Yeryüzüne çıkmış ve Jackson ile konuşmuştuk herşey cidden çok garipti hayvanlarla beslenen vampirler artık hayvan bulamıyordu .çoğu iyi vampir ölmüş kötü vampirler ise dirilmişti .
Diyer dünyaya gitmek için herşey ayarlanmıştı güçlü cadılar bize yardım edip kapıyı açıcaklardı .
Ormana gittik ıssız dı çok ıssızdı hiç ses çıkmıyordu cadılar mumlar yakmış ortada şekiller çizmiş ve çember oluşturmuşlardı .
Ağızlarında ilk önce kelimeler gevelemiş sonra ise bağırarak büyülü kelimeleri söylemiş lerdi .ben ne kadar korksamda belli etmememiştim tae de benden farkı yok gibiydi .
Ortada küçük bir hortum oluşmuş sonra ise birden kaybolmuş tu bir ışık süzmesi oluşmuş birden patlamıştı gözlerim kamaştığı için kapatmış sonra açmıştım ortada oluşan kapıyı gördüğümde şaşırmış sonra şaşkınlığımı gizlemiştim çadırlardan biri yanımıza gelip "girememizi söylemişti"
Tae:tamam .
Cadı:durun!
Tae:ne oldu?
Cadı:bakın orada geleceği göre bilirsiniz bazen gerçek bazen ise yalan çıka bilir korkmayın sakın karşınıza canavar yada melek çıkmaz çünkü direk tanrıçaların karşısına çıkıcaksınız .
Tae:tamam .
Kapıdan geçmiştik iki tahtın önündeydik ama kimse yoktu birden beyaz ve kırmızı iki ışık süzmesi oluştu tahtların üstünde iki kadın belirdi birisi kırmızıya bürünmüşken diyeri Beyazlar içinde melek gibiydi.
Bunların tanrıça olduğu çok belliydi dik duruşları ve otoriter yapıları vardı kırmızı ölümü belli ettiği çok açıktı beyazın ise yaşamı.
Ölüm tanrıçası: hoşgeldin taehyung ve eşi jungkook.
Tae bunu duyar duymaz diz çökmüştü ben ne yapacağımı bilemeyip onu taklit ettim o kalkınca bende kalktım birden gözlerim karardı sanki herşeyi duyuyordum ve ayaktaydım ama ölü gibiydim gözümün önünde birşeyler canlanıyordu .
Bir savaş vardı herkes iyi kötü herkes oradaydı .neler oluyor ?
Ne ara buraya geldim ben?Birden ortalık karıştı kötülerden bir kaç kişi ölürken iyilerin hepsi ölüyordu sonra kurtlar geldi o sıra kolumda bir dürtü hissettim ve birden bulunduğumuz yere geri döndüm .
Tae:hadi gidiyoruz.
Ben birşey demeden gitmeye başlamıştık.
Taehyung tan
Önünde diz çöktükten ben bir şey demeden lafa girmişlerdi.
Ölüm tanrıçası:herşeyi biliyoruz taehyung sana söyliyceklerim çok önemli şeyler buradan gider gitmez Jacksona herşeyi anlat .
Ben:tabi efendim .
Ölüm tanrıçası: ölüm ve yaşam kitapları çalındı kimin çaldığını bilmiyoruz ama kötülerin elinde olduğu çok belli bizim Yapa bilicegimiz tek şey ölümsüzlük kitabına iyilerin isimlerini yazmak .
Ben:ama efendimi ölümsüzlük kitabı yıllar önce kayboldu .
Yaşam tanrıçası:hayır taehyung onu kötülerin elinden korumak için sadece ikimizin bildiği bir büyüyle sakladık bugünün geleceğini biliyorduk geleceği gördük biliyorsunki geleceği değiştiremeyiz biz sadece yaşamı ve ölümü kontrol ede biliriz .
Ben: peki nolucak? napmalıyız?
Yaşam tanrıçası: kitapları bulmalısınız ve bize getirmelisiniz ondan sonra herşey yoluna giricek üzgünüm size gelecekte neler olucağını söyleyemeyiz bu bizimde sonumuz olur .
Tae:peki neden diyer kitaplarıda saklamadınız.
Ölüm tanrıçası:bunu yapsaydık busefer bizim sonumuz gelirdi dediğimiz gibi geleceği değiştirmeye kalkamayız sadece korumaya çalıştık ama bunu yapamadık .çünkü gelecek bu taehyung .
Ben:anladım efendim şimdi neler olduğu ortaya çıktı herşeyi yoluna koyulcaz merak etmeyin .
Yaşam tanrıçası:jungkkokun dediklerini dikkate al tae onun özel gücü bu.
Ben:af dilerim ama anlamadım?
Yaşam tanrıçası: çıktığınız zaman anlıycaksın.
Ben:izninizle efendim
jungkook un hiç birşey dememesi ve kıpırdamadan durması biraz şaşırtmıştı .kolundan dürtüp gitmemiz gerektiğini söylemiştim bana çok tuhaf bakıyordu korkmuş bir hali vardı .kapıdan çıktığımızda söyledikleri beni şoka uğratmış tı.
Jungkook:iyiler ölücek tae herkes ölücek savaşı kaybedicez .
Bölüm sonu...
________Oha kız 1000 okunma olmuş nasıl mutlu oldum bir bilseniz watpadde birşeyler oluyor ben bölüm yayımlayamıyordum şimdi şimdi olmaya başladı o yüzden bu bölüm coook gecikti yoksa 1 haftaya geliyodu bölüm okullar açıldığı için "lânet" bölüm yayımlamam dahada gecike bilir ama siz bekleyin .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİRE TAEKOOK
Vampirebir adet masum tavşanımız bir adette kana susamış uzaylımız ....