Uzun zamandır beklediğim an gelmiş çatmıştı üniversiteden mezun olmuştum ve bunun üzerine kendime yeni bir hayat kurmaya karar vermiştim.
Ben jeon jungkook korede ormanlık alana yakın doğal ve sakin çok güzel bir ev tutarak başlamıştım yeni hayatıma .
Eve eşyalarımı taşımıştım oraya gidip bavulumu yerleştirmek kalmıştı bitek ,annem ve babamla vedalaşıp yola çıktım arabamla oraya doğru yol aldım etrafa bakındım" burası gündüz cennet gece cehennemi ya " diye geçirdim içimden .
Arabamı evimin bahçesine park Edip bagajdan bavulumu alıp evin içine doğru yürümeye başladım kapının önüne gelip anahtarları çıkardım ve eve girmek için yeltendim ki birşeye takılıp düştüm "noluyo lan" diye geçirdim .takıldığım şeye baktığımda avazım çıktığı kadar bağırdım .
Şu anda tam kapımın önünde kanlı kemik parçası vardı okadar korkmuştum ki bavulu bırakıp içeri kaçtım ve kapıyı sertçe kapadım etrafa bakındım çok karanlıktı gidip lambayı yakmak için tuş aradım bulunca hemen üstüne bastım ve ışıkları yaktım çok korkmuştum evimin sevimli halini görünce bavulumu dışarda unuttuğumu hatırladım yavaş ve temkinli adımlarla kapıya ilerledim kapıyı hızlıca açıp bavulu içeri aldım ve evde kendi kendime bağırmaya başladım .
Ben:bak varlık ve onun gibi ne varsa evde lütfen ama lütfen gidermisiniz .
Kimseden ses çıkmayanca ev temiz diyip her yerin lambasını yaktım odama gidip kıyafetlerimi yerleştirdim ,mutfağa gidip yemek yedim ve televizyonu açıp izledim o sıra mutfaktan garip garip sesler gelmeye başladı oturduğum yere sinerken sesleri aldırış etmemeye çalışıyordum rüzgar dır diyip kendimi avutuyordum ensemde hissettiğim soğuk nefesle arkamı döndüm ama kimse yoktu en son dayanamayıp her yerin ışığını kapatıp odama gittim uyumak için tam yatıcakken . Oturma odasından düşme sesi geldi artık kendimi avutucak bişe arıyordum ama bulamıyordum sorun yok diyip yattım o gece zar zor uyudum ..
___________________
Sabah kalktım ve ebeveyin banyoma gidip elimi yüzümü yıkadım kendime gelince içeri geçtim ve dolabımı açıp spor bişeyler giyindim oturma odasına gittim ilk dün akşam devrilen şeye baktım bir vazoymuş boşu boşuna korkmuşum gidip mutfakta bişeyler yedim ve dışarıya gezinmeye çıktım.
Yolda giderken bir patika buldum ve onu takip etmeye başladım patikayı takip ederken karanlık bir yere geldim karanlık kısıma baktığımda tırnak izleri görmeyi beklemiyordum biraz içine ilerledim orada sadece tırnak izleri yoktu orada kan ve kemik parçalarıda vardı korkudan kıpırdayamadım "noluyor lan bunlar ne ?"
Eve doğru koşmaya başladım eve gelince hızlıca içeri girdim ve derin derin nefesler almaya başladım .oturma odasından televizyonun sesi gelince oraya doğru ilerledim içeride birisi koltukta oturmuş televizyon izliyordu benim geldiğimi farketmiş olmalıki ayağı kalktı ve arkası dönük bir şekilde benimle konuştu .
??:evime girmiş yerleşmişsin ama burası benim eşyalarını toplayıp Gide bilirsin .
Ben:sen kimsin ev nerden senin oluyor bu evi ben aldım bikere.
??:ama senden asırlar önce bu evi burada olmasını sağlayan da benim .
Ben :asırlar önce sanki vardın da .şimdi bu evden çıkıp git .
Bana doğru döndüğünde hiç böyle bişey beklemiyordum cildi bembeyaz gözleri simsiyah tı .bir papatya nekadar beyazsa gözleri bir gece kadar karanlıktı .
Bana baktı ve bir salise geçmeden yanımda oldu "o-o bu-bunu nasıl yaptı "?
Ben:se-sen sözlerimin devamı gelmemiş ti bayılmıştım .
_______________
Ben ilk kez böyle bir kitap yazıyorum umarım beğenirsiniz yorumlarınız olsun lütfen kötü iyi görüş almak istiyorum bu sizin elinizde tabi 😊😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRE TAEKOOK
Vampirebir adet masum tavşanımız bir adette kana susamış uzaylımız ....