𝗦𝘁𝗮𝗻𝗹𝗲𝘆 jako twój chłopak

68 5 13
                                    


•Wasi rodzice niezbyt się lubią, przez co jesteście zmuszeni spotykać się w ukryciu.

•Jednak twoi starają się zrozumieć waszą relacje i Stan był nawet raz u ciebie na nocowaniu.

•Często robicie sobie camping i nocowanie pod gwiazdami na klifie.

•Chłopak często kłócił się przez ciebie z rodzicami, co spowodowało że przestałaś próbować aby cię polubili.

•Na każde urodziny chłopak kupuje ci dużego misia za co kochasz go jeszcze bardziej.

•Stanley bardzo często wpada w złość przez nawet drobne wydarzenia i nie jest wtedy za miły nawet dla ciebie.

•Podobał ci się już dawno przed związkiem i niesamowicie ucieszyłaś się kiedy wyznał ci swoje uczucia,mimo że próbowałaś to stłumić aby nie odtańczyć tańca radości tuż przed nim.

•Chłopak jest przy tobie bardzo śmiały.

•Stan nie jest jedyną osobą której się podobasz, Bill również ma z tym „problem". Jako że jesteście najlepszymi przyjaciółmi chłopak jest zmuszony wysłuchiwać twoich pochwał na temat Stanley'a.

•Richie ma cię za dobrą koleżankę,uwielbiacie  razem dokuczać twojemu chłopakowi.

•Eddie niezbyt cię lubi, uważa że rozwalasz ich paczkę.

•Dla Beverly jesteś mocno obojętna.

✨✨✨✨✨
4/5
Jutro wyjeżdżam więc może nie być rozdziałów przez jakiś czas ale jeszcze się zobaczy czy będę tam miała internet hahah

IT 2017 preferencjeWhere stories live. Discover now