Dün geceki rüyam aslında sadece bir başlangıçmış...
Karanlık bir odadaydım , zifiri karanlık... İçerde biraz hüzünlü , biraz ürkütücü bir hava vardı . Kalbimin ritmi birden hızlanmaya başladı . Nedendir bilmiyorum sanki her şey gerçekmiş veya gerçekleşecekmiş hissi veriyordu . Birden bir uğultu duydum. Hayır, hayır ! Daha çok bir çığlıktı duyduğum şey . Bir haykırış . Etrafıma biraz bakındım. Gözüme ilk çarpan şey kapılardaki tırnak izleriydi . Daha sonra camdan yapılma masanın üstünde peruklar , makyaj malzemeleri ... Burası sanki bir kulisi andırıyordu . Dehşet verici bir kulis... Birden omzumda bir el hissettim...
Aniden Bay Pipo'nun sesiyle uyandım. Bana,"Alexandra ,Alexandra! Uyan artık , bir misafirimiz var . Çabuk ol lütfen!" Dediğini işittim . Hemen yatağımdan kalktım ve ürkütücü rüyanın etkisinden kurtulmak amacıyla yüzümü yıkadım. Daha bavulumu yerleştiremediğimden dolayı üstüme düz, kısakollu, mor tişörtümü ve geleneksel kot kaprimi giydim. Aşağıda beni kimin beklediği ile ilgili hiçbir fikrim olmadığı için merak ve birazcık da telaşla aşağı inmeye baş ladım. Acaba kim gelmişti ? Belki egoist amcam ya da evini yaratıklar basmış zavallı bir kadın yardım istemek için gelmiştir. Bunu ancak aşağıya indiğimde öğrenebilecektim.
Aşağı indiğimde karşımda benim yaşlarımda , ela gölü , siyah saçlı bir erkek belirdi . Kısacası hoş biriydi . Bana :
- Merhaba ! Ben Zack Act .Bay Piponun yardımcısıyım. Siz ...
+ Alex , Alex Crime . Memnun oldum Zack !
Hayatımda bu kadar kızardığımı ve telaşlandığımı hissetmemiştim. Kalbim yerinden çıkarcasına atmaya başladı . Nedendir bilmiyorum bu çocuktan baya iyi bir elektrik aldım.( Baya iyi derken baya baya iyi ...) Aniden Bay Pipo ortaya çıkıp :
- Madem tanıştınız , haydi sofraya millet !
Neşeli ve matrak bir kahvaltıdan sonra hızlıca arabaya binip yeni bir olaya doğru yol aldık. Bay Pipo' nun anlattığına göre iki gecedir bir sirkte kızlar kayboluyormuş. Kaybolan kızlar yaklaşık 18-19 yaşlarında , alımlı, güzel ve hoş kızlarmış. Bay Pipo:
- Zavallı kızcağazlar . Daha körpecik yaşlarında bu tür olaylarla burun buruna gelmeleri ... Hayat bazen hiç de adil olamayabiliyor .
Evet . Hayat bazen hiç de adil olamayabiliyor . Bu tam da beni anlatıyor . Anne ve babasız büyümem , egoist bir amcaya sahip olmam ve bir de bu özel güçler... Olay yerine vardığımızda aslında her şey kendiliğinden gelişti diyebiliriz . Her kanıt , her bulgu benim rüyamda gördüğüm kulisi gösteriyordu . Bir an beynimden vurulmuşa döndüm . Aynı duvarlar , aynı kapılar , aynı izler ... Fakat bu sefer bir tek farklılık vardı . Rüyamda gördüğüm masanın üstünde bu sefer bir şok aleti , bir tıraş makinesi ve makyaj malzemeleri ve peruklar vardı. Rüyamda dikkatimi çeken o meşhur kapının ardından sesler yükselmeye başladı . Bu sesler sanki iki ayrı kişiden geliyor gibiydi. Biri 30-35 yaşlarında kalın bir kadın sesiydi.
- Benim güzel kızlarım. Bakın ne kadar da güzel oldunuz. Siz burda uslu uslu çayınızı içerken ben de kurabiyeleri getireyim ha ne dersiniz ?
Bu konuşmadan hiçbir anlam çıkaramadık. Evet kaybolan kızlar içerideydi fakat hiç de kaçırılma olayına benzemiyordu duyduklarımız. Birden Bay Pipo 'nun bize "İçeri gireceğiz gardınızı alın " bakışı attığını gördük. Zack önde ve ben onun hemen arkasında olarak herkes pozisyonunu aldı . Birden içeri daldık...
İçerde hiç tahmin edemeyeceğim bir manzarayla karşılaştım. Emin olun bunu görmek için özel güçlere sahip olmanız gerekmiyor. Önümde sanki Barbie bebeklerle çay partisi verirmiş gibi bir manzara vardı. Fakat Barbiler kaçırılan kızların ta kendisiydi. Kızlar şok cihazıyla şoklanmış ve de sadece gözlerini kırpabilecek bir haldeydiler. Saçları kazınmış ve onun yerine renk renk peruklar takılmıştı kafalarına . Zavallı kızlar porselen bebek gibi dimdik , soğuk ve donuk bir halde karşımızda oturtulmuşlardı. Yanlarında elinde oyuncak bir çaydanlıkla orta yaşlarda bir kadın duruyordu.Habire kahkahalar atıp bir şakı mırıldanıyordu. Bize dönüp:
- Neyseki misafirlerimiz de buraya gelebildiler. Yalnız çay partimizde bir kız eksik . Bence bu kızın yerini şu güzel kızımız alabilir .
Beni gösterek söylediği bu cümleden sonra Zack beni korumak için kadının üzerine atıldı fakat bu yanlış bir hamleydi. Kadın Zack ' i yere devirdi ve hızlı bir şekilde beni kendine çekti.
- Eğer kızı almazsam hepiniz yok olursunuz. Derhal defolun burdan !
Bay Pipo :
- Peki , ama sana bunu ödeteceğim...
DEVAMI BİR SONRAKİ BÖLÜMDE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkusuz ...
Mystery / Thriller... -Kac yasindasin ? -21... -Hic korkmuyor musun ? -Neden ? -Ben normal bir dedektif degilim kucuk hanim! -Biliyorum seni gordum.Nelerle karsi karsiya gelebilecegimi gordum ve korkmuyorum ! -Peki. -Yani? -Madem bu kadar korkusuzsun peki , tamam k...