4.BÖLÜM

1.3K 77 60
                                    

Uyandığımda yatağımdaydım "ahh her yerim ağrıyor cidden ne yaşadım ben" oturduğum yerde etrafa bakarken tae içeri girdi.

Ben:naptın bana?

Tae:kölem

Ben:ne? Bu-bu şaka deyilmiydi ?

Tae:ahh cidden siz insanlar hem dayanıksız hem geri kafalısınız.

Sinirle burnundan nefes vermiş yatağın başlığına yaslanmıştım "kurtula bilmemin yolu yokmuydu sonsuza kadar bu varlığın kölesi mi olucaktım?"

Tae:ben varlık deyilim

Ben:yeter ya yeter! düşüncelerimi okumayı kes.

Tae: elimde olsa senin o saçma düşüncelerini bende okumam ama elimde değil işte benden güçsüz olmasan okuyamam ama güçsüzsün .

Ben: ola bilir bi şekilde okuma .

Tae sıkıntılı bir nefes verip odadan çıkmıştı o sıra ayağı kalktım gardolabıma gidip üstümü değiştirdim o sıra boynumda parlayan gümüş şey dikkatimi çekti "böyle bir kolyem mi vardı benim ?"

Odadan çıkıp aşağıya indim "karnım aç"şöyle bir düşündüm de ben hiç doymadım ki " hemen mutfağa gidip kendime bişe hazırlamak için buzdolabını açtım karşımda şarap şişeleri görünce şaşırdım arkamı dönüp tae ye bağıracakken tae ile burun buruna geldik "oh ne kadarda yakışıklı "sırıtıyordu o an aklıma geldi "düşünce okuma "

Ben:ahhh lanet olsun .

tae:tamam tamam düşünmemişisin gibi yapıcam ve evet yakışıklı olduğum doğru .

Ben:sus sus kabaheti kendinden büyük .

Tae:o nedemek ?

Ben:ne biliyim ben ,ben bir halt yiyince Türkiye'de oturan teyzem yanımda olunca bana böyle diyor anlamıyorum ama etkili bişe .

Tae:iyi peki .

"umursamaz şeytan" bana tip tip bakınca göz devirip buz dolabında geri döndüm .

Ben:neden burda yiyecek bişey yok .

Tae:var ya .

Eline şarap şişesini alıp salladı ağzını açıp kafasına dikti .

Ben:peki ben aç mı kalcam ?

Tae Eliyle dolabı gösterip : bak orada yiyeceklerin .

Kafamı sallayıp dolaba gidip açtım bir şeyler çıkarıp hazırladım ve yemeye başladım o sıra kapı çaldı "kim geldi ki "

Yerimden doğrulup mutfaktan çıktım bir kaç kişi gelmişti "bunlar kim ki "taeyle selamlaşıp oturma odasına yöneldiler oraya gidip oturdular bende gittim tae beni iceri almayıp dışarı çıkarttı"kendimi ablası ve arkadaşları buluşmuş kendisi dışlanmış kardeşler gibi hissediyorum"

Bende odama çıkıp oturdum iştah filan kalmadı bende aşağıdan sesler gelince yine indim çocuklardan biri bana yönelip kolyemi tuttu ve dikkatle incelemeye başladı .

Tae:yoongi napıyorsun?

Yoongi:ona koruyucu kolye takmışsın sanırım değerli biri ha?

Tae:alakası yok o benim kölem .

Ben:evet ben onun şeysiyim

Korkudan taenin arkasına saklanmıştım çünkü yoongi denilen varlık gözlerini kırmızıya çevirmişti .

Yoongi: hım demek öyle jimini getiriyim namjoonda Jin ni getirsin onlarla arkadaş olsun .

Tae:hayır ona arkadaş lazım deyil ama bişeyler öğrenmesi lazım .

Namjoon: tamam yarın getiririz bizimkileri jhope işine sonra bakarız .

Tae:tamam .jungkook yukarı çık ve iyice dinlen yarın yorulucaksın .

Ben:neden ?

Tae: çık dedim ve sorgulama .

Ben tamam diyerek yukarı çıkmış odama girip yatmıştım ahhh lanet olsun lanet olsun" ben neden  o varlığın her dediğini yapıyorum "ve  yarın tanımadığım köleler gelcek ne öğrenicem ben bu düşünceler arasında uykuya dalmıştım ..

Hızlı hızlı anca bu kadar oldu umarım beğenirsiniz var olduğunu yeni anladığım okurlar hayalet deyilmişsiniz bu kadar boş yapmak yeter hayde seveyrum  siziii bay bay ❤❤

VAMPİRE TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin