Rose'dan
Kendimi Jimin in kucağında bulmuştum. Ellerimi otomatik olarak boynuna sarmıştım. Gözleri... çok güzel di sanki parlıyordu.
Bi anda gözleri dudağıma kaydı. Benim gözlerimde onun dudağına. Jimin gözlerini dudağımdan ayırmadan yüzüme yaklaşıyordu gözlerimi kapatmıştım ama bir dakika niye hala öpmedi ki diye düşünürken Lisa nın bağırışlarını duydum.
-Yaaaaa senin burda ne işin var orangutan suratlı diyemiyceğim kadar yakışıklı surata sahip kaslı tavşan dişliii
Gerçekten bu neydi böyle. Gülmeye başladım Jimin de suratıma bakıp sırıtıyordu. Ne bu böyle ya yüzünde bir şey mi var acaba.
-Jimin ne oldu yüzünde bir şey mi var neden sırıtıyorsun.
-Söylememi istermisin?
-Tabikide
-Çok güzelsin dudakların.. tam öpülesi Seni seviyorum Rose.
Kalmıştım sadece kalakalmıştım. Ve bunları yalarken hala Jimin in kucağındaydım. Jimin in gözleri tekrar dudağıma kaydı. O bana yavaş yavaş yaklaşırken bende olacaklara kendimi hazırlamak amacıyla gözümü kapattım...
Neee yine ne oluyor çok uzun sürdü bu. Gözlerimi Jimin in kahkahasıyla açtım. Neye gülüyordu bu çocuk yine. Mantıklı bir açıklaması olsa iyi eder güzelim anı buzdu. Ne güzel hayallerimdeki gibi sevdiğim çocukla üpüşücektim.
-Hayallerinde benin le üpüşmek olduğunu bilmiyordum Rose. Açıklamamda şu arkanda bir adet Jungkook ve bir adet Lisa şaşkın şaşkın bize bakıyorlar. Ve yakında oldukları için dediklerini duydular. Üzgünüm seni onların önünde öpemem. Bu anı daha romantik yaşamalıyız. Ve sanırım belim tutuldu.
-O zaman bırak beni Jimin
-Yapamam
-Neden?
-Uzun zaman sonra seni ilk defa bu kadar yakınımda görüyorum Rose seni bir daha bırakamam.
-Jimin...
-Şşt hiç bir şey söyleme Rose. Sadece sadece sev beni benim seni sevdiğim gibi. Rose benimle sonsuza kadar birlikte dans edip birlikte şarkı söyler misin,
Benimle çıkar mısın?-Jimin ben.. ben bilmiyorum seni seviyorum ama...
-Ama ne rose kızlardan mı korkuyorsun. Emin ol onlar senin mutlu olmanı istiyceklerdir. Lütfen inan bana sende mutlu olucaksın.
-Deneyelim Jimin gerçekten beni yaşadığım bu cehennemde mutlu edebilcek misin.
-Seninle olduğum her an ben mutluyum şimdide seni mutlu edicen Rose. Seni seviyorum.
Jimin beni yere bırakıp tekrar kucağına aldı ama bu sefer beline sarılıyordu ve aynı zamanda döndürüyordu. Ama bi dakika her 360 derece döndüğünde ünümüzde duran o silület yada silület ne? Ahhhh unuttum Lisa ve Jungkook da buradaydı. Jimin de bunu fark etmiş olucak ki beni bıraktı. Ve Jungkook nin yanına gidip kafasına vurdu.
-Seni velet neden kızı da alıp gitmiyorsun iki romantiklik yaşayamadık sizin yüzünüzden. Siz çıkınca sizde görürsünüz rahat bırakmıycam sizi.
Lisa çıkmak kelimesini duyduğu anda gözleri büyüdü.
-Heyy oppa neden bahsediyorsun sen biz çıkmıycaz bi kere
-Yaaa lisa benden başka birine oppa deme hem nerden biliyosun ki çıkıcaz bizde.
Onları izlerken gülmeye başladım Jimin de benim yanıma geldi. Elimi tutup evden çıkardı. Arabasına binip bi yere gidiyorduk. Araba durduğunda geldiğimiz yere baktım burası çok güzeldii
•••
••
•Yb için sınır 20 oy 15 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
➵ ᗷᗩᑎGTᗩᑎᑭIᑎK IᑎSTᗩGᖇᗩᗰ
FanfictionBlackpink&Bts instagram Liskook Jirose Jinsoo Taenie Oppacılar sg