-akarod? - kérdezte
-igen, akarom.Heves csókba kezdtünk, nyelvünk keringőt járt. Dave egyik hatalmas kezével megfogta a derekam majd lecsúsztatta combomra és egy kicsit belemarkolt, amit egy nagy sóhajjal jutalmaztam. Én egyik kezem a tarkóján, a másik pedig a haját birizgálta. A combomról felcsúsztatta kezét, majd szép lassan a pólót levette rólam, majd magáról. Elém tárult izmos felsőteste, amin elidőzött a tekintetem. Majd a rövidnadrágom vette célba és azt is sikerült lehúznia. Már csak fehérneműben voltunk. Elkezdett puszikkal hinteni, egészen a fülem tövétől a kulcscsontomig. Néhol az érzékenyebb területeken elidőzött és megszívta azt.
-é-én, félek - nyögtem ki halkan.
-shh, nem kell. Én vigyázok rád és óvatos leszek. Ígérem - nyugtatott szexi mély rekedtes hangján.
Kezeim a tarkójára hejetem úgy higy elértem puha haját. Ő pedig az egyik kezével derekamat fogta meg és simogatta. Féltem, de készen álltam arra hogy elveszítsem. Azt akarom hogy magáévá tegyen.
Megérztem ahogy férfiasságát belémcsúsztatja lassan, had szokjam meg. Fájt az elején de miután egyszer kétszer mozgott bennem, csak jobb lett.
A fájdalom élvezetté alakult át. Közben csókolgatott, átkarolt, vigyázott rám. Egyre jobban közeledtünk a csúcspontig.. Majd elmemtem és ő is.Dave
Szegényem fél, érzem ahogy remeg kis teste. Mondtam neki hogy vigyázok rá és hogy gyengéd leszek. Karjait tarkómra helyezte, majd belecsúsztattam magam. Éreztem ahogyan megszorítja hajam, és láttam ahogy szemeit összeszorítja. Fájt neki. Jobban karjaimba zártam, és láttam ahogy a fájdalom elmúlik és már élvezi a helyzetet. Hevesen megcsókoltam puha ajkait, majd a nyakát kezdtem szívni. Élveztem minden egyes pillanatát. A nyőgéseit, a testét, az egész lényét. És a magamévá tettem. Én lehettem az a szerencsés, el sem hiszem.
Egyre jobban, gyorsabban kezdett nyőgni, lihegni. Erre még jobban felizgultam és éreztem hogy nemsokára mindketten elmegyünk. Ami meg is történt.
Lassan kihúztam belőle férfiasságom és csókokkal hintettem el. Lefeküdtem mellé és be bugyoláltam a takarójába. Hozzám bújt, fejét melkasomra helyezte, egyik lábát az enyémek közé helyezte. Megfogtam a combját és a vállát majd elkezdtem azt simogatni.- köszönöm- súgtam neki a hajába.
- ugyan mit? - kérdezte remegő hangon.
- azt hogy a magamévá tehettelek. - Mondtam neki az igazságot.
- ugyan, inkább én köszönöm hogy a tiéd lehettem. Hogy gyengéd voltál és hogy vigyáztál rám.
- mondtam hogy vigyázok rád. - majd belepusziltam hajába.
Jobban hozzámbújt, mintha sose akarna elengedni. Ez nagyon jól esett.
Halgattam édes szuszogását majd engem is elnyomott az álom.
KAMU SEDANG MEMBACA
🌺Miért Én?🌺 -írás alatt-
RomansaChloe Black egy 16 éves lány akit a suliban nem igazán szeretnek.Mivel jó tanuló, ezért stréberként tekintenek rá. Barátai nincsenek az osztályában pedig mindenki levegőnek nézi. Csak az osztályon kívül a suli rosszfiú "csapata" cikizi mindig ezálta...