"Hayat hadi güzelim" Melek salonda Hayata seslendiğinde arkadaşını yerinde bulamadı. Okul kapandığından beri arkadaşı iyice kendini kapatmıştı. Kızlar sorunun ne olduğunu bildiğinden Hayatın bu halini normal bulsalar da Akın endişeleniyordu. Mavinin ailesiyle tanışmasının üzerinden 1 Hafta geçmişti. Mavi bu süre zarfında annesiyle kalmıştı bugünde Mavinin diğer kardeşi ile tanışacaklardı. İnci Hanım kızının arkadaşlarını da davet etmişti.
"Geldim Melek" Hayat üzerini giymiş kapının önünde bekliyordu Meleği. İki genç kadın evden çıkarak taksiye bindiler.
"Önce Emniyete uğramamız gerek Akınlar akşama gelemiyor biliyorsun. Giderken uğrayın diyordu" Melek yüzünü buruşturmadan edemedi. O hastanede odasındaki yakınlaşmadan sonra kaçmıştı Barıştan ve yine görmek istemiyordu onu. Ama el mahkum gidecekti.
"Sen Akınla hala konuşmadın mı Hayat" Hayat başını olumsuz anlamda sallayarak önüne döndü. Bu konu hakkında konuşmak istemediği belliydi. Ama Meleğin susmaya niyeti yoktu.
"Hayat bazen çok saçma düşünüyorsun. Akın öğrenirse ne olacak ki allah aşkına. Hem senden değil başkasından öğrenirse bu daha kötü olacak" Hayat sıkıntıyla ofladı ilk defa kendini anlatamamanın sıkıntısını çekiyordu.
"Melek Akını tanımıyor musun? Onun yüzüne atıldığımı duyarsa bunu müdürün yanına bırakır mı sence?"
"Sen Akın yüzüne atılmadın. O kadının şikayetleri yüzünden atıldın hem de suçun yokken." Hayat artık içinde tutamıyordu bazı şeyleri. Sinirlendiği koyulaşan mavilerinden belliydi.
"O kadının şikayetleri bile Akın yüzünden Melek. Anladın mı ve bunu Akına anlatamam" Melek Hayatın ona sinirle bağırmasına alışkın olmasa da şaşırmamıştı 2 haftadır ruh gibiydi zaten Hayat.
"O kadınla Akının ne alakası var Hayat."
"O kadın Akının eski nişanlısı hani düğünden döndüğü. Kadının benimle uğraşmasının tek nedeni Akın" Melek şaşkındı ama asıl şaşkınlığı Hayatın bunu onlardan saklamasıydı.
"Se-sen nasıl yani? Sen bunu nasıl öğrendin? Bizden nasıl sakladın Hayat?"
"Kadını tanımıyordum zaten biliyorsun kimse onun hakkında konuşmak istemiyordu. Annesinden öğrenmiştim zaten olanları da. Sonra bir gün Akın okula beni almaya geldiğinde görmüş kadın. Bana nişan fotoğraflarını gösterdi. Akına söyleyemezdim o kadının adını bile ağzına almıyorken bunu söyleyemezdim. Onunda suçlamaları başladı işte. Nişanlısının eski nişanlısıyım o yüzden kızıma kötü davranıyor falan. Tabi benim son günlerde bu olayı kafama takmamla bazı sorunlar yaşadım okulda sonu da böyle oldu. Size anlatamadım çünkü Mavi kötüydü o zamanlar aklıma bile gelmedi yani" Melek hızla sarıldı arkadaşına.
"Bu nasıl bir kadın allah aşkına söylesene Kadın evli ve kızı var neden hala Akınla uğraşıyor ki?" Hayat gözlerinden akan yaşları sildi tek tek.
"Neden ayrıldıklarını biliyorsun. Kadın Akını aldatmıştı ve Akın düğün günü öğrenmişti. Böyle bi kadından ne bekliyorsun Melek. Sadece şuan o kadını anlatamam Akına. O kadını tanıdığımı öğrenirse neler olur düşünebiliyor musun? Ya da o kadının benimle uğraştığını öğrendiğinde?" Melek tek kaşını kaldırmış düşünüyordu. Haklıydı arkadaşı Barıştan çok dinlemişlerdi Akının kötü günler geçirdiğini ve şimdi Akın o kadının Hayata bulaştığını öğrenirse daha kötü şeyler olacaktı. Emniyetin önüne geldiklerinde taksiye ücret ödeyip indiler.
Hayat içeri ilerlerken gördüğü şeyle hızla kenara çekilip Meleği de çekiştirdi yanına. Melek ne olduğunu anlamamış arkadaşına bakarken onun gözlerinden akan yaşları görmeyi elbette beklemiyordu. Kafasını saklandığı yerden çıkarmış Hayatın ne gördüğüne bakarken gözleri yerinden çıkacakmış gibiydi. Akın bir kadınla öpüşüyordu. Ellerini yumruk yapmış o tarafa ilerlerken Hayatın kolundan tutup çekmesiyle onu takip etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANCILI HAYATLAR
ChickLitMavi... Babası tamda ona yakışan bir isim koyduğunu düşünüyordu. İsmine zıt yeşil gözleri ona en çok yakışan şeydi. Başarılı bir avukat olmak için elinden geleni yapmış şimdi ise kendi hukuk bürosunu açmıştı. Bu hayatta en çok değer verdiği şey arka...