Uyandığımda saat çoktan 1:00 geçmişti "ahhh lanet olsun keşke gitseydim" diye düşündüm birden yanıma belirdi ,elindeki şarap bardağındaki kırmızı sıvıyı içti bana baktı konuşmaya başlayınca ona yöneldim.
Tae :uyuyan güzel sanırım kabul ettin teklifimi ha .
Ben: şey aslında uyuya kaldım ve düşünemedim .
Tae:bu beni ilgilendirmez ben sana şartları ve kuralları söyledim uyumasaydın .
Ben "insanlık hali câni varlık" diye geçirdim içimden bana bir süre gülerek baktı ,elindeki sıvı bitince bana yaklaştı kulağıma eğilip konuştu.
Tae:bak şimdi seni küçük köle senden bir isteğim var ve sen bunu yapıcaksın .
Ben:ne isteği ?
Tae:benimle gel .
Diyip önden yürümeye başladı bende arkasından ilerledim "acaba ne isteğiydi" beni evin aşağısına depoya götürdü orada bir duvarın önünde durdu bir şeyler mırıldandı birden duvar sarsıldı gözlerim ve ağzım aynı anda açılırken bir kapı açıldı o içeri girerken bende onu takip ettim burası bir kütüphaneydi .
Beni bir masaya oturttu ve önüme kitaplar yazılı kağıtlar vs şeyler koymaya başladı bütün ışıkları kapatıp etraftaki mumlar ve ortadaki üçlü mum aniden yandı ben etrafa mal mal bakarken seslenmesiyle ona döndüm.
Anlamadığım bir dilde biseyler söylemeye başladı mumlar yanıp sönerken kalbimin hızlı atması normal deyilmiydi hiç cam olmamasına rağmen rüzgar esmeye uğultu sunu duyurmaya başladı birden susarak her şeyi normale bağladı .
Tae:elini uzat
Afallamıştım "noluyo ?bunlar ne? Ben ne yaşıyorum"
Tae sesini yükselterek tekrarladı"ELİNİ UZAT"
korkarak .titreyen elimi uzattım tuttu ve bir bıçak çıkarıp onunla elimi kesti bir kağıda kanımı damlattı , tekrar aynı şekilde kelimeler söylemeye başladı daha şiddetli rüzgar eserken kulağıma fısıltılar dolmaya başladı burnumdan akan sıvıyı far ettiğimde elimi burnuma götürdüm kanı görünce oturduğum yerde karanlığa gömüldüm ..
İnternetim yok fakirim bunun için geç yb geç geliyor kusura bakmayın bu bölüm kıssa ama olaylı oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRE TAEKOOK
Vampirosbir adet masum tavşanımız bir adette kana susamış uzaylımız ....