20

1.6K 187 103
                                    

"Bebekleri de böyle mi uyutuyorsun? Hm?" Tony yarı uykulu halde ve Steve'in sırtındaki ritmik vuruşlarına karşı koyamazken mırıldanmıştı. Söylediği şeyin ne kadar geniş bir gülümsemeye neden olduğunu bilmiyordu.

"Bugün bir bebeği böyle uyuttum, dünyanın en güzel çocuğu olabilir... Aynı sana benziyor, kimse onu uyutamadı, benim kucağımda uyudu. Eminim seninkinde de uyurdu, bir görmeliydin"

Tony onun göğsüne dayadığı başını hafifçe kıpırdatıp gülümsedi. "Belki sistem onu sana verir, böyle bir bağınız varsa"

"Peggy onu kimseye vermeyeceklerini söyledi, sürekli hasta oluyormuş. Uyutacaklar"

Tony huzursuzca başını kaldırmıştı, bugün güzel bir haberle bitmeyecek gibiydi. "Hayvanları uyuttukları gibi mi? Hadi ama" bu sefer sırt üstü yatmıştı, Steve boşa çıkan kolunu onun boynunun altına destek olarak koydu. "Eğer özellikle onu istersen alabilirsin, birkaç belgeye bakar eminim. Sadece eşini ikna etmen gerekecek"

"Bu senin için bir sorun mu?"

"Ne sorun mu?" Tony karanlık odada onun yüzünü seçmeye çalıştı.

"Sürekli hasta olması" Steve dudağını masumca bükerek sormuştu.

"Benim için ne sorun olacak, eşine so-" Tony anlayınca derin bir nefes almak zorunda hissetmişti. "Bunu konuşmuştuk"

"Baban bana bir teklifte bulunmadan önceydi o" Steve kaşının kenarını kaşıyarak devam etti. "Bana sistem dışından evlenebileceğimizi söyledi"

Tony duraksamıştı. "Ne karşılığında"

"Ne olduğu önemli mi? Bana düşen tarafını yaptım ben, ne diyorsun?"

Tony elleriyle oynadı. "Bu seni sistemin dışında tutmaz mı? Bu yasal değil Steve, böyle bir şey olursa suçlu hissederim. Sana evi de işi de çocuğu da veren şey sistem"

"O kadar itiraz ediyorsun ki beni gerçekten istemediğini düşüneceğim" Steve başını yastıkta huzursuzca kıpırdatıp tavana bakmaya başladığında, Tony'nin uykusu onu çoktan terk etmişti.

"Evlenelim" o kadar sessiz söylemişti ki Steve değil yanlış anlamak duyamamıştı bile. Tony boğazını temizleyip kolundan destek alarak biraz doğruldu. "Evlenelim dedim. Evlenelim."

Steve pek inanmıyor halde ona döndüğünde bu sefer tavana bakan Tony olmuştu. "Çocuğu da alalım. Bucky'i bile almışken onu neden almayalım ki"

"Bucky çok kıskanacak" Steve kafasında gördüğü sahne ve heyecanla konuşmuştu. "Onu dürtüşünü hayal edebiliyorum"

"Zaten baba olmak istiyordu" kendi kendine mırıldanmıştı Tony.

"Ah şimdi uyuyabilirim" Steve battaniyeyi üstüne mutlu mesut çekip Tony'e, mest edici bir gülümseme sundu ve gözlerini kapattı.

Steve'in aksine, Tony sevinmiş olsa da aklından çıkaramadığı şeyler vardı, huzurlu bir uyku olmayacağını adı gibi biliyordu ama bunu göz ardı edip battaniyeyi üstüne çekti ve kolunu ona sararak gözlerini kapattı.

×

Steve, ondan önce uyanan olmuştu, daha alarmı çalmamış olsa da uykusunu almıştı ve sağ kolundaki uyuşukluk, nedeni yüzünden Steve'e tatlı gelmişti. Tony üstünde yatıyor, sessizce tavanı izliyordu.

"Uyandın" gülümseyerek Steve'e döndü ve doğruldu. "Sen uyanana kadar oyalanayım dedim"

"Beni uyandırabilirdin" Steve gözlerini avuçlarının alt tarafıyla ovarken konuştu. Tony kaç saattir uyanık olduğu üzerinde durmadı.

"Bir dahakine"

Steve hala tam açamadığı gözleriyle Tony'nin dudağının kenarını öptü. "Howard'la konuşmam gerekecek sanırım, seni evlenmeye ikna etmek zordu"

"Ama önce işe git" Tony onu gülerek üstünden itekleyince Steve homurdanarak çekilmiş ve dağınık saçlarını kurcalamıştı. "Ben de onu görmeye gideceğim, çıkışta oraya geçersin. Orada olurum"

"Arnim konusunda... endişelenmeli miyim?"

Tony küçük yaralar olan ellerine bakmıştı. "Ben kanıyorsam o da kanar"

"Tony" Steve'in dehşet dolu bakışlarına karşın Tony öylesine elini sallamıştı.

"Şaka yapıyorum, hazırlan artık. Seni bırakıp Bucky'nin gazabına uğrayacağım"

"Umarım ona yemek koymuşsundur gitmeden" Steve dolabına yürüyene kadar tişörtünü çıkarmıştı ve eşofmanının ipleriyle uğraşıyordu. Eline havluyu aldığında, Tony onu da hemen üstünden çıkarmasının ne harika bir manzaraya neden olabileceğini düşünüyordu. Velakin, Steve bunu yapmayarak banyoya girmiş ve Tony'nin mutsuzca dudak bükmesine neden olmuştu.

Günümüz dünyasında insanların sevişmek fiilini pek bildiği söylenemezdi. Tony de, Steve'in bu kelimenin anlamına baktığında, gerçekte nasıl bir şey olduğunu anladığını sanmıyordu.

Güzel anlamı vardı.

Güzeldi.

Ve Tony lanet olası uçkuruna sahip olma sıkıntıları çekmeden bu sapık düşüncelerinden uzaklaşmalıydı.

Ve Tony lanet olası uçkuruna sahip olma sıkıntıları çekmeden bu sapık düşüncelerinden uzaklaşmalıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Filmi izlerken bu sahneyi fanmade sanmıştım, sinemada ne alakaysa fbxghd ne sahne beee

Simulacrum | Stony AuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin