikce nedense icimden daha fazla yaklasmamam gerektigi hissi belirdi fakat ben buna aldirmadan kosmaya devam ettim . Ta ki onumde devasa kirmizi ve boynuzu olan tek gozlu iri ve sivri disli bir yaratik belirene dek . Artik cigligin neden geldigini anlamistim . Bu yaklasik 45 yaslarinda saclari kirlasmaya baslamis mavi iri gozlu sakallari uzun ve kivircik, gozluklu bir adamdan geldigini anladim . O canavari gordugum zaman donup kaldigimi ancak yasli adamin bana " Yasamak istiyosan kac ! " dedigini isitene kadar farkina vardim . Ben ise adamin uyarisina kulak asmazsizin elime bir tahta sopa alip canavara saldirma girisiminde bulundum . O an neden boyle bir sey yaptigimla ilgili hicbir fikrim yok . Sanirim bu fazla korkusuz veya hissiz olmamdan kaynaklaniyor veya hayatta kaybedecegim hicbir sey kalmadigindan dolayidir. Canavara gozupek bir sekilde saldirdiktan sonra tabi ki saldiri hamlem ters tepti ve yere yuvarlandim . Neyseki yasli adam elinde Starwars kiliclarina benzer bir aletle canavara hucum etti ve canavarin buharlasmasini sagladi . Etrfta siyah bir duman bulutu belirdi . Ve sonra gozlerimi birkac dakikaligina yumdum ... Uyandigimda kendimi yesil duvarli, etrafi kuf kokusu sarmis bir odada buldum . Gozlerimi ilk actigim anda karsimda o yasli adami gordum ve ciglik attim . Zavalli adam elindeki kahve ve kurabiye ( ne kadar yanik olsa da ) tabagini dusurup geri cekildi .

- Sakin ol kucuk bayan sana zarar vermeyecegim .

+ Sen de kimsin ?

- Jack Pipo . Kisacasi Dedektif Pipo.

+ Peki Bay Pipo . O buharlastirdigin sey de neydi oyle ?

- Aman tanrim hatirliyorsun !

+ Sey evet . O tam olarak neydi oyle ve sen de kimsin ?

- Bak Alexandra Crime sen cok ozel birisin ve ben ...

+ Dur bir saniye adimi nerden biliyorsun ?

-Bak kucuk hanim ben bir tur dogaustu yaratiklari avlamakla gorevliyim. Ve sen de bu yaratiklari gorebiliyorsun .

+Peki neden ben neden !

- Annenle baban bu yuzden oldu Alexandra .Onlar da benim gibiydiler fakat benim kadar sansli degillerdi. Artik eve amcanin yanina donmen lazim Alexandra burasi senin icin guvenli degil.

+ Hayir!

- Ne ?

+ Hayir o eve geri donmuyorum ve senle kaliyorum . Tam burda .

-Kac yasindasin?

+21.

-Hic korkmuyor musun?

+Neden?

-Ben normal bir dedektif degilim kucuk hanim!

+Evet seni gordum , nelerle karsi karsiya gelebilecegimi gordum ve korkmuyorum!

-Peki.

+Yani?

-Peki madem bu kadar korkusuzsun ,tamam kabul ediyorum ama asla geri donusu yok Alexandra ...

Korkusuz ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin