Jak okazuje ci swoją miłość na co dzień?

93 16 10
                                    


Billy: Kupuje kwiaty. Uważa że to bardzo dużo znaczy w waszej relacji i co tydzień kupuje ci inne, czasami również sam robi bukiety z kwiatów z łąki. Ty sama uważasz że jest to bardzo romantyczne i podoba ci się to.

Rich: Przytula cię. Może to dziwne patrząc na to że większość ludzi robi to codziennie i nie zwraca na to większej uwagi, ale według niego tak można poczuć między wami więź. Nie mówimy tu o przytulasach kiedy jesteście z loserami i cię obmacuje, ale o takich kiedy leżycie razem przytuleni a on bawi się twoimi włosami. Jest to naprawdę miłe uczucie również dla ciebie.

Eds: Zabiera cię na przejażdżki rowerowe. Warunek jest jeden: Nigdy nie możecie wiedzieć gdzie jedziecie, musicie po prostu jechać bez celu do przodu aż dotrzecie do jakiegoś miłego miejsca, gdzie możecie zatrzymać się i chwile odpocząć z dala od miasteczka. Cudownie prawda?

Stan: Czyta ci książki na dobranoc. Robi to za każdym razem jak zostaje u ciebie na noc oraz czasem jak przychodzi wieczorem lub jak się źle czujesz i musisz dużo spać. Bardzo dba żebyś czuła się z nim bezpiecznie więc otula cię kołdrą i siada na twoim łóżku, pozwalając tobie bawić się jego włosami. I to chyba jest w tym najwspanialsze.

Kto zauważył co jest innego w tym rozdziale ^^?

IT 2017 preferencjeWhere stories live. Discover now