Sıcacık yatağımda kalkıp sersem sersem lavaboya gittim rutin işlerimi halledip tekrar yatağıma gidip uzandım yaşadıklarımı gözden geçiriyordum .
-vampirlerin varlığını öğrendim
-kölesi oldum
-başka vampirlerin köleleri ile tanışıcam
Offf hayatım sıradanlık tan çıktı işe gidemiyorum bunların hepsi bitince normal ve sıradan hayatıma dönmek dileğiyle .
Kalkıp üstümü giyindim sanırım tae yoktu çünkü ses seda yoktu mutfağa inip kahvaltı yaptım etrafı toplayıp oturma odasında televizyon izlemeye başladım .odanın kapısı açılıp tae ,namjoon ,yoongi tanımadığım iki kişi daha girdi .
Tae:bak bunlar senin gibiler. köleler jimin buda jin .
Ben tamam anlamında kafamı sallayıp önüme döndüm parmaklarına uğraşırken .
Televizyona döndüm televizyonun ekranı patlayınca şaşırmış korkup kafamı bacaklarım arasına alıp kollarımda siper etmiştim camlar teker teker patlarken kafamı kaldırıp nolduğuna baktım .
Yoongi jimine sarılmış onu sper ediyordu Jin benim yaptığımı yapmış kendini koruyordu tae ve namjoon ortalıkta yoktu camların kırılmaları bitince aniden ayağı kalktım diğerlerinde kalktı.
Yoongi:beni takip edin burdan çıkmalıyız .
Ben:tae ve namjoon nerede ?
Yoongi: yaşamak istiyorsan beni takip et jungkook.
Yoongi takip etmeye başladım depoya indik orada olan gizli kapıyı açtı kütüphaneye girdik başka bir kapak açarak onun içine girdi yoongi ,jimin ,Jin ,ben sıralanarak onu takip etmeye başladık merdivenlerden inip kalanizasyon gibi bir yere girdik devam ederek yolu takip ettik .
Bir merdivene daha geldik benim aklım o sıra tae ve namjoon daydı" acaba noldu onlara iyilerimi" merdivenleri çıkıp bir kapağa daha geldik onu açtı dışarı çıktık .ormanın içinde biyerdeydik onu takip etmeye devam ederken konuştum .
Ben:yoongi tae ve namjoon iyilerimi .
Bütün yüzler bana dönünce ben yoongiye odaklıydın .
Yoongi :noldu yoksa aşık mı oldun ?
Ben:: hayır sadece şey merak ediyorum .
Yoongi:merak etme aptal aşık onlar iyilerdir kolay kolay ölmezler büyük ihtimalle saldırıyı jhope ve mark düzenledi .
Ben:onlar kim .
Jin:bunların ezeli düşmanları aralarında geçenleri kendileri dışında kimse bilmiyor .
Jimin: ayrıca böyle saldırılara ve yer değişikliğine alışsan iyi olur çünkü hep olucak .
Yoongi:fazla konuşmayın ve yürümeye devam edin evde bol bol konuşursunuz .
Hepimiz onaylayıp uzun bir yolun ardından bir eve gelmiştik tae ve namjoon oradalardı koşup tae ye sımsıkı sarıldım .
Ben:çok korktum bişe oldu diye .
Tae sarılışıma karşılık verdi biraz zaman sonra beni kendinden uzaklaştırdı .
Tae:fazla samimilik sevmem .ayrıca bize bişe olmaz asıl sen iyimisin .
Ben evet anlamında kafamı salladım ,içeri geçtik herkes yerleşti Jin, jimin ve ben bize ayrılan mutfağa gidip yemek yedik odalarımıza çıkmadan sahiplerimizin yanına gittik öğrendiğime göre namjoon ve Jin sevgiliymiş yoongi ve jimin belli değilmiş ama ola bilirmiş .
Jin gidip sevgilisini öptü ve yanına oturdu jimin yoonginin çaprazına geçti bende taenin karşısındaki koltuğa oturdum .
Jimin:ee nolucak şimdi .
Tae:tekrar savaş çıkarmak istiyorlar .
Namjoon: çıkartırlarsa Jackson hesap verirler bu saldırının ayrı hesabını verecekler ama durmiycaklardır.
Ben: Jackson kim ?
Tae:o bizim başımız yani kral sizin nasıl devlet başkanı varsa öyle bişe .
Ben:ozaman hapise atsın onları .
Herkes üstüme gülmüştü tae yanıma gelip oturmuş ve saçlarımı karıştırmıştı .
Tae:hapishane yok burada ölüm var .ve bunu bukadar küçük biseyle yapamaz bizi öldürmesi lazım ilk önce ama o oyun oynuyor bizi öldürürse Jackson nuda rahatlıkla öldürür o yüzden büyük bişe yapmasını bekliyoruz ve onu güçsüzleştirmeye çalışıyoruz .
Ben:peki oluyormu ?
Yoongi:bukadar muhabbet yeter odalarınıza gidin ve uyuyun .
Jin ve jimin onaylayinca bende onaylamış ve odalarımıza gitmiştik ahh cidden soruma cevap alamadım ama uyku daha baskındı o yüzden hemen gidip uyudum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRE TAEKOOK
Vampirosbir adet masum tavşanımız bir adette kana susamış uzaylımız ....