my world 😎

145 21 3
                                    

dan seterusnya , aku jalani hidup aku macam orang yang tak ada agama ( cliche nyaaaa ) hahahahaga . hukum hakam memang semua aku tolak tepi . aurat ? pakai tudung pun on off , dahla aku suka pakai macam lelaki . rambut pendek , seluar pendek apedehal ? alquran ? aku biarkan berhabuk kat situ . mulut ? penuh dengan makian dan cacian , nak berzikir jauh sekali .

solat ? telekung aku dekat rumah dah keras dah haahahah . sejadah ? apa tu . Allahu , jahilnya aku dulu . aku nikmati kehidupan aku dengan bebas dan seronok tanpa aku ingat siapa yang bagi aku nikmat semua tu . " nikmat apa lagi yang kau dusta kan ? " .

aku seronok dengan hidup aku tanpa perlu ada sekatan agama yang merimaskan aku . tolong la , aku muda lagi kot . lambat lagi nak mati . itu je yang aku pegang . lol , ceteknya pemikiran !

club ? memang tempat favourite aku . duit ? itu yang aku kejarkan , janji aku dapat . no matter what happens , money is number one . pergaulan bebas ? alaa normal la tuuu , pegang pegang , peluk peluk . buttt , im still suci okeee ( tampo kang ) . i'll do anything for get the money . selama ni , duit yang aku dambakan . duit yang jadi tuhan aku , duit yang aku rasa boleh beli apa sahaja dalam dunia ni . aku rasa aku berbaloi buat semua kerja ni . haram tak haram aaa belakang cerita la .

oh ye , aku masih budak sekolah lagi hahahaha . baru budak sekolah dah teruk sampai macamni , Allahu . as i said , aku bukanlah dari keluarga yang senang . bcs of that kot aku pilih jalan macam ni ? penat la hidup miskin , semua benda takdapat nak beli . pergi sekolah pun bukannya nak belajar pun , saja nak jaga hati parents ( wah caring juga aku niyh hahahha ) .

masok sch , jadi taiko chingg hahaha . tudung pendek , stoking takpakai , lengan aku naik kan ke atas . oh aku boleh dikatakan rude juga la . well , ak taksuka diarah tapi ak suka mengarah haha . aku ada puak aku sendiri and dah nama pun puak so semua mestila sama macam aku .

aku boleh kira dengan jari bila aku duduk dekat kelas belajar haha . memang kaki ponteng masetu ( yang je tahu je tahu haahahaha ) . aku ni suka gadoh dengan budak laki . pernah suatu hari tu aku kejar budak laki sampai masok tandas lelaki . deme semua kecut nakharom hahaha . siap kunci lagi , ahh aku apa lagi aa tendang la pintu tu . last last semua mintak maaf dekat aku . ha tahu takod ! dah kabo ak taiko ching hahhaha .

sampaikan diorang nak lalu dekat depan kelas aku pun kecut , sanggup eh ikod jalan jauh nak turun bawah . tak , masalahnya aku gadoh dengan senior tau hahahaha . SENIOR kot . ala beria betul aku ni , takpadan dengan juniornya hahaha .

pernah juga suatu hari tu , aku kena tumbuk dengan budak laki . eee jahat siott deme ni !  tapi padanlah juga muka aku , acah lagi . taksedar diri awak tu perempuan . perempuan ni kuat mana pun kau , kudrat kau takmacam lelaki . nasib takdarah siot hidung ak , gentle pening do . aku takpernah lupakan benda tu . betul la sebab mulut badan binasa .

idk , tapi bagi aku suka jadi macamtu . rasa macam berkuasa sangat . tak ada siapa yang berani tegur aku . and of cos la aku ramai haters kan ? haha . tapi haters semua nya pengecut . belakang² acah berani nak sembang nak pukul la apela . depan² pijak semut pun takmati . aku puas jadi macamni , hidup aku penuh dengan dendam dan benci .

sebab aku stress sangat kot dengan kehidupan aku macamni coz of that aku lepaskan stress aku dekat orang yang takbersalah . dah tahu stress tu , g la mengaji ke solat ke . ni tahu nak pukul , maki hamun orang je hahaha .

hit the star pleasee !!

hanyut lagi ?Where stories live. Discover now