15.bölüm

758 35 10
                                    

Mühürlemişti beni artık onundum bize zarar veremezlerdi ama ne olur olmaz buradan çıkmıyorduk bize 1 yıl yeticek kadar kan vardı ben yeni olsam da tae benim susuzluğumu dindirmenin bir yolunu buluyordu bu iyiydi böylelikle 1 yıldan 5 aya yetecek kadar kan bırakmamazlık yapmıyordum ayaklarımı denize sokup bir ileri bir geri yaparken sevgili kocam arkamdan sesizce gelmiş ve bana sarılmak yerine beni suya itmişti .

Ben=Allah belanı vermesin taehyung uzaylı seni özürlü uzaylı .

Tae gülmekten kelimeler ağzından yarım yamalak çıkıyordu .

Tae=aş-aşk ahahahha Ay ay dur ahshshs .

Ben=engelli seni çok komik demi.

Tae sonunda sakinleşmiş ve bana şöyle bir bakmıştı.

Tae=evet aşkım komikti ama şimdi bi seksi geldin gözüme .

Ben=avucunu yalarsın .

Tae=ben avuç yalamak istemiyorum ama 😏

Ben=ayağıma konuş ayağıma .

Tae=yaa aşkım küçük bir şakaydı işte .

Ben sudan çıkıp taenin yanına gittiğimde şirin şirin bakıyordu ovv çok tatlı .nasıl Kızılırki buna .

Tae=düşüncelerini okuyamıyorum ama yüzünden çok tatlı olduğumu düşündüğünü göre biliyorum .

Ben=yav yürü be ben şirinim ondan .

Birden denizden kaynamalar gibi köpürcükler çıkmaya başladı ben taenin arkasına sığınırken denizden oluşan bir kız çıktı .

Tae=buyrun  deniz tanrıçası .

Tanrıça=tae seni arıyorlar affettiler sizi ama mark ve jhope insanlık halkına saldırıcak gibiler .

Tae=nasıl olur onlar .

Tanrıça=hayır tae çok değişik şeyler oluyor yer yüzünde anlayamıyoruz bazıları durduk yere olurken bazıları diriliyor deniz canlıları korkuyorlar .

Tae=biz napa biliriz ki .

Tanrıça=yer altına inmelisiniz orada ruhlar tanrıçası ve ölüm tanrısı ile görüşmelisiniz sorun neyse halletmelisiniz .biliyorsun oraya ölümlüler giremez siz vampirler Yapa bilirsiniz ancak . Jackson ile konuş artık idam yok.

Tae=tanrıça üzgünüm ama bu görevi başkasına vermelisiniz biliyorsunuz ben bişe yapamam .

Tanrıça=anlıyorum tae ama bir gün gelicek jungkook ku kaybede bilirsin yada jungkook seni .

Diyip ortadan kaybolmuştu ben hiç bir şey anlamaz Ken tae bana bakmış sonra eve girmişti .arkasından bende gitmiştim .

Ben=noluyor tae.

Tae=hazırlanmaya başladı yeryüzüne gidiyoruz .

Ve bölüm biter ee nasıl gidiyor kitap .yorum filan da yok bilmiyorum beyenip beyenmediğinizi kendi kafamdan gidiyorum bunun için bana yorum yapmanız lazım  hani kitap kötü yerlere gitmesin diye 😊😊


VAMPİRE TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin