Jungkook
Gözlerimi açtığımda hayla aynı yerdeydin " ne zaman kurtula bilirim acaba" diye düşünürken kolyemin yine parladığını gördüm karanlık odayı aydınlatırken kapının açılması ile sönmesi bir oldu .
Jhope:tae sanırım gelmiycek off seninle napcam ben .
"Gelmiycekmi yok be gelir tae beni bırakmaz iyide ben onun bişeyi deyilimki sadece sıradan bir köle "
Kafamı öne eğip karanlık zemini izlemeye başladım sanırım bu karanlık zemin benim kayboluşuma imza atan yer .
Sıkıntılı bir nefes verdim jhopenin önümde görmediğim birşeye tespi bırakıp bana yaklaştırdı göremediğim şeyde masaymış .bıraktığı şeyse yemek.
Ben:Hiç iştahım yok yemek istemiyorum götür .
Jhope:olmaz yemek yemelisin enerji toplamalısın ki tae ye kolyeyle sinyal göndere bilesin .
Yüzüne biraz aval aval bakıp "ne diyon lan sümsük diyesim vardı da vampir işte "önüme döndüm oda ellerimi çözdü odadan çıkınca onca saatin açlığını biraz yatıştırmak için yedim .ama hayla iştahım yok .
Taehyung
Bir gün geçmek üzere" jungkook nasıl acaba " diyip dört dönüyordum "bu puştlar her yere saklamış ola bilirler" ama Jackson kolay bulduysa kolay bir yerlerde ama gidemem jungkook un hayati tehlikesi var"
"Offf jungkook off olacakları bile bile neden onu kölem yaptım ki bu durumda kendime kızmam lazım deyilmi ama olsun oda yakışıklı olmasaydı "
Ben:ne saçmalıyorum ben ya off iyice mallaştım .
Yoongi:yok kanka yok aşık oldun anladım ben senin derdini .
Ben:ne zaman geldin lan sıçmık suratlı at ağızlı yaratık.(çarpıldı şarkısı yokmu varsa alalım)
Yoongi:sen iyice jungkooka da benzedin tamamdır bilader sen kesin aşıksın .
Ben:he he sen kendine bak .
Yoongi:ergenler gibi he he lemeye de başladın mal seni, bak ben jiminle emin değilim ama sizin ilişki kesin .
Ben:sen her şeyi siktir et bi nerede jungkook.
Yoongi:ya bak valla söyleyemem billa söyleyemem .(MÜSLİM YOONGİ)
Ben:Aptal aptal konuşma yoongi söylersin yoksa jimine gider uyumadığını aslında senin onu izlediğini ve o uyurken onu öptüğünü söylerim .
Yoongi:kurtlar sınırındaki cadılara ayrılan bölümdeki bir kulübedeler.
Ben:aslanım benim saol .
Diyip hızla o bölgeye doğru koşmaya başladım orada bir tek kulübe vardı " ama yoongi neden bukadar erken öttü ki "şimdi bunu düşünemem diyerek hızımı arttırdım ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRE TAEKOOK
Vampirobir adet masum tavşanımız bir adette kana susamış uzaylımız ....