🌺6🌺

377 11 0
                                    

Reggel az ébresztőm keltett fél 5 kor. Nem hiszem el hogy ilyen korán kell kelni. De hát muszáj ha az ember be akar érni a suliba. Mire kikászálódtam az ágyamból és elvégeztem a fürdőben a reggeli teendőimet, már 6 óra volt. Visszamentem a szobámba és felöltöztem.

A hajamat kiengedve hagytam, majd megfogtam a táskámat, amibe már a megkapott könyveket hejeztem el, és levittem a fülesemmel és a telefonommal együtt a nappaliba

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.


A hajamat kiengedve hagytam, majd megfogtam a táskámat, amibe már a megkapott könyveket hejeztem el, és levittem a fülesemmel és a telefonommal együtt a nappaliba.

-jó reggelt! -szólt Chris és apa egyszerre. Anya már élményt dolgozni hála istennek. Dave is már hazament.

-jobbat! -szóltam vissza mosolyogva

Leültem és elkezdtem magamnak müzlit csinálni. Miután megettem, elindultunk a suliba. Az óra 6:45 mutatott az autóban. Egy 20 perc múlva megérkeztünk egy nagy épülethez,  ami az iskola volt.

Mikor a parkolóhoz értünk ami az iskola előtt volt, hirtelen minden agyonsminkelt cicababa elkezdett az autó fele futni. Chris leállította a jármű motorját, majd untett hogy szálljak ki. Vettem egy nagy levegőt, majd kinyitottam a kocsi ajtaját, ami bevallom elég nehéz volt a nagy tömegtől. Ez idő közben már egy-két fiú is megérkezett, gondolom Chris haverjai mivel Dave is köztük volt.

-Na mi van Chris.. Csak nem becsajoztál? -kérdezi az egyik magas srác.

-Brand. Most állj le, ő a húgom Chloe-mutatott rám, amit egy mosollyal díjaztam. Ahogy körbenéztem, láttam megkönnyebbült, vidám és irigy arcokat. Még egyet sem ismerek de az csak megváltozik.

-Chloe,ha nembaj akkor Dave kisérne az igazgatóhoz. Nekem egy kis dolgom van. -Chris

-rendben nekem igazából édes mindegy.-feleltem Chris nek aki el is ment engem otthagyva.

-mehetünk hercegnő? -kérdezte mögüllem egy hang, akit egyből felismertem. Dave

-persze, de nem vagyok hercegnő

-dehogynem. Ugyan olyan szép vagy.

Dave haja most is kócosan állt ezzel még sexybbé téve őt. Ahogy beléptünk az iskola ajtaján, Dave átkarolta a vállam és úgy kezdtünk el menni az igazgatóhoz. Dave is valamilyen "rossz és menő fiú"lehet mivel hallottam mindenhonnan hogy, *úr isten ma is de jól néz ki., aztaa figyeld már ott jön Dave* meg ezeket. Közben megérkezdtünk az igazgatóhoz aki már fogadott is, így bementünk hozzá. Egy nő fogadott minket,  majd elmondta hogy mik a szabályok, üdvözöl az iskolájukban, a szekrénykulcsot is megkaptam, majd hirtelen berontott valaki és egyből az igazgatóhoz sétált. Mondott neki valamit suttogva amit nem hallottam. Majd miután kiment, az igazgató elkezdi mondani oroszul:cuka blyat. Egyből tudtam mit is mondott, mivel tudok oroszul. Megkérdeztem tőle hogy minden rendben, persze oroszul, amin meglepődött ugy, ahogy a mellettem álló Dave is. Egyből bocsánatot kért, és elkezdett magyarázkodni amit mosolyogva figyeltem.  Miután végeztünk elkísért Dave a teremhez, majd elváltak útjaink.
Nagy levegő, és bent is vagyok.
Már csak be kéne mennem. Lenyomtam a kilincset, majd be léptem az ajtón...

🌺Miért Én?🌺 -írás alatt-Où les histoires vivent. Découvrez maintenant