TRTD 7

8 4 2
                                    

Tiada update
seperti yg dicadangkan
Author kepenatan
Sampai lupa
Pasal
Update ff
😅😅
⏰🔙🔜🔙🔜🔙🔜🔙🔜🔙⏰

"Kau!"

"Ya, aku! Orang yang pernah musnahkan hidup kau!"

"Apa yang kau nak dari aku!?" Aku cuba meronta-ronta tapi ia tak berkesan sedikit pun. Tali yang diikat  pada tangan dan kaki aku ketat. Nak suruh aku mati cepat agaknya.

"Kau dah ambil mak aku, kau musnahkan perusahaan ayah aku! Sekarang kau nak ambil apa lagi! Aku dah tak ada apa-apa lah!"

"Oh, yeke? Tak tanya pun." What the F*CK!!!! The hell!! Aku tengah serius boleh pula dia..argh!!! Rimas pale otak aku nih!

"Kau dah tanya la bengap! Sebelum perkataan 'tak tanya pun' kan soalan tu.." hehehe. Saje nak sakitkan hati dia...

"Argh!! Senyaplah kau!" Aik..nak marah kite pulak. Betul apa? en!? en!?

Muncul senyuman sinis di bibirnya. "Hahahah!! Kau masih ingat perkara ni?" Tangannya menggapai rambutku.

Dia mula melonggarkan pakaian aku tapi aku menggigit tangannya. Secara paksa dia menarik lengan baju aku dan menampakkan bekas luka.

"Ops, sorry. Aku tak ada niat nak rosakkan gaun kau tu." Pale bana mu! Baju ni dah lah Jenny punya. Apa aku nak jawab nanti...

"Jangan risau..ayah aku kaya. Nanti abang belikan yang baru yea, sayang." Iee yak!! Tahap babun dah gila laki ni.

Pisau di tangannya meneroka segenap tubuhku. Aku takut, Jenny! Sampai di lengan aku, pisau lelaki ini berhenti dan ditoreh-toreh. Sakitnya.

Ada lima kesan toreh ditinggalkan oleh lelaki ini. Mesti korang tertanya-tanya siapa nama dia ni? Kan?...
Nama dia........aku pun tak tau sebenarnya. Apa kata aku tanya dia.

"Argh...sakit."

"Sakit? Ni baru permulaan Sasha! Banyak lagi perkara yang aku akan buat dekat kau!!" Ketawanya memecah keheningan malam. Macam devil dah..heh.

"Siapa nama kau sebenarnya?" Dia pandang aku tak berkelip. Nape? Aku silap tanya ke?

"Kau dah lupa nama aku ke?" Aku mengangguk. "Serius arh!?" Aku mengangguk lagi. "Sikit pun tak ingat nama aku?" Aku mengangguk buat kali ketiga. Bayangkan, dah macam kartun.

"Nama aku, Adam. Orang yang kau kenal dari kecil."

"Wait, kau Adam. Tak mungkin? Aku kenal kau dari kecil? Aku sendiri tak pernah tengok muka kau sebelum ni. Kecuali dalam gambar yang ayah aku tunjuk je." Aku blur. Blur macam nak giler pun ada.

"Tak mungkin! Macam mana kau boleh lupakan aku? I'm is your first love. Tapi selepas..." aku pengang kepala aku. Sakit! Eh, jap? Bukan kena ikat ke tangan aku tadi? Entahlah..magic

'Illumati!??' K joke. Adam tarik lengan baju aku. Tali sebelah tangan aku terputus sekali. Tapi aku blur.

"Adam? My love? Argh!! Adam tolong saya..s..saya sakit!!" Dan...semuanya gelap. Aku terasa hangat. Seperti pelukan kasih sayang yang kuat.

*Yak! Author yang buat pun rasa nak muntah! Baldi!!!*

Bersambung...

The ROAD to DEATHWhere stories live. Discover now