12.BÖLÜM

848 48 8
                                    

Jungkook

Gözlerimi kısıp tae yi izlemeye başladım yerimden kalkmıyodum ama gözlerimi ondan ayırmıyodum ."yoksa bu benimle gönül mü eylendircek döverim seni kare ağız "

Tae:ne bakıyorsun öyle ne var .

Ben: ölseydim daha az acı çekerdim .

Tae:bak bana aşık olduğunu biliyorum tamam mı .

Ben:yooo öyle bişe yokki .

Tae:yav he he .

Ben:nerden çıktı bu ?

Tae:yoongi söylemişti bir ara .

"Hım"layıp geçiştirmiştim ama bu konu burada kapanmiycak gibi yanıma gelmiş oturmuştu ellerimi ellerinin arasına alıp konuştu .

Tae:bak zor bir karar ama ikimizin hayatı içinde önemli ben çok gencim ölemem .sadece 213 yaşındayım daha çok ömrüm var yaşıycak .

Ben:lan bende güzel bişeyler biticek sanıyorum sen benimle ölmemek için mi evleniyon.

Tae:hayır .ben şey.ımmm. şey.

Ben:söyle tae içinde ki her neyse söyle .

Tae:ben sana aşık oldum kook.

Diyip benim konuşmama izin vermeden gitmişti yorgun deyildim tem tersine çok fazla enerjiktim ama kalkamıyodum bedenim uyuşmuş gibi yatağa iyice sindim o tamamen gidince yatağa sımsıkı sarılıp gözlerimi yumdum .ama nafile uykum yok cin gibiyim tae nin yanına gitmek istiyorum ama olmuyo bedenim uyuşuk "ben galiba iyice delirdim" taenin bana fırlattığı şişedeki kanın hepsini bitirmemiş tim onu kafama dikip bira içermiş gibi içmeye başladım ."oh oh yarasın bana "kendimi hiç bukadar mutlu hissetmemiştim bende ona aşıktım buna net karar vermiştim ve o gelince ona söyliycektim "umarım erkenden gelirsin tae tae"

VAMPİRE TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin