𝗥𝗶𝗰𝗵𝗶𝗲 jako twój chłopak

86 11 0
                                    


•jego zboczenie czasami cię irytuje

•często patrzy się na inne dziewczyny co sprawia że jesteś bardzo zazdrosna ale tego nie okazujesz

•przy frajerach zachowuje się jakbyś nie była jego dziewczyną, cały czas wymyśla jakieś głupie gadki

•a potem odprowadzając zawodzi że przeprasza i że już tego nigdy nie zrobi (ta)

•śmieje się z ciebie kiedy masz okres, a przestaje dopiero jak go czymś walniesz

•byłaś w klubie frajerów już przed tym jak byliście razem, a on wtedy cały czas cię przy nich podrywał. Zresztą bez nich też, zawsze po waszych spotkaniach odprowadzał cię do domu i wymyślał ci coraz to nowsze komplementy.

•wasi rodzice nie wiedzą że jesteście razem (nie chcecie im powiedzieć)

•najbardziej lubicie razem siedzieć przed telewizorem wieczorami albo jeździć na jakieś nocne wycieczki rowerowe. Potem musisz się tłumaczyć rodzicom co robiłaś na dworze ze swoim „kolegą" tak późno.

•boisz się u niego nocować z powodu jego zboczonych tekstów. Sam mówił ci że z chęcią by już to zrobił bo ma dość czekania.

•Bill to tej pory nie rozumie jakim cudem w ogóle chciałaś być z okularnikiem.

•Eddiego mocno denerwują zachowania Richiego, ale ciebie bardzo lubi

•Stanley wspiera wasz związek (przynajmniej tak mówi tobie), choć nie uważa żebyście do siebie pasowali. Wiele razy jako że jest twoim najlepszym przyjacielem ochrzaniał Richiego.

•Bev bardzo stara się pomagać ci w wyborach dotyczących chłopaka, uważa że mimo wszystko jesteście słodką parą.

✨✨✨✨✨
2/5
Sorry Richard hahah, napisałam tu o tobie prawie same złe rzeczy :c

IT 2017 preferencjeWhere stories live. Discover now