Czy gracie w MSP?...

64 5 5
                                    

...Jeżeli tak to jak wygląda wasze konto i co tam robicie?

Bill: Kiedy byłaś mała często w to grałaś, a jako że niedawno ci się o tym przypomniało stwierdziłaś że zalogujesz się i zobaczysz czy coś się zmieniło. W tym czasie miał przyjść do ciebie Billy, który zobaczywszy super ubranka stwierdził że przyłączy się do grania. W rezultacie teraz oboje jesteście lekko uzależnieni i gracie w tą grę non-stop (zwłaszcza w weekendy).
Wasza postać to oczywiście dziewczyna (uważacie że jest więcej fajnych ciuchów na dziewczyny), ma lvl 14 i mnóstwo kompletnie nieprzydatnych słodkich rzeczy (i zwierzątek, którymi razem się zajmujecie).

Richie: Miałaś kiedyś konto ale Richie zaczął się trochę z tego naśmiewać a poza tym nie miałaś z kim grać, więc je usunęłaś.

Eddie: Eds miał kiedyś konto (co ciekawe jako dziewczyna...) na które teraz czasami wchodzicie, żeby poprzeglądać nowe ciuchy i pocisnąć trochę bekę z ludzi (zwłaszcza na chatach) albo też wymyślić trochę świetnych (waszym zdaniem) filmów.
Wasza postać w waszych oczach jest istnym ideałem,ma mnóstwo piegów i nie określony styl który przykuwa uwagę każdego na jakikolwiek to chat nie pójdziecie. Również jej bio jest hmm- ciekawe. Ma aktualnie 20 lvl.

Stanley: Jesteście od tego naprawdę uzależnieni. Macie oddzielne konta (ty jako dziewczyna, on- jako chłopak) i obydwoje codziennie na nie wchodzicie aby wypełniać zadania itp. Mało tego, kiedy któreś z was wyjeżdża drugie musi logować się na jego konto i codziennie starać się zdobyć jak najwiecej fame i starcoins.
Twoja postać to typowa emo-girl, zaś Stanley to typowy przystojniak. Żałujesz że chłopak nie chce i tam ubrać sobie loczków ;-;. Masz 23 lvl zaś Stanley dopiero 10 (ale się stara).

*****
Takiego rozdziału to na polskim wattpadzie jeszcze chyba nie było co XDD?

IT 2017 preferencjeWhere stories live. Discover now