11.BÖLÜM

893 53 5
                                    

Taehyung

Jungkooku vampir yapmış onun uyanmasını bekliyordum o sırada herkes te gelmişti .

Namjoon:nasıl böyle bişe yaparsın .

Ben:korktum napcağımı bilemedim ben özür dilerim .

Jimin:voah kim taehyung özür diledi şok şok şok.

Yoongi:jimin şu anda değil tamam mı ciddi bi durum bu . kurtlar öğrenirse savaş çıkar jhope ve mark ın istediğini vermiş oluruz .

Jin:zaten verdik sayılır .

Namjoon:tae bişey söyle suspus oturma .

Ben:ne diyim diyicek bişe yok çok büyük bir hata yaptım geri dönüşü de yok .

Yoongi:aslında var .

Ben:hayır asla .

Jimin:neymiş o ?

Yoongi:onu öldürürsek herşey hâl olmuş olur değilmi? Sonuçta kimse bilmiyor ve koruyucu kolye dışında bir koruması yok .

Ben:asla yoongi böyle bişe yaparsanız --

Namjoon:hiç birşey olmaz tae bize karşı koyacak kadar da güçlü olamazsın kimse bilmeden halledelim şu işi .

Ben:hayır aptal aptal konuşmayın ben onu korumak için yaptım zaten .

Namjoon:bunu öğrenirlerse oda sende olmiycaksın zaten

Onları duymazdan gelip  jungkook un uyanması için beklediğimiz odaya daldım. Onu kucağıma alıp hızla koşmaya başladım "ona kimse dokunamaz o benim" .

Kimsenin bilmediği benim kendi kafamı dinlemek için ayarladığım mağaraya benzer eve gittim "onu burada bir süre güvende tutarım "

Jungkook uyanmasına çok az bir süre kalmıştı dönüşümü tamamlanmıştı şu anda dinleniyordu .


Tam 1 saat sonra uyanmış kırmızı gözleri ile bana bakıyordu o 1 saat içinde boş durmamış ona kan bulmuştum şu anda çok susuz olmalıydı .

Ona kan dolu şişeyi fırlatmış ve onu nasıl kurtarırım diye düşünmeye başlamıştı oraya getirdiğim bazı kitapları okumaya çoktan başlamış ve devamını getirmiştim jungkook ise ne olduğunu idrak etmeye çalışan bir hali vardı açıklama yapmam gerekiyordu hakkı vardı .

Ben:ölmek üzereyken vampire dönüştürdüm seni vampir yasası dışı böyle bir şey yaptığım için ikimizde ölüme mahkum kalıcaz o yüzden bir süre burada saklanıcaz ve bu işin içinden nasıl çıkarız ona bakıcaz ve şimdi sus ve otur .

Dediğimi yapmış susup oturmuştu bende kitabı okumayı bitirmiş bunun içinden nasıl sıyrılırız diye bakinirken bulmuştum bile  ama bunu kabul edermi bilmiyordum .

Ben:jungkook buldum ama kabul edermisin bilmiyorum .

Jungkook:kabul!

Ben:ne olduğunu sormiycakmısın ?

Jungkook:en kötü ne ola bilirki kabul ölmek yerine o .

Ben: evlenicez..



VAMPİRE TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin